Capitolul 6

29 7 0
                                    

Ma învățat cum sa ma apar si câteva mișcări de atacare.

                     °•°•°•°•°•°•°

E șapte seara si eu  de abia  am ieșit de la antrenamente. Il vad pe Mark cum fine la mine fugind. Abia mai respira.

Mark:Liz ,Maria si Mei sunt închise chiar acum vrea sa le tortureze.

Eu:Cine si de ce?

Mark:Sora ta pentru că nu i-au ascultat ordinele.

     Nu ii mai spun nimic si am fugit către temnițe . Am ajuns si le-am văzut ca sunt legate de scaune si la mâini si la picioare. Vroia sa la puna semn pe fete,cu fer încins si sa le tortureze. Le -au băgat doua lemne mari si vroiau sa tragă in sensuri diferite.( in astfel de tortura se pun doua lemne intre picioare care sunt legate si sunt doi oameni care țin lemnele si trag in direcții diferit asa îți pot rupe picioarele . lemnele se pun mai sus de genunchi cu o palma sau mai putin . lemnele sunt groase si lungi.)

Eu:Stop! Dați-le   drumul.

Amber:De ce? Nu mi-au ascultat ordinele.

Eu:Nu ai voie sa le poruncești,ele sunt slujnicele mele! Asa ca nu au făcut nimic greșit.

     Le dezleagă si plecam in camera mea. Mark si cu Nick si Dimitrie sunt deja acolo cu mâncare si cipsuri si popcorn  . Am mâncat  si ne-am pus pe canapea​ sa  ne uitam la un film.
 

Împreună cu tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum