hayal kırıklığı

54 17 4
                                    

Masanın üstünde bir biileklik kalmıştı ondan geriye...

Topuklu ayakkabısını bırakan masal prensi gibiydi adeta.

Bilekliği bileğime taktım ve eve gittim.Vedat evdeydi.Bana harika bir masa hazırlamıştı. Eve girer girmez yemeklere on elimle giriştim. Karsımda tip tip gülüyordu Vedat.

Vedat benim süper ötesi iğrenç yaşamımdaki tek güzellikti belkide.

bazen tutarsız tavırlarına anlam veremesem de hiç sorgulamadım bu durum.

karşılıklı yemek yedik vedatla...konuştuk yıllardır hiç konuşmadığımız kadar konuştuk belkide...

o yine içiyordu. hemde ne içme bu çocuk deli gibi içiyordu bana da

teklif etti. içmeyeceğimi bile bile,tıslayıp ters ters bakarak

"sen bakıyorum da bunu baya su niyetine kullanıyosun" dedim gayet şık tasarlanmış renkli renkli şişeleri göstererek

"sende eşlik etseydin bu sular pek bir lezzetli olacaktı be güzellik " dedi.

ve tebessüm ettim...

benim kullanmama sebebim sağlıktır vs. gibi sebeplerden değildi. sadece içtiğimde her türlü saçmalığı yapabilirdim ve bence bu iğrenç bişeydi. yaşadıklarımı kısa süreliğine unutmak,kafa dağıtmak çok bana göre deildi.

ben zaten acılarımla kafayı bulmuş durumdaydım...yemek bitti ve vedat mutfaktaki herzaman uyuduğu o koltuğa oturdu.

bende masayı topladım.beraber toplamayı teklif etti ama izin vermemiştim.bu çocuk pek bi düşünceliydi doğrusu mutfağı toplarken kilitmiş gözlerini uzun süre beni izledi bir derdimi vardı acaba... gitim yanına sokuldum.

"bir sorun mu var vedat daldın gittin"

"çok güzel olmussun bugün zeynep neden bu kadar güzelsin ki" dedi

herzaman iltifat ederdi vedat bana hatta her benimle konuştuğunda cümlesini güzellik diye bitirirdi.

ben ona çeşitli isimler taksam da cılız desem de kanka desem de(ki bu sözcüğü sevmezdi),tıfıl desem de o her zaman güzellik derdi bana.

ben bu yüzden çok ciddiye almazdım bu iltifatları teşekkür etmekten bile yorulmuştum doğrusu.ve yine cevap vermedim.bir başka bakıyordu vedat bugün...bi durgun bi dalgın.

"sana dedim güzellik"

"teşekkür ederim" dedim en içten gülümsememi atarak. ani bir hareketle kucağıma koydu kafasını.

"kokun çok güzel beni bahara götürüyor...çocukluğuma götürüyor, bu etek sana çok yakışıyor çünkü harika bir vücudun var ve bu etek bacaklarını çok ön plana çıkarıyor.çünkü upuzun ve

biçimliler kalcanın bücuduna oranı adeta fi gibi çok kadınsı bir vücudun var ten rengin süt gibi bembeyaz..

"vedatt!!!"

"dinle zeynep"

diyip kucağımdan kalktı.gözleri kanlanmıştı,ciddi bi surat ifadesi vardı.bu çocuk bunları neden söylüyordu.

"bunları söyleyeceğim çünkü ne kadar güzel olduğunun farkına varmalısın artık." ben şaşkınlıklar içinde dinliyordum onu her nekadar en yakın arkadaşım olsa bile ona bunları bu şekilde

söyleme hakkını kimse vermiyordu.her sözcüğünün ardından itiraz etmek istesemde sesini yükselterek söyleyeceklerini bana zorla zinlettiriyordu

"ve farkına varman gereken ve benim seni kaybetmekten korktuğum için sana söyleyemediğim o kadar çok şey varkii"

"vedat..."

"sana olan duygularımı seni her saniye yanımda görmek istememi,hatta her saniye en yakınında olabilmek için en yakın arkadaşınla beraber olduğumu" gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.

bu çocuk kafayı bulmuş benle alay ediyordu bence evet evet başka açıklaması olamazdı. bu söylediklerinin...

"sen benim ilk ve son aşkımsın zeynep ben senden başkasına körüm.seni her saniye her dakika düşünmekten beynim ağrıyo "

d gözümden akan yaşlara vedatta eşlik ediyodu ve gözümden akan yaşlar hıçkırığa dönüşmüştü

"zeynep ben her ggece senin hayalinnle seni düşleyerek seni arzulayarak uyuyorum" hıçkırarak ağlamaktan hiçbişey duymuyordum o da bi yandan ağlıyor bi yandan bişeyler anlatıyordu sürekli

parmağımla vedatın dudağına sus işareti yaptım.ve o parmağıma bir öpücük kondurdu

"biliyorum çok şerefsizce bu olanlar...ben bu sırrı asla açık etmeyecektim zeynep. ama sen bana her kanki dediğinde ben deli oluyorum.her gece orda burda uyuduğunda seni yatağa taşıdığımda deliye dönüyorum. ben bu sırrı daha fazla taşıyamıyorum zeynep"

"nolursun sus vedat" dememe izin vermeden vedat

"zeynep ben dayanamıyorum artık "

dedi ve dudaklarıma yapıştıı. Ve  ben yasadigim hayal kirikligi icin bir kez daha hickirdim

Degerli yorum ve elestirileriniz benim icin cok kiymetli mahrum etmeyiniz saygi ve sevgilerimle

bu kalp benimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin