– Ariana nie rozumiem cię do cholery – mruczy Kylie łapiąc się za głowę. – pogubiłam się.
– Ja też. – mruczy Kendall.
– Myślicie, że ja nie? – mruczę sarkastycznie. – Jestem tak...
– Zazdrosna? – przerywa Ky.
– Ariana, słuchaj mnie uważnie – zaczyna Kendall. – wiem, że jesteś zazdrosna, że cię to boli, ale ty też masz kogoś.
– Calum to przyjaciel.
– Odpieprzenia. – kończy Kylie spoglądając na mnie.
– Po prostu przyjaciel, dziewczyny. Nic do niego nie czuje. – mruczę.
– A skąd wiesz co jest między Justinem, a Hailey? – pyta Kendall.
– No wiem, ale jednak Hails to moja przyjaciółka nie powinna tak robić.
– Wiemy, ale może oni się po prostu przyjaźnią, albo jest inna opcja.
– Jaka? – pytam zaciekawiona.
– Oboje niedługo zaczynacie trasę, czyli skończą się związki i zacznie praca. Oboje chcecie się zabawić, ty z Calumem, a Justin z Hails, a dobrze wiesz, że oni się długo przyjaźnią i kiedyś było coś między nimi, więc zrobią dla siebie wszystko.
– Wiem, nie jestem zła na nią. Jestem zła na siebie i cholernie zazdrosna o Justina, zawsze będę. Mimo wszystko kocham go nadal i to się nie zmieni, ale przez swoją upartość i głupotę straciłam go na zawsze.
– On nie jest bez winy. – mówi Kylie.
– Wiem. – szepczę.
– Zresztą nie wiesz co on do ciebie czuje, znam go długo i wiem, że wasz związek nie był romansem, mimo, że nie trwał długo. On też cię kocha.
– Cholera Ken, jesteśmy tylko przyjaciółmi, sam powiedział, że tęsknił za mną i kocha mnie jak siostrę.
– Ari...
– Nie – przerywam oddychając głęboko, aby się nie rozpłakać. – ja rozumiem, mam nadzieje, że on i Hails będę szczęśliwi na dłużej, nie tak jak on był z Seleną...
– Selena to suka, zrobiła gówno i zmusiła go. Chciała rozgłosu, a on ją kochał. – przerywa Ken.
– Tak, cóż rozdział w moim życiu pod tytułem Jariana właśnie się zakończył.
CZYTASZ
FAMOUS LIFE
Fanfictionwszystko zaczęło się od komentarza @falleninferno © 2017-2023 F.A.F.I. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2017-2023 F.A.F.I. All rights reserved.