9

645 55 78
                                    

"Doğruluk mu cesaretlilik mi?" Sarah, Tom'a sordu.

"Cesaretlilik."

"Hmmm. Lillian'ı seninle buluşmaya ikna et."

Tom gülümsedi. "Çok kolay."

"Ama sen gitmeyeceksin!"

"Nasıl?" Tom anlamayarak sordu.

"Lillian'la bir buluşma ayarlayacaksın ama gitmeyeceksin." Sarah gülümseyerek açıkladı.

"Yani onu ekeceksin, dostum." Eddie açıkladı.

"Ne? Hayır!" Tom itiraz etti.

"Korkak olma bu kadar. En fazla ne olabilir ki?" Sarah yerinden kalkarak Tom'u Lillian'a doğru ittirdi.

Lillian, babası elindeki senaryoda düzenlemeler yaparken bir köşede oturmuş resim yapıyordu. Zaten mola da oldukları için Tom ve arkadaşları oyun oynayabiliyordu.

"Selam!"

Lillian kafasını yapmakta olduğu resimden kaldırdı ve Tom'a baktı. "Selam!"

"Eğer Perşembe günü boşsan benimle bir şeyler yapmak ister misin?" Tom ensesini kaşıyarak sordu.

"Olur." Lillian gülümseyerek cevap verdi.

"Tamam." Tom derin bir nefes aldı ve gitmek için arkasını döndü.

"Hiddles?" Lillian gülerek seslendi.

"Lills?" Tom merakla Lillian'a döndü.

"Ne zaman ve nerede?"

"Ha! Şey. Akşam yedide sizin parkın orada buluşalım." Tom hızla uydurdu.

"Yedi çok geç olmaz mı? Yani ne yapacağız ki o saatte?" Lillian biraz çekinerek sordu.

"Saat yediden sonra..." Tom, Lillian'nın cevap bekleyen gözlerine baktı. "Bowling turnuvası var. Ona katılırız diye düşünmüştüm."

"Tamam." Lillian iç ısıtan bir gülümsemeyle kafasını salladı.

"Hallettin mi?" Sarah merakla sordu.

"Evet." Tom eski yerine oturdu.

"Takma bu kadar, dostum." Eddie, Tom'daki huzursuzluğu fark etmişti. "En fazla yarım saat bekler seni."

"Umarım."

















"Fazla geç kalmanı istemiyorum. Anlaşıldı mı, küçük hanım?" Profesör ciddi bir şekilde tembihledi.

"Evet, efendim!" Lillian olduğu yerde dikleşti.

"Serseri." Profesör gülerek gözlerini kıstı.

"Görüşürüz." Lillian babasının yanağını öptükten sonra parkın yolunu tuttu. Tom'un ondan önce geleceğini düşünmüştü. Saatte baktığında daha yeni yedi olduğunu gördü. Birazdan geleceği umuduyla salıncaklardan birine oturdu.

Tek tek dakikaları saymak istemediğinden sallanmaya başladı. Hava iyice serinlemeye başlamıştı ama hala etrafta Tom'dan haber yoktu. Lillian yarım saattir sallanıyordu. "Belki de otobüsü kaçırmıştır." Lillian iyimser bir şekilde düşünmeye çalıştı. İlk başta işe yaramıştı ama saatini ikinci kez kontrol ettiğinde bir saattir beklediğini fark etti. Sadece iç çekerek salıncaktan indi.

StardustHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin