Capitolul 17

3 1 0
                                    

Chris POV'

Mi-am luat gașca și am plecat spre casa scorpiei și unde sta și unul dintre cei mai buni prieteni, dar nu înainte sa mă opresc la farmacie pentru a lua colorant pentru par care se ia la câteva spălări pentru o anumita vipera. Te iei de iubirea mea, ai belit-o. Doamne când mi-am văzut mașina mea abia curățată, am explodat, iar chestia asta nu se încheie aici.
Farmacista asta îmi face ochi dulci, merge pentru o mica distracție.Ii întind banii,strecor și un mic bilețel cu numărul meu.

***

Josh deschide ușa, îi strâng mâna și îi cer indicații pentru a merge la toaleta.Mă strecor încetișor în camera scorpiei și intru în baia ei. Mama mea ce baie, îi iau gelul de dus îl deschid și las mirosul dee...Vanilie și miere sa-mi inunde narile. D-aia miroase ea atât de bine întotdeauna, iar parul ei atât de mătăsos. Stop, nu mai gândesc rațional, trebuie sa mi duc planul pana la capăt. Încerc sa scap cât mai repede de șamponul din recipient turnând-ul în wc, sa dea Domnu' sa nu se înfunde apoi sa sară dracu pe aici. Gata am scăpat de asta, acum colorantul.Treaba mea este gata aici. Trebuie sa cobor cât mai repede sa nu mă prindă vipera ca mă torturează mai rău ca aia de pe timpuri.
Telefonul îmi suna și îmi scapă din mâini fix în wc pentru ca sunt ud pe mâini, Doamne fix când mă răzbun și eu pe o scorpie tu mă urăști?Îl scot repede de acolo și răspund numărului necunoscut.

-Alo?
-Bună frumosule,ce faci?
-Bine tu...?

Scap din camera ei care miroase  super a fata aici și plec,cobor relaxat scările încerc să-mi dau seama cine e fata.

-Sunt fata de la farmacie. Natalie
-Aaa, ce faci scumpete?
-Bine, ce zici ne vedem mâine în club? E vineri și..
-Am înțeles, ne vedem la SuperCloob, la 20?
-Sigur, tu! Pa.

Am închis apelul și mă duc în bucătărie pentru ca îmi ghioraie matele. Da săraci sunt oamenii astia. Nu au nimic de băgat în ei.

-Unde gatul ma-tii ai umblat ba?
-Stai calm ca nu ti-am violat baia, doar m-am pisat coaie. Parcă aveai o menajera unde e?
-I-am zis sa plece ca am întâlnire cu echipa. Ce mă crapi de foame?
-Îmi e o foame.
-Sa faci spume. Stai de ce e liniște? O o

Pleacă rapid din bucătărie și rămân cu Albert și Leo, frații mei, ne cunoaștem de la grădiniță.

-A belit-o.

Spune Albert și îl urmează pe Josh. Ieșim și din bucătărie și dam ochii cu o bruneta foarte nervoasa iar prietena ei care l-a ochit pe Albert și deja îi sclipesc ochii. Fetele astea. Nici cu el nu îmi e rușine pentru ca o place. Dar pana nu ne încheiem conflictele nu îmi va plăcea ca ei doi sa fie împreună. Nu am nimic cu iubirea lor. Dar nu îmi va plăcea ideea.

Mă duc sa vad ce se întâmplă în curte și bufnesc in ras când îl văd pe Josh cum a căzut în piscina iar acum o fugărește, dar mai penal e când aluneca pe scări.

-Ai grija la bilute frate!

Urla Leo, iar noi radem și mai tare aproape ne tăvălim pe jos. Prințesa a intrat în camera, sa așteptăm rezultatul. O sa-i prindă bine rozul sau roșu, ce-o fii aia.
Josh coboară uscat și se duce crăcănat spre bucătărie, se întoarce cu chipsuri și energizante, eu voiam pe bere dar nu.

-Mergea mai bine o bere!

Țipă Will iar ceilalți urla și ei.

-Dacă va îmbătați dormiți în curte!
-Sigur sigur.

Răspunde batjocoritor Emili, apoi rade forțat.

-Mucosii astia se îmbată după 4 beri.

Iar rade forțat, se uita la noi toți și nu apuca sa spună ceva ce un țipat ascuțit o întrerupe. Aoleu am uitat de Emi, dacă se duce sus mă castreaza amândouă.

-Emi, pun pariu cu tu o sa fii prima care se îmbată.

II zic repede, monstrul roșcat coboară rapid scările și vine spre mine.

-Fugi, îmi șoptește Leo.

Chiar am facut-o, gradina din spate e cât un teren de fotbal, o alerg pe aici și va obosi. Nu mă uit unde calc și cad în piscina, ce prost sunt. Dau din mâini și picioare și ies la suprafață. Sta în fata mea și rade cu lacrimi. Chiar e drăguță, adică năsucul mic și zâmbetul ei. E chiar drăguță.

-Cross, trăiești ma?

Striga și începe sa rada acompaniată de echipa. Ce prieteni îmi sunt, rad de mine. Încep sa rad și eu și ies din piscina pe scărița asta. Îmi storc hainele și mă scutur ca un câine. Îmi dau tricoul jos, mă uit la ea și are ochii mari, îi place ce vede, sa se uite din plin ca nu toate fetele au voie.

-Fata, știu ca Îți place ce vezi, dar, baga-ti ochii înapoi. Nu vezi Cum se uita băieții astia la tine? Te cred nebuna.

Se încrunta și în 2 secunde e lângă mâine și mă lovește peste tot. Frati su o ia insfarsit de pe mine, cred ca m-a învinețit pe spate. Diavolita nebuna ce a făcut-o ma-sa.
Sare încă o data pe spatele meu dar o prind și îi șoptesc la ureche:

-Nu sari pe mine aici pisi, ca sunt destul , dacă vrei în camera.

S-a blocat și un mic zâmbet îmi apare în coltul gurii ,o dau jos și o aud Cum mă înjură de roți sfinții, Will Leo și Albert se abține sa nu rada dar nu reușesc și așa a dat startul la unei criza de ras. II cer haine lui Josh și mă duc sa mă schimb. Scorpie nebuna, sunt zgâriat peste tot, nu știe și ea ce e aia o unghiera? Dacă e i-o fac eu cadou de ziua ei. Ca nu mă zgârcesc sa îi cumpăr una. Cu toate ca mi-a plăcut s-o văd blocându-se, a fost așa drăguț. Cred ca îmi place de ea dar mă enervează rău. Dacă mă îndrăgostesc mai rău, o voi face sa fie a mea...

GATAAA ȘI O PERSPECTIVA DE A LUI CHRIS. SCUZAȚI GREȘELILE GRAMATICALE!

Povestea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum