Mă apropii mai mult de ele ca sa le pot auzi mai clar. Se tot fâstâcesc și nu înțeleg.
-Tatăl lui e plin de bani! Și e frumos tipul. Scopul meu e doar sa ajung pana la bani după o sa-l fac sa-mi dea carduri, masini si apoi am terminat-o.
-Ești geniala fatoToate plasticele au început sa râdă, Cum altcumva sa le spun când așa arata. Nu cred ca e Alex... Are invitați... Deja stomacul mi se întoarce pe dos și mă iau toate palpitațiile... Jennifer se apropie de mine și încearcă sa mă calmeze. Ciulesc mai bine urechile și aștept sa-si termine de dat cu cacat d-ala pe buzele alea pline de botox...
-Dar știi ca are iubita nu?
O înștiințează alta, se uita la ea cu ura și își alege cuvintele
-Va afla ea? Nu! Oricum tatăl ei e și el om de afaceri, îți dai seama ca nu are nevoie de el.
-Dar Jessica, tatăl tău deține ditamai colecția de ceasuri scumpe.
-Dar el nu-mi face toate poftele.
-Pai și atunci unde se afla Alex?
-Fix în coltul localului. De ce?Ce? Alex! Ou nu nu! Eram sigura, ookokk nu plâng ,nu, respira.. ce dracu sa respir când e toaleta aici. Pornesc rapid cu Jen pe urmele mele și ea a auzit conversația deci am martori. Trec pe lângă masa noastră rapid iar Emi striga după mine dar îmi continui drumul. Ajung și uite-l. Dragul meu ti-au venit rudele hă?
-Ți au plecat rudele ha??
Deja ochii îmi sunt plini de lacrimi dar nu le voi da drumul. Nu
-A.. Nu.. Uite pot sa-ti explic !
-Iar replica asta de cacat? De ce toți spuneți asta!Ce nu e ceea ce pare ? De ce mai înșelat ?
-Dar m-a șantajat!
-Bine ca nu te-a fu..
-Sofia gata, te rănesti, lasă paharul.Ce pahar? Cum a ajuns asta în mâna mea?
Slăbesc strânsoarea și plec cat de repede pot, nici nu știu cine mi-a zis sa las paharul...
Toți mă așteaptă și se uita la mine cu tristețe. Da ce mă a murit cineva ?-Ce va uitați cu tristețe la mine? A murit cineva ?
Spun și îmi șterg nasul cu mana. Mereu fac asta, nu am șervețele ..
***
Stau în pat și mă uit pe tavan, nu vreau televizor nici telefon. Adică am zis ca nu o sa pun la suflet ca nu îmi pasa dar mă doare. Nu știu Cum sa zic dar mi-a plăcut de el...
Cineva mă deranjează bătând în ușa nu vreau sa vorbesc cu nimeni. Ușa se deschide și un cap își face apariția, nu pot sa văd cine e îmi e lene sa mă întorc. Persoana se așează pe pat și se freacă pe o parte pe alta. Ahh enervant-Știu ca nu dormi fata care a zis ca nu plânge
Josh e.. Cum de nu i se impleticeste limba la cât a băut ?
-Dar a durut puțin...
-Puțin mai mult nu?
-Meh...
-Știu ca e sa fi înșelat. Dar nu trebuie sa pui la suflet ,mai ales tu care erați de 2-3 zile împreună...
-Dar tu Cum ai uitat-o pe aia? Ha? Nu o iubeai ?
-Vrei sa spui ca tu îl iubeai ? Asta nu înseamnă ca nu o iubeam, asta înseamnă ca sunt puternic. O persoana e puternica atunci când zâmbește,deși, în interiorul lui se da al treilea război mondial.Și cu asta m-a închis. Mă întorc cu spatele la el și mă dau mai spre perete, nu am chef de conversații lungi la ora asta.
-Nu îl iubeam... Dar a durut
Ba tineam la el pentru ca îmi plăcea mult și poate îl iubeam? Chiar mă mănâncă limba...
-Uite nu contează. Tot doare când ești înșelat, nu ai Cum. Doar dacă nu iubeai persoana aia... Chiar și atunci te doare puțin intr-o particica a inimii.
-Bine, hai gata am un plan de făcut contra cuiva. Noapte buna
-Christian ? Sa știi ca e un băiat bun. Vino într-o zi la antrenamente sa vezi
-Dadada, bine. Noapte buna
-Noapte buna.A plecat , chiar îmi e somn. Cum sa i-o coc lui Christian? Lasă ca mă gândesc eu mâine, acum nani nani.
***
Sunt în fata scolii cu Em și așteptăm ca sa se sune sa ne putem face planul. Și 2 minute...
-Ce faceți fetelor?
Tresărim amândouă și ne întoarcem rapid. O blonda cu parul ca de oaie e ci zâmbetul pana la urechi, vesti mari no?
-Foarte bine mulțumim lui Dumnezeu ca NU AM FĂCUT STOP CARDIAC CA M-AM SPERIAT INGROZITOR!
Elisa chicoteste când Emi accentuează ultimele cuvinte ,chiar a fost haioasa , cred ca a și scuipat dar nu a ajuns pana la fața ei.
-Ce-i cu zâmbetul asta pe fațăul tau?
-Pai... Eu și Lukaa
-O doamne sunteți împreună. AleluiaaaSărim toate în sus de fericire adică în sfârșit sunt și ei împreună. Opa suna clopoțelul s-o facem..
-Mergem?
Întreabă curioasa Eli dar noi dam din cap negativ și ne pregătim sa nu izbucnim în râs
-Ce ați facut?
-Urmează ce o sa facem..Spune blondina drăcește. S-a prins de semn și își ia tălpășița.
Nici urma de copii, sa începem.
Mergem în curte fix la Ferrari ul negru al lui Christian , și începem sa-l vandalizam cu hârtie vopsea și lapte stricat ,asta l-am găsit la Josh în camera și mi-am dat seama ca e pentru o farsa de a lui, Emi îmi păzește spatele cât timp fac toate astea.Noroc ca nu avem camere de supraveghere ca o puneam, oricum cred ca își va da seama cine a făcut-o pentru ca știe ce mi-a făcut. Dulce răzbunare, acum îi miroase mașina a lapte. Are piciorușe deci se poate duce pe jos, mai sunt 6 ore și o sa mi se observe capodopera pentru ca în parcare nu e urma de adolescent pentru ca sunt mașini și nu au ce căuta aici..-Sofi, hai vine cineva !
-Cine?Am pus-o...
-Nea Woodward , stai calma, mă descurc eu cu el.
-Doamne Îți mulțumesc te iubesc!Am fugit repede, tot ce am folosit le-am pus la gunoi și mă duc liniștită la ore bineînțeles ca o aștept la intrare, cei de la paza nu păzesc mașinile pentru ca nu sunt în incinta liceului, dar de ce a venit.
-Hai.
Apare de nicăieri și blonda care m-a speriat îngrozitor.
-Doamne ce te furisezi așa, m-ai speriat. De ce au vrut sa vina?
-Pentru ca a zis ca se auzeau chestii și voia sa vadă.
-De tine ce a zis când te a vazut?
-I-am zis ca am întârziat ca am avut o problemă și am luat-o p-acolo.
-Bun, în 10 minute se suna. Ce facem pana atunci ?
-Tema?
-Haha bună gluma.
-Nu ai note copil bătut de soarta în cap.
-Gura ta adevăr grăiește. Hai s-o facem. Știu lecția. Așa ca hai.
CITEȘTI
Povestea noastră
UmorismoEste vorba despre o bunica care își spune trecutul fiilor săi împreună cu soțul ei. Își poveste iubirea de liceu și toate întâmplările și înjurăturile date și primite . Atenție cartea conține multe înjurături !