~ 3 ~

191 37 0
                                    


Гледна точка Кай :

Проклет да е Чанюл и плиткоумният му ум ...
Как така резервоарът ще е празен !?
Явно не се отървах и от тази забележка за закъснение ..

Гледна точка Чанюл :

Часът започна а вече исках да свършва . Не обичах да ходя на училище , не за друго просто ученето не ми беше силна страна . Но пък ....последна година , нека й се насладя до колкото е възможно ..
Докато течеше часът просто си рисувах в тетрадката.  Не се бях загледал в това което рисувам , но много приличаше на момче ....красиво момче при това ..

-Моля за внимание , това е новият ни ученик . Надявам се да се държите добре с него .- Госпожата говореше нещо което прикова вниманието на съучениците ми , но не си направих труда да погледна . Вероятно отново ставаше дума за някакви проекти ..

- Здравейте ....аз съм Бекхюн , надявам се д-да се разбираме . - Непознатият глас ме извади от транса в който бях изпаднал . Погледнах към ниската фигура до госпожата . Виждах красиво момче на което му личеше че се притесняваше . Хах ....колко сладко , подсмихнах се и продължих да си рисувам .

- Има две свободни места Бекхюн . Едното е до Парк Чанюл - Осетих погледа на момчето върху мен . В интерес на истината се надявах да седне до мен ...Исках да го опозная ..
- А другото до Юн Ю Ре ...

Видях как момчето леко помисли над това и тръгна в посока право към моето място при което останах много доволен .
След секунди обаче останах много объркан .....- Той защо ме подмина като пътен знак ?? - Изказах се на глас и продължих да разсъждавам над това ..

Гледна точка Кай :

Любимият ми час най-накрая започна ! Нямах търпение за края на седмицата ! Днес правим преговор , а в петък дисекция на жаба ! Химията ми е  169- та любов ! Първата ....съм аз разбира се ! Дъа...

- Ученици ....моля за кратко внимание . Това е новият ни ученик Сехун .

Докато осъзная какво се случва , чувах само гърлените стонове на момичетата . Какви ги вършат ? - Никога не са точили лиги по друг освен пред мен !? - Вцепених се но Д.О ми помаха с ръце и се усъзнах .

- Този не ми харесва . Ще го сложа на място . - Изрекох под нос и продължих да го гледам кръвнишко ...
Седна до Лухан , най-добрият приятел на Чанюл и капитан на отбора по футбол ....
Разбира се не можех да очаквам да се случи нещо . Лухан е добра душишка също като брат ми.  Нищо няма да му направи ......за разлика от мен ...
Ако беше седнал до Д.О. той щеше да ме разбере с поглед и да смени вътрешностите на новака с тези на жабата ...
Но нищо ....все пак трябва да има прецакани ....

Гледна точка Бекхюн :

Прибрах се уморен от днешният първи ден . Беше някак странно . Не успях да се запозная с никой ... Доста хора ме гледаха странно . Но ....това щеше да е така известно време . Все пак , това е едно богаташко училище .....а аз , момчето от квартала което износваше девет месеца един и същ чифт обувки ...
Нямах проблем с това , но не ми беше приятно да осещам отвратените погледи на "съучениците си " върху мен .
Ах ...но .....онова момче ....Парк ...само това запомних .....Парк , Парк и Парк .....нищо друго за името му ....но , щом ме погледнеше.....тялото ми реагираше .....искам да го опозная ....


The New School , The New Life , The First Love And... Hurt || ChanBek || SeKai Where stories live. Discover now