'Son derece tehlikeli bir durumla karşı karşıya gelen, çaresiz kalan, kurtuluş için bir çıkar yol bulamayan kişi, bu kötü durumdan kurtulmak için her türlü yola başvurur. Öyle ki, en tehlikeli şeylere bile sarılmaya çalışır, onlardan yardım bekler. Çünkü hiçbir tutar seçeneği kalmamıştır.'
Atasözleri ve deyimler sözlüğüne göre denize düşüp yılana sarılmanın tam tanımı budur.
Denize nasıl düştüğüme yakından tanık olmuştunuz zaten.
Sıkıntılı sürecin virajlarını alıp düz yola çıkabildiğim geçiş dönemlerinden bahsedeyim size biraz.Aldatıldım, emeklerim, sevgim boşa gitti derken asıl sıkıntılı sürecin yeni başladığını ayırt edemedim.
Sahiden ilişki bitirmek sanıldığı kadar kolay bir şey değilmiş.
Sanıldığından daha kolay oldu bitirmek.
Beklediğimden daha çabuk duruldu hırçın ve kabına sığmayan kimliğim.
Çünkü her ritüel birer birer gözümün önünde gerçekleşiyor, gerçekleştikçe beni soğuma eşiğinden fırlatıp geri toparlıyordu.Benim uğruna ağlayıp, zırladığım her gün kafamda yeni senaryolarla aklamaya çalıştığım çılgın hırsız hayatına kaldığı yerden devam ediyordu.
Basenli de sanki hiç aldatılmamış gibi sınıf önünde çocuğu yemekten çekinmiyor, üstelik sanki ben onun için tehlike teşkil ediyormuşum gibi beni görür görmez avına sarılan bir aslan misali çılgın hırsızı kucaklıyordu.
Bunlar benim o zaman da umursamadığım, şimdi de gülüp geçtiğim önemsiz detaylar.
Girişi yerine oturan güzel bir atasözüyle yapmıştım. Asıl konuyu ele alan güzel bir atasözü daha biliyorum.
Hayır sandığınız gibi eceli gelen köpek cami duvarına işer değil.
Yerine oturan ikinci atasözü ana konuyu ve bugünkü hatamızı açıklıyor.
' Güçlü bir şeyin etkisine, en az kendisi kadar güçlü bir başka şeyin etkisiyle karşı konabilir. '
Bu tanım size neyi çağrıştırdı?
Sizi çok zorlamadan söyleyeyim çivi çiviyi söker.
Bu iki atasözü bir araya gelince sanki çılgın hırsızdan daha beter birine tutulmuşum da Allah belamı vermeye devam ediyormuş gibi bir anlam çıkmış olabilir ama başlığa iyi bakalım arkadaşlar.Denize düşüp can simidine, yani Bugs bunny' e sarıldım.
Bugün bahsedip saygıyla küfür edeceğimiz kişi bana Bugs Bunny' i hatırlattığı için ona böyle hitap edicem. Hatta kısaca Bugs demeyi tercih ederim.
Fiziksel görünüşten çok zekası ve kıvrak cevaplarıyla özdeşleşmişti iki karakter gözümde.
O tam anlamıyla mükemmeldi.
Sevginin sıcaklığını ve büyüklüğünü taşıyabilecek bir kalbe, eni sonu olmayan müthiş şiirlere sahip ufak çaplı dev bir şairdi.Peki ben ne yaptım ?
Sende eminim onu sevmişsindir, ona sığınıp mutluluğu yakaladın gibi cevaplar duyuyorum sanki.
Onu da ellerimle harcadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİM
HumorEvet arkadaşlar kimse kimseye kandırmasın bu kitapta yaşanan olayları anlayabilmek, hah hah işte bu ben ya ,bak yine beni tarif etmiş diyebilmek için zamanında aşk merdivenlerini uçarak değil sürünerek geçip, hayatımızı 90 kere köklü değişiklerle ta...