Genç kadın gülümseyerek ellerini uzattığı adamdan sert bir bakış alınca korkuyla yerine sindi. Ateş saçan yeşil gözleri ben tehlikeliyim diye bağıran sert çehresi genç kadını istemeden de olsa ürkütüyordu."Kenan" dedi bir fısıltı halinde çıkan sesiyle .Sonra tekrar ellerini uzatıp tutmasını beklemeden boynuna sarıldı.Beklediği kollar çok geçmeden beline dolanınca gülümseyerek sevdiği adamın boynuna küçük bir öpücük kondurdu.
"Gülce "
Kenan boynuna dolan sevgilisini kaba bir şekilde itip deniz kenarındaki banka oturdu.Kafasını karıştıran milyon tane düşünce varken Gülce ile yakınlaşmak pek sağlıklı olmayabilirdi aksi takdirde onu kırıp yaralayabilir ,canını sıkabilirdi.Ve bu dünyada en son isteyeceği şey karşısında dudaklarını bükerek küsen kızın üzülmesiydi.
"Beni özlemedin mi ,oysa..oysa ben dedim ki iki yıldır birbirimizi göremiyoruz belki beni özlemiştir dedim .Sen ...özlemedin..."
Kenan sevgilisinin üzgün ve muzip çıkan sesine daha fazla dayanamayarak başından tuttuğu gibi hızla ona sarıldı. Ondan gelen bu kır çiçeği kokusunu deli gibi özlemişti. Allah biliyor ya her gün onun özleminden yanıp tutuşmuştu.
"Sen o Amerika' lara giderken ,bu adam burada ne yapar diye hiç düşündün mü de bana kızıyorsun?"
Sevgilisinin bu serzenişine gülerek cevap verirken ,aklına dolan gerçekle kanı dondu. Yaptığı aptallığı hatırlayınca elleri istemsizce karnına gitti.
Okumak için gittiği yerde kendine kocaman bir ihanet çukuru açıp ,içinden karnındaki günahla çıkmıştı.
Dolan gözlerini sevgilisi görmesin diye onun boynuna sarıldı. İşlediği günah ve karnındaki tohumu olduğu sürece Kenan'la birlikte olmak zorundaydı. Bunun ailesinde açıklaması bile yoktu.
"Özlememişsin işte "
Sarıldığı adamın ona olan aşkından haberi olan genç kadının yapması gereken tek şey Kenan'la bir gece birliktelik yaşamaktı ,daha önce yapmadıkları bir şey değildi ama Kenan garip bir şekilde bu sefer ondan uzak duruyordu.
"Özledim ,hemde deli gibi "
"O zaman bu gece ..."
Şuh bir şekilde ona kendine bakan kadını gülerek izledi.Onunla özlemlerini giderecek bir geceyi elbetteki o da deli gibi istiyordu ama bunun en yanlış zamanıydı .
"Gülce "diyerek onu tahrik etmeye çalışan kadının burnunun üzerine küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktı .
"İstemiyorsun artık beni!"
Yüzünü düşürüp ellerini havaya kaldırmış kadını süzdü baştan aşağı. Orta boylarda olan kadın ,sarı kıvırcık saçları ,ela gözleri ile mükemmel bir uyum sağlamıştı. Bedenini süzmeye başladığında hafif şişkin göbeği keyfini yerine getirir gibi kocaman kahkaha attı.
"Sen ...Sen kilo mu aldın ?"
Gülce duyduğu kelime ile hafifçe titrerken ağzını açıp bir şey söylemek istedi ama sustu.Ahlaksızlığı ,kendini satan kadınlardan bile daha üst seviyedeydi bunun farkındaydı ama kendine bu sıfatın yakıştırılmasını kaldıramazdı.
"Ki-kilo falan almadım ben"
Ellerini kıvırcık saçlarına geçirip gözlerini sevgilisine dikti.Şaka yaptığı belliydi ama yüz ifadesinden daha çok başka sıkıntıları var gibiydi.
"Aslında seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var"
Gülce konunun dağılmasına sevinerek Kenan'ın yanına oturdu.Onu daha önce de pek çok konuda sıkıntılı halde görürdü ama bu kez farklıydı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAHALI AŞK
Roman d'amourAşkı parayla satın alabilir misin ? -Onun aşkı benim sahip olamayacağım tek şeydi. 🚫Tüm hakları saklıdır