Capitolul 14

22 5 2
                                    

Dimitrie pov

Au trecut șase luni de când e in coma. Nu m-am dezlipit de patul ei . Poate vă întrebați ce s-a întâmplat cu Amber ,pai ea a fost exilată de la palat . Inițial trebuia să fie omorâta pt tot ce a făcut dar s-a rugat regina să nu o omoare și așa a fost exilată. Acu sa revenim.

Doctorul:Daca până mâine nu de trezește o vom deconecta de la aparate!

Eu:Ce?! Dar nu puteți !

Doctorul:Îmi pare rău dar acu tine doar de ea daca vrea sa de trezească !

Eu:Hai Eli , trebuie să ta trezești! Pt mine,pt tatăl tău și pentru regat. Te rog!

Elizabeth povestește

Eram pe o câmpie cu flori și fluturi . Mai departe era un copac și la trunchiul sau de afla o fata . Am mers spre copac . Când am ajuns am observat că fata era mama.

EU:Mami! Spun eu cu bucurie

Mama:Eli, ce faci tu aici ,cum ai ajuns?

Eu:Nu știu! Dar bucur că am ajuns aici cu tine!

Mama: Trebuie sa te întorci !

Eu:Nu,vrei cu tine!

Mama:Și eu vreau să fiu cu tine dar mă trebuie sa aștepți ! Te așteaptă tatăl tău și cu ceilalți!

Eu:Tata mă urăște ,zice că din cauza mea ai murit! Așa e? Eu te-am omorât ?!

Mama:Nu ,și ști și tu cine a fost ,de aceea trebuie să te întorci și să le arăți cat de buna ești tu !

Eu:Bine mă voi întoarce,dar cum?

Mama: Gândește-te la cineva drag !

Eu:Pa,te iubesc!

Mama:Și eu!

Mă gândesc la Dimitrie. În fața îmi apare o lumina alba trec prin ea și când am deschis ochii am văzut o cameră alba .

Am dat să mă ridic ,dar nu am putut și din gura mi-a ieșit un geamăt de durere .

Dimitrie:Eli te-ai trezit! Mă duc după doctor!




Bun,am revenit după o pauza lunga. Am sa postez in fiecare zi. Aștept vot și com. Vreau cel puțin cinci comentarii că sa postez următorul capitol. Pt că vreau părerea voastră despre carte!
Pup!🐎😘😘

Împreună cu tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum