Гледна точка Сехун :Разбрах за голямата танцова зала в училището преди два дни . Петък е и реших да дойда тук късно вечерта . Обичах да танцувам по всяко време . Беше 23:14 и все още бях в залата . Разсеях се доста с танците. Ако нашите разберат че отново танцувам , ще се върна обратно удома . А не мога да оставя Бекхюн .
Докато танцувах , чух че врата се отваря и затваря силно , но не обърна голямо внимание . Само видях че беше онова надуто момче ......Кай ?- Изчезни ....- Явно говореше на мен , защото нямаше никой друг . Винаги намираше начини да се дразни с мен . Сигорен съм че дори не знае как се казвам ! Защо го прави !?!
- Ако говориш на мен , няма да стане . Имам работа .
- Да , аз също . Да танцувам ...
- Какво си мислиш че правя аз . Сляп ли си ? - Вече започвах да се изнервям ..
- Ако това беше танц , то аз съм трамвай ....
Не казах нищо . Знаех че каквото и да кажа ще се заяде с мен . Определено не го харесвах . Такъв идиот .....как може всички да го харесват ....
Просто си събрах багажа и реших да тръгвам . И без това вече Бекхюн ме е заключил навярно .Гледна точка Чанюл :
Сутринта беше доста тиха .....навярно защо седях в кабинета на родители си с тях и чакахме Кай да дойде . Изглеждаха ядосани , и не посмях да кажа нищо .
Най сетне и той доиде . Хвърли се на дивана до мен , като разбира се гледаше да заеме повече място за да се махна . Отново му се получи . Станах недоволен от мястото си и застанах до прозореца , гледайки голямото задръстване навън .- Имате ли да ни кажете нещо ? - " Татко" заговори първи , но не му разбрах въпроса . Не отделих погледа си и продължих да ги слушам .
- Става дума за поредният ви бой , караница , и разруха на къщата !! - Майка започна да повишава тон. Трябваше от самото начало да се досетя че ще говорим за това . Винаги е едно и също ...
- И тъй като вече сте големи , трябва да си оправите отношенията и да се справяте сами ....- Нямах идея на къде бият ...
- За това от понеделник ще живеете в скромна квартира със съквартиранти и ще си потърсите работа без наша помощ .
- КАКВО !?! - С Кай се изказахме едновременно на глас ..
- Също така ще ще ви лишим от джобни и всички други средства за пари ..
- КАКВО !?!? - Дежавю ....
- Съберете си багажа , ще ви откараме утре сутрин .
YOU ARE READING
The New School , The New Life , The First Love And... Hurt || ChanBek || SeKai
FanfictionНачало : 29.08.17. Край: ~~ Жанр: Драма , Комедия Главни герой : [ ЕХО ] Парк Чанюл , Бюн Бекхюн , О Сехун , Ким Джонгин Резюме : В един съвсем нормален и слънчев ден в столицата на Корея всичко можеше да бъде нормално .... преди те да пристигнат...