Chapter 22

6 1 0
                                    

<intro>

Chapter 22
"The Final" (Finalul)

[19 iulie 2017, 13:02, Stadium]

ORACOLU: Elisé.. Trage-l pe Tudor aici si ajuta-ne

ELISÉ: Nu il las aici.. Voi rămâne cu el..

ROMAN: Dar nu ai alta varianta Elisé, hai!

(Elisé ma trage in spatele lui Iuan, Darius, Razvi, Roman, Daria si Magda ca sa ma protejeze. Ei fac un semicerc si se așează in fata noastră)

MAGDA: Iti ținem noi spatele Elisé... Dar nu pentru mult timp..

ELISÉ: Înțeles!

MAGDA: Hai sa vedem din ce ești făcut Caesar..

CAESAR: Asta-mi suna a provocare.. Warrior Coil!

(O bila uriașă de energie se apropie cu viteza de noi.)

ORACOLU: Nu si de data asta... AZTEC HAND!

(Mana lui Iuan primește o noua forma. O holograma cu forma mâinii lui apare dintr-o data și prinde atacul lui Caesar. Oracolul sfărâma in pumn puterea, iar când o arunca înapoi spre Caesar este de doua ori mai puternica. Caesar se ferește, iar magia lovește piramida cauzând mai multe daune si o bucata din aceasta se prăbușește pe stadion.)

CAESAR: La asta nu ma așteptăm.. Dar tot nu ma puteți învinge... DAREM! Cheamă călăreți...

(O armata de călăreți fara cap își fac apariția si încep sa tragă cu săgeți in noi.)

ROMAN: Ascundeti-va după ruine!! Acum!!

MAGDA: Roman! Nu mai putem rezista asa...

ROMAN: Stiu dar, nu avem alt plan decât sa ne luptam cu el fata in fata..

ORACOLU: Atunci asta vom face! (Oracolu iese din adăpost si se pune chiar in fata arcasilor și a lui Caesar.)

ORACOLU: Muie vrei..? Mno muie iti dau..! MAYAN LIGHT, BITCH!!!

(Fulgerele Încep sa lovească din nou. Călăreți lui Caesar sunt prăjiți la loviturile de fulger ale lui Iuan.)

CAESAR: Să-ți fut fulgerele.. DEFLECT!

ORACOLU: Da nu intenționam sa dau in tine..

CAESAR: Ha?

(Oracolu lovește piramida,aceasta desprinzandu-se in bucăți.)

CAESAR: PIRAMIDA MEA FRUMOASAAAAA... O SA PLĂTEȘTI PENTRU ASTA... (URLET)

CAESAR: MENTAL BLOOOW!!!

(Caesar Pornește o explozie puternica)

RĂZVI: Da intai treci de mine... RADIOACTIVE RIPPLE!!!

(Doua forte se ciocnesc cu putere insa forța lui Caesar despica radioactive ripple a lui Răzvi, aceasta forță aruncându-i pe ambii câțiva metri in spate.)

DARIA: Răzvi, Oracole, sunteți bine?

ORACOLU: Aaauch.. Cred ca mi-am dislocat umărul de la căzătură...

RĂZVI: Voi vedeți de Caesar...

MAGDA: Bine!

(Darius si Roman trag în Cipher cu M249, dar fara vreun efect. Magda încearcă sa il lovească cu magia, dar nu il afectează pe Caesar. TOTUL E PE CALE SA SE TERMINE. Elisé se uita la mine. Eu, paralizat dar cu ochii deschiși ma uit țintit in ochii ei. Începe sa plângă din nou.)

Reality 2.0Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum