<intro>
Chapter 18
"The Legend Begins" (Incepe Legenda)[16 iulie 2017, 12:41, TUDOR's House]
(Ne strângem toți la mine acasă)
ORACOLU: Si acum ce urmează?
TUDOR: Pai ce am putea face.. Ne luptam cu el ce naiba...
ORACOLU: Ba tu ești nebun? Nu vezi ce ne-o făcut in catacombe.. El ii unu si ne-o bătut mar pe toți șapte...
TUDOR: Si aia ii drept..
RĂZVI: Dar acum suntem 8
ORACOLU: N-avem ma nicio șansă.. Plus ca are si armata de zombii dupa el...
TUDOR: Pai si noi avem Mana lui Grigore..
ORACOLU: Si ce folos, ca ai folosit-o o data si si atunci ai zburat de colo-colo..
TUDOR: Da, dar nu știu s-o folosesc inca..
RĂZVI: Ne mai trebuie antrenament..
ROMAN: Dar nu mai avem timp..
DARIA: Cum adică?
ROMAN: Adica Caesar devine din ce în ce mai puternic, știe mai multe despre sfinți si despre arme decât noi...
TUDOR: Măcar avem jurnalele..
ELISÉ: 6-19, 6-13-le de ieri si fragmentele "Script Enigma" din 6-18..
ROMAN: Nu putem sa ii facem fata.. Ai văzut ce repede i-a spulberat pe Iza si pe bunicul tău..
TUDOR: Stiu! Și tocmai de aceea trebuie sa ii facem mândrii si sa luptam contra lui Caesar.. Ei au pierit pentru noi.. Măcar atat sa facem.. Sa nu ne dam bătuți.. Hai guys... Am înfrânt asasinul anul trecut, anul asta am oprit un nebun corupt din a stăpâni un oraș întreg.. Hai..
RĂZVI: Are dreptate.. Ne-am luptat cu atâția oameni si ne-am zbătut atata.. Am construit mașinării masive pentru Reality, am vopsit pereții in culori ca să ne cunoască lumea, am explodat o clădire întreaga fara sa ne pese de gardienii lui Rhuss.. Am luptat in continuare..
DARIA: Răzvi si Tudor au dreptate.. Câte nu am făcut pentru a ajunge unde suntem acum..
ROMAN: Daca toți sunteți de acord..?
ORACOLU: Bine fie..
MAGDA: Om fi noi putini dar avem șanse mari împotriva lui Caesar...
TUDOR: Atunci.. E timpul pentru Reality!
...
ELISÉ: Spuneți numa cu ce începem..
TUDOR: Așteptați-ma in bucătărie.. Ma duc sa imi iau costumul de asasin..
(Ma duc in camera si scot cufărul de sub dulap. Il deschid si privesc in gol la o poza cu bunu)
TUDOR: Deci.. Asta este Bunicule.. Mergem la război sper sa nu fi supărat ca nu ai putut sa îl învingi pe Caesar.. Pana la urma e lupta mea.. "At least I did it in my way". (Iau poza in mana) într-o zi mai buna Bunicule...
(Ma îmbrac in asasin si merg la ceilalți)
TUDOR: Gata!
MAGDA: Sa înceapă distracția...
[16 iulie 2017, 13:52, Padure]
TUDOR: Edward, pune niste muzica.
EDWARD (AI Assisstant) Playing "grandson - Kiss Bang" on BluCast
CITEȘTI
Reality 2.0
Action./MemoryData {Enabled} >dev.beta.221 *REALITY 2.0* Inspired by various facts, religions, real based actions and stories. (Inspirata de diferite fapte, religii, bazata pe fapte reale si povesti.) *Povestea contine limbaj vulgar excesiv. *I...