''Gerçekten sohbetinize de doyum olmuyor.'' Tom ve Lillian cevap vermek yerine birbirlerine baktıktan sonra kafalarını salladı. ''Ben biraz daha içecek almaya gidiyorum. İsteyen var mı?"
''Bize de!''
''Ne istiyorsunuz?''
"Bana kola, Lillian'a ise limonlu soğuk çay." Tom bardakların hepsini bir tepsiye koydu ve Chris'in eline tutturdu. Chris gidince Tom, pizza dilimiyle oynayan Lillian'a baktı. ''Ne demek aradım?'' Sordu Tom telaşlı bir fısıldamayla.
''İlk dediğimde beni gayet iyi duyduğunu biliyorum, Hiddleston. Uzatma!''
''Lillian, ben ciddiyim!''
''Ne büyük tesadüf bende!''
''Neden beni itiyorsun? Eskiden bir sorunun olduğunda benimle konuşurdun!''
"Farkındaysan kendinde diyorsun!'' Tom anlamayarak Lillian'a baktı. ''Eskiden!"
"Lil-"
"Neden değişmiş olabileceğimi kabullenmiyorsun?" Lillian sinirle sordu.
"Çünkü sana yardım etmek istiyorum!'' Tom yumruğunu sıktı.
"Belki de yardım istemiyorumdur? Belki de bu halimden oldukça memnunumdur?" Tom ağzını açıp karşılık verecekti ki Chris'in gelmesiyle sustu.
"Yine niye tartışıyordunuz?"
"Tartışmıyorduk!" İkisi de aynı anda tersledi.
"Tamam!" Chris teslim olurcasına ellerini kaldırdı. Üçlü yine aynı sessizlikle pizzalarını bitirdiler. "Pizzalar kimden?" Chris ağzına kadar doymuş bir şekilde arkasına yaslandı.
"Ben ödemem!" Lillian omuzlarını silkerek arkasına yaslandı.
"Neden!" Chris kaşlarını çatarak sordu. "Bir kere en yenimiz sensin o yüzden pizzalar senden."
Lillian'nın yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi. "Bunu diyeceğinizi bildiğim için yanıma sadece telefonumu aldım."
"Ama bu haksızlık!" Chris doğruldu ve Lillian'nın yanına döndü. "Çantanı saklamış olmalısın!"
"Hayır saklamadım. Hiddleston'a sorabilirsin. O geldiğinde daha yeni ayakkabılarımı giyiyordum."
"Haklı!" Tom elini Chris'in omzuna koydu. "Lillian'nın parası olmadığına göre hala en yeni sayılıyorsun, dostum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stardust
FanfictionYalnızdı. En azından öyle zannediyordu. Thor filmi için rolü kapan Lillian hiç beklemediği biriyle karşılaşıyor. Lillian'ı eskiden beri tanıyan Tom, Lillian'daki büyük değişimi fark ediyor. Eskisi kadar neşeli ve hayat dolu olmayan Lillian'ı neyin...