Chapter 6

13 0 0
                                    

<intro>

Chapter 6
"The Last Verdict. Back to school" (Ultimul Verdict. Inapoi la scoala)

<After ce îmi dau seama ca folosesc After de prea multe ori, si zbor prin timp ca sa repar trecutul, imi dau seama ca am ajuns sa fac ceea ce voia sa face bunicul meu timp de atâția ani.>

[23 iunie 2012, Gara, 11:40]

TUDOR: Hm.. Oare unde is?

(Activez God's Eyes si imi dau seama ca is in 2012 înainte cu cateva minute de apariția asasinului. Apare vortexul si iese asasinul. Il urmăresc pana aproape de școală si il împiedica sa se apropie)

ASSASSIN: Tudor!?

TUDOR: Da, Bunicule..

ASSASSIN: De unde sti ca sunt bunicul tău?

TUDOR: Pentru ca aparent, vin din viitor si încerc sa te împiedic sa repari greșeala aceea..

ASSASSIN: Dar toți își băteau joc de tine...

TUDOR: Da, dar daca vei interveni acum, o sa schimbi viitorul, Caesar revine pe pământ, iar tu vei muri într-o explozie..

ASSASSIN: Mi-e greu sa cred asta..

TUDOR: Stiu.. Dar nu vreau sa te pierd din nou..

ASSASSIN: Dar asa nu o sa mai ai prieteni.. Toți o sa te creadă un nebun..

TUDOR: Mai bine un nebun cu familie decât un singuratic.. Si plus ca prietenii vin si pleacă.. Hai mai bine sa lasam sa vedem care imi sunt adevărații prieteni..

ASSASSIN: Bine..

TUDOR: Si, apropo.. Vezi ca ti stricat transportatorul.. Iti lipsește asta..

ASSASSIN: Un stick!?

TUDOR: Stick-ul asta îți permite sa te apropii de entități din alte dimensiuni fara sa strici ceva si sa ajungi in 2016 ca eu sa cad din nou de pe bicicleta si sa începem iara toată povestea.

ASSASSIN: Iar tu ce vei face!?

TUDOR: Ma mai uit prin trecut si voi reveni înapoi la noul prezent..

ASSASSIN: Mult noroc nepoate..

TUDOR: Ne vedem curând bunu..

(Fac un vortex si întru pe firul spațiu-timp al trecutului apocaliptic.)

[7 Septembrie 2017, 18:21, Foișor]

(Se deschide un vortex si ies din el)

ORACOLU: Vad ca ai reușit sa faci vortexuri ca bunicul tau nu!?

TUDOR: Cu Reality-u la maxim.. Ce ai vrea!?

ROMAN: De ce te-ai întors in post apocalipsa!?

TUDOR: Am vrut sa vad daca s-au făcut ceva schimbări.. Si am vrut sa va mai vad pentru ultima data.. Nu asa ar face un prieten adevărat!?

ROMAN: Pai, e cazul sa plecam ca avem si noi școală si de mers acasa si alea-alea..

TUDOR: Deci cine pleacă!? Ca imi vine sa plâng si la câte s-au întâmplat să-mi bag pula de mai știu..

ORACOLU: Hai ca iti recapitulez eu.. Roman merge înapoi in Dubai, Daria cu Tania merg înapoi in San Francisco, Mada merge in Belgia la familia ei, Iza a plecat cu familia ei de fantomo-oameni, idk unde..

TUDOR: Iar tu Elisé..!?

ELISÉ: Eu sunt din Londra.. Familia mea s-a mutat acolo când aveam eu 5 ani si veneam aici pentru bunicul si bunica.. Dar acum ca ei nu ma is.. Bănuiesc ca nu o sa mai venim degrabă.. Nu ca ar mai conta acum..

Reality 2.0Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum