Mă uit în oglinda și aproape mă scârbesc când îmi văd parul roșu, nu îmi vine sa cred ca a ales culoarea asta, ce de culoare, nu pot sa cred ca a făcut asta. Dar nu rămâne așa o sa i-o plătesc grav.
Cobor lângă ceilalți care se uita la meci și mă așez pe jos lângă canapea. Toți sunt foarte atenți, ar fii păcat ca cineva sa-i sperie cu focuri de arma... mai bine zis, floricele. Mă ridic încetișor și cu pași repezi mă îndrept spre dulap ca sa pot lua floricelele. Le pun în cuptorul cu microunde și aștept momentul.
Floricelele au început sa sară și băieții țipă mai rău ca niște fetițe, aprind lumina în toată casa și vin panicați în bucătărie, când mă văd își pun mâinile în cap și mă înjură de tot neamul. Încep sa rad și mai tare și le aduc floricelele.-Gollll!
Țipă toată casa fix când intru în living și scap floricelele pe jos, încep sa rad și sa le adun de pe jos iar elefantii se pisa pe ei de ras. Emi vine și mă ajuta râzând iar Josh ne face rapid o poza
-Tu vrei bătaie?
Îi zic amuzata de situație
-Hai mă, sa avem amintiri.
Îmi dau ochii peste cap și nu mai zic nimic.
-Ne jucam adevăr și provocare ?
Zice Emi plictisita, toți o aproba pentru ca meciul s-a terminat. Ne strângem intr-un cerc,Steven aduce o sticla de bere scursă.
Se învârte și pica pe doi tipi,nu le știu numele sincer.-Ce alegi? Îl întreabă roșcatu
-Provocare.
-Te provoc sa-mi zici cu câte femei ti-ai tras-o pana acum
-Pai cu mă
-Fără mameeeȚipă Josh iar noi începem sa radem, elefanții astia sunt chiar de treaba din câte văd.
-2,3...23
-Ba da mă dracu. Bine hai sa nu o lungim. Învârte.Brunetul învârte iar sticla pica pe mine și Christian.El trebuie sa-mi dea provocare. Ce cacat.
-Adevăr.
Nu apuca sa spună nimic ca i-o iau înainte,nu am chef sa îi aud vocea.
-E adevărat ca mă iubesti?
-Te iubesc te și ador ca pe-un pui de curca chior.Toți încep sa râdă,se uita la mine și nu mai zice nimic. Învârt sticla și pica pe Steven și Emi.
-Ce alegi?
O întreabă Stev. Se gândește apoi se uita la mine,îi fac semn sa zică și se uita la el.
-Provocare.
-Frumos. Te provoc sa-l săruți pe Albert.Instantaneu s-a înroșit la fata și nu a mai zis nimic, Albert rânjea satisfăcător și aștepta s-a dat mai aproape și i-a dat unul scurt pe buze, a prins-o de mana și a tras-o intr-un sărut mai pasional. Toți încep sa fluiere și aplaude.
-Oficial avem un cuplu!
Tip și aplaud în același timp la fel ca și ceilalți.-Lasă iubi, nu te mai uita așa ca al nostru va fii și mai bun.
Christian se baga și el în seama și toată lumea se uita ciudat știind cu fac, scot un "uu" mic și îmi așteaptă reacția.
-Zi sa moara ma-ta, în primul rand nu ești "iubi" cu mine, iar în al doilea rand mai ai și tupeu după ce mi-ai făcut!
-Ce-mi place când te enervezi, ești mult mai sexy așa.
-Ce draga nu ai mai futut de mult și urla hormonii în tine? I-ati mașină și du-te pe centura ca găsești și tu pe cineva.
-Nu mă duc afară ca e frig iar tu ești frumoasa ca sa părăsesc casa asta.
-De când ai tu replicile astea de gigolo în călduri?Toți încep sa rada la apelativul folosit, se uita la mine și se pregătește sa zică ceva apoi închide gura.
-Așa a fost mereu,prințesa.
Zice Leo după începe sa râdă. Se vede ca nu e bun la dat replici, ori e din cauza lui frati-miu.
-Eu zic sa nu îmi mai zici prințesa, pentru binele tău.
-Lui îi zici doar câteva cuvinte ca ti-a zis așa și mie mi-ai dat una de am simțit-o 2 zile?
-Da pisi
-Ce femeie.
-Continuam și noi anul asta?Țipă exasperat un blond al naibii de secsi, ăsta unde dracu a fost, în peșteră de nu l-am văzut p-aici?
-Stai cuminte pisi ca e luat, nu te mai uita așa la el, uita-te la minunăția asta de chip.
-Ce modest ești.
-Mi s-a mai spus, pisi.Îmi dau ochii peste cap și îi fac semn lui Emili care era în brațe la Albert sa învârta sticla.
***
Pe ușa da buzna Jen furioasa mai ca începe sa plângă de nervi. Mă duc la ea și îmi zice sa o las. II fac pe plac și mă dau de lângă ea, mă duc în bucătărie și le aduc la elefanți câte o băutură.
Aproape sunt manga iar eu nu mă mai opresc din ras cu poveștile lui Eric despre bunica-su când l-a prins uitându-se la filme pentru adulți iar nevasta-sa era în gradina.
Deci efectiv am murit de ras.Băieții sunt chiar foarte de treaba, am făcut cunoștință cu toți și știu ce farsa sa-i fac lui Christian mâine.-Bai băieților, hai sa dansam ca e prea frig aici.
II se împleticeste limba în gura lui Matt atât de rău că abia înțelegi ce zice.
-Du-te lângă soba fratili meu ca și mie mi-a înghețat pisatul în mine.
Nici Zack nu e mai prejos cu pronunțarea cuvintelor corect.
-Bai astia, sunt 23 de grade. Cum sa va fie frig?
-Pai ce mi-ai dat femeio sa beau?
-Pisat de rechin.Zic sarcastica și îmi dau ochii peste cap. El se uita mirat la mine apoi se ridica în picioare, belește ochii și spune:
-Ești o no-n-n-orocita! Cum mi-ai dat sa beau așa ceva!
-Kill omul ca a fost bere. Eu zic sa te culci, nu vrei?
-Mi-l dai și pe Dodo?
-Sigur.Zice ca un copil mic și încep sa rad, îi iau pe toți și îi duc în camera de oaspeți, le pun mai multe paturi pe jos și le aduc perne. Se așează și îi învelesc le închid ușa și plec.
Mă duc pana în camera mea dar plansetele lui Jennifer mă opresc. Bat la ușă și intru. Peste tot în camera ei sunt șervețele folosite iar ea sta printre ele și arunca altul lângă morman.-Hei Jennifer, spune-mi te rog ce ai! Mi se rupe sufletul în mine când te văd așa. Mie poți sa-mi spui orice. Te rog!
Își ridica fata și se uita la mine. Ochii ei sunt roșii și umflați iar buzele i sunt vineții.
Gata și capitolul asta.Suspans no?
Scuzați greșelile gramaticale. Va pup♥♥
CITEȘTI
Povestea noastră
HumorEste vorba despre o bunica care își spune trecutul fiilor săi împreună cu soțul ei. Își poveste iubirea de liceu și toate întâmplările și înjurăturile date și primite . Atenție cartea conține multe înjurături !