Chapter 3

11 1 0
                                    

<intro>

Chapter 3
"The Job" (Slujba)

[21 iulie 2017, 11:44, Nicula]

JOHANN: Guyz.. Avem o problema..

ORACOLU: Care anume?

JOHANN: Au închis drumurile. Totuși ne-am putea infiltra ca avem mașina de la FBI, dar nu pentru mult timp..

TUDOR: Dar nu trebuie sa ne ascundem.. Doar nu avem bara de Ram pe fata, ain?

DARIUS: Calc-o Mocane!

(Roman iese pe trapa si începe sa tragă cu mitraliera in mașinile de politie. Mașinile din blocaj explodează.)

JOHANN: Da știe cineva unde trebuie sa mergem?

RĂZVI: Stiu eu.. In primărie este un agent de-a lui Rhuss. Documentele sunt la el.. Il omoram pe el, luam documentele si o sterpelim înainte sa ajungă întăririle..

JOHANN: Înțeles.

(Roman trage cu mitraliera pana ajungem la primărie, iar Johann se ciocnește de celelalte blocaje si calcă polițiștii corupți.)

JOHANN: Cum facem?

TUDOR: Ma duc eu..

JOHANN: Ești sigur?

TUDOR: Da!

(Sar gardul de la Curtea Primăriei si întru prin spate. Coridoarele erau pline de polițiști corupți. Încerc sa rămân silențios dar trebuia sa ii omor pe câțiva ca să-mi fac drum spre biroul primarului. Ajung la ușa si ascult discuția.)

AGENT: Nu va faceți griji domnule primar, compania "SBlockInc." vă asigura ca satul va fi acoperit complet de servicii, iar traiul se va ridica cu un procent de 27%

PRIMAR: Nu știu daca sa semnez. Mi se pare ciudat totuși.

AGENT: Satul se va automatiza, dar va păstra tradițiile si obiceiurile, fara sa se piardă ceva..

PRIMAR: Dar daca..

...

TUDOR: Acum e momentul.

(Deschis usa cu putere si se trântește de perete. Agentul se uita in spate sa vad cine a întrat iar eu arunc un Light Blade in el.)

TUDOR: Nu va speriați domnule primar... Nu am niciun fel de treaba cu dumneavoastră. Eu am venit sa il opresc pe asta si pe dumneavoastră din a semna contractul..

PRIMAR: Dar de ce?

TUDOR: Pentru ca agenții ăștia sunt corupți. Rhuss Warren CEO-ul de la SBlockInc. i-a plătit ca sa preia controlul asupra satelor si a Gherlii.

PRIMAR: Am auzit ceva de planul asta, iar dacă pot face ceva sa ajut ar fi minunat..

TUDOR: Daca va fi ceva o sa va contactam. Si in legătură cu ceea ce am distrus venind încoace.. O sa va plătim tot...

PRIMAR: Nu-ți face griji pentru astea.. Du-te acuma..

TUDOR: Da sa trăiți!

(Ma întorc la mașină)

JOHANN: Deci?

TUDOR: Avem satul și ajutorul primarului..

JOHANN: Bun..

ORACOLU: Si acum?

TUDOR: Acum luam Silivașul si Hașdatele pentru ca alea doua sunt împreună si ne trebuie o cale noua de acces pe lângă oraș.

Reality 2.0Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum