Гледна точка неутрал :
2 години по-късно ~~~- Чаньол , колко още трябва да те чакам ....
- Крис , ти си страшно дразнещ ..
Ще доида след двайсет минути .
- Добре ....но ти плащаш , защото се вкамених да те чакам .
- Ама ...Линията прекъсна и Чан остави ядосано телефона си на бюрото .
Сега Чаньол управляваше фирмата на баща си и като главно лице , имаше ужасно много работа .
Колкото и да обичаше да е самостоятелен , работата беше много и реши да си потърси асистент .
Никой не бе дошъл за работата , а мина седмица . Напрегнатият от работата Чаньол взе якето си и излезе от сградата . Слънцето го заслепи и веднага сложи слънчевите си очила . Крис беше негов колега . Единственият човек в тази фирма които не го дразнеше психически .
Кай предложи на Крис преди година , да обиколи света с него , да присъства на всичките му състезания и всичко останало .
Но Крис директно отказа , така де , човека не беше бъхтил като луд в училище за да гледа Кай в индийска носия да кара малки коли и да подписва договори ..
А Кай и Чан не поддържаха връзка , разделиха се сякаш за винаги след смъртта на Сехун .- Ето те , най-накрая ! - Изказа се нетърпеливо Крис и Чаньол седна срещу него в малкото кафене .
- Какво си се размрънкал , имаш късмет че изобщо доидох . Имам толкова работа ..
- Съжалявам господин Парк .
- Ще ти хакна един между веждите ...Телефонът на Чаньол звънна и прекъсна интелигентната им игра на убижданка ..
- Звънял си ми ? - Разпита го Сухо .
- Така е , отложи срещата за следобед . Ще си взема почивка .
- Добре ..междодругото доиде едно момче за работата .
- Кажи му че е нает и от утре е на работа . Не ми се занимава с разни интервюта , пък и едва ли ще доиде някой друг .
- Ще му предам ..- Имал работа , ама почивки си взима . - Крис вдигна едната си вежда и направи онова " Мхмм"
- Ама верно ще те изхакам в празната пача .....••••••••••
•
•
•Честита 2018 на всички 💗 Живи, здрави и всичко най 🔝🔝🔝❤
Главата е кратка , ако ми хрумне нещо ще кача , а сега бб че трябва да продължавам да се стресирвам , щото утре пак тряя ставам в пет часа 😑😑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The New School , The New Life , The First Love And... Hurt || ChanBek || SeKai
Hayran KurguНачало : 29.08.17. Край: ~~ Жанр: Драма , Комедия Главни герой : [ ЕХО ] Парк Чанюл , Бюн Бекхюн , О Сехун , Ким Джонгин Резюме : В един съвсем нормален и слънчев ден в столицата на Корея всичко можеше да бъде нормално .... преди те да пристигнат...