~ 15 ~

132 24 3
                                    


Гледна точка неутрал :

Бек и Чан седяха в банята вече от три часа . Бек беше много притеснен  , докато на Чаньол по-скоро му беше скучно . Реши да влезе да се изкъпе и започна да сваля халата си .

- КАКВО ПРАВИШ !?!?!? -Изкрещя Бек щом видя по-големият са показва гърба си.

- Събличам се , на какво ти прилича ..? - Влезе в душ кабина и пусна водата започвайки да я настройва .

- Ще се ...к-къпеш ли ?!

- Да , така и така сме тук . Спокоино ще ти оставя топла вода .- Бек преглътна шумно .

- Н-не , няма нужда ....няма да влизам ...

- Не ми казвай че се притесняваш от мен ...

- Н-не , а-аз ....т-такова ...- Опитваше се да звучи колкото се можеше по спокоино , но не се получаваше .

- Все пак имаш това което и аз . - Бек веднага погледна към кърпата си виждайки колко се е надървил от краткият им разговор .

Чаньол влезе в кабината и затвори . Свали халата си и го закачи на една закачалка . Бек не посмя да погледне от срам .
След малко започна да чува как водата се удря в земята . Погледна към кабинката съвсем леко , но вече беше късно . Кабината в която беше момчето за което умираше , вече беше изпълнена с пара от топлата вода и нищо не можеше да се види . Изведнъж видя ръце на стъклото които се отбелязаха .
Бек прехапа устни и си пое въздух .

- Ахх.....утре вечер пак ще си мисля грешни неща ....
Удари си по челото и зачака , водата спря и след малко Чан излезе гол тръгвайки към Бек . Той тръгна назад и опря стената . Стресна се от действията на Чан и се притесни още повече понеже беше гол .
Чан застана пред него и го гледаше в очите .

- Бек ....ще мръднеш ли , искам да си взема нов халат от шкафът . Моят падна и сега е мокър ...

Бек страшно много се засрами . Какви ли не мръсни мисли му минаха през главата , а каква е била реалността . Без да каже нищо той се дръпна , отново стараеики се да не поглежда към тялото на Чан . Той си извади нов халат и се наметна . Започна да суши косата си и да я пооправя .

~~~~~

4 часа по-късно :

Алармата на Кай звънна и той стана веднага . Отправи се към банята за един душ и когато видя ключът на пода го вдигна и отключи . Отвори вратата и двете момчета го погледнаха . Лично Бек с усмивка която казваше. " Боже благодаря ти ! Веднъж Кай да е полезен ! "

- Кой нормален прави секс в банята , изобщо ви няма ...

Бек бързо избяга в стаята си оставяйки момчетата .

Гледна точка Чаньол :

Умирах си да го изчукам снощи ....



The New School , The New Life , The First Love And... Hurt || ChanBek || SeKai Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon