1

1.4K 87 143
                                    

''Beyler, artık bir kız kardeşiniz var!'' Kenneth mutlulukla toplantı odasına girdi.


''Sonunda!'' Chris mutlulukla gülümsedi.


''Kız kardeşimle ne zaman görüşebilirim?'' Tom, Loki sesiyle sordu.


''Hemen şimdi!'' Kenneth gülümsemesini büyüterek kapıya yöneldi. ''Tatlım, gel hadi!''


Lillian odaya girer girmez etrafına sarılan kaslı kollardan dolayı nefesi kesildi. ''Tanıştığımıza çok sevindim.''


''N-Nefes alamıyorum!'' Lillian, Chris'i ittirmeye çalıştı ama pekte başarılı olduğu söylenemezdi.


''Chris! Onu bulmam çok zor oldu! Lütfen bırakır mısın?'' Kenneth araya girerek Lillian'ı kurtardı.


Lillian nefes nefese kalmış halde Chris'e baktı. ''Fiziksel teması fazla sevmem.'' Lillian küçük bir gülümseme konuştu. Tom arkadaşının samimiyetine güldükten sonra Lillian'nın karşısına geçti. Lillian kafasını kaldırdığında dona kaldı. ''Bu bebek mavisi gözleri nerde görsem tanırım. Hiddles?'' Lillian büyük bir şaşkınlıkla sordu.


''Bir dakika!" Tom, Lillian'ı baştan aşağıya süzdükten sonra fal taşı gibi açılmış gözlerle Lillian'a baktı. ''Kuzgun siyahı saçlar, kibirli bakışlar ve AC/DC tişörtü. Lills?''


''Seni küçük-'' Lillian sözünü bitiremeden Kenneth araya girdi.


''Siz...'' Kenneth işaret parmağını Lillian ve Tom'un arasında salladı. ''Birbirinizi tanıyor musunuz?''


''Ne yazık ki!'' Lillian sinirli bir ifadeyle cevap verdi. ''Lütfen bunun Loki olduğunu söyleme bana.'' Lillian iğrenerek Tom'a baktı.

'' Lillian iğrenerek Tom'a baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Bende seni gördüğüme sevindim. Özlemişim. Bir ara bir şeyler içip arayı kapatmalıyız.'' Tom gözlerini Lillian'a devirirken; Lillian ise Tom'a yapmacık bir şekilde gülümsedikten sonra Kenneth'e döndü.


''Ben yokum! Kendine yeni birini bul! Sizi tanımak güzeldi!'' Lillian tam gidiyordu ki Kenneth, Lillian'nın kolunu kavradı.


''Hayır! Gidemezsin! Senin yerine ne başkasını bulabilirim ne de zamanım var! Lütfen, Lillian!''

StardustHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin