CAPITOLUL 12

28 7 0
                                    

Mark povestește .

După ce m-am certat cu Sara .Am mers după gașca lui  Liz. Erau lângă locul unde se tin pariurile.

Eu:De ce va-ti certat cu Liz?

Iris:Pt ca ne-a ascuns xa e prințesă.

Eu:Da,dar va-ți întrebat de ce va ascuns ?   Nu,ea va ascuns pt ca știa ce credeți despre prințese si nu vroia sa o credeți ca restul. Ea nu nai e prințesa!

Rosalinda:De ce? Ce a făcut nu a mâncat manieriat   ?

Eu:Nu! Ea doar a salvat 2 persoane de la moarte si le-a tratat pe ascuns ca ele sa nu fie in pericol! A pedepsit-o      tatăl ei ,după ce a fost torturată  a fost pusa ca servitoare timp de o luna si sora ei vitrega a bătut-o  pe fiecare zi cu biciul ,daca vă întrebați de ce vitregă pai mama ei a născut-o cu greu,si Amber sora ei e făcută cu o curtezană. Tot Amber a omorât-o si pe mama lui Eli si a vrut si pe cele de care v-am  vorbit. Tatăl ei adică regele o urăște pe Eli spune ca din cauza ei a murit fosta regina mama ei , dar sora ei a platit doctorul sa spună ca a murit din​ cauza unei boli pe care a căpătat-o la nașterea lui Eli.

Ei:Wow. Ce poveste.

Au trecut toate mașinile linia de final numai pe a lui Eli nu o vad. Na duc după ea o găsesc într-un stâlp cu mașina.   Mai are un pic si ia foc. O scot pe ea de acolo si pornesc spre palat.

Eu:Rezista Eli,ajungem   acum! Spun si am apăsat​ accelerația.

    Josh pov.(regele/tatăl lui Elizabeth)

Sunt in sala tronului cu regele Mihai si regina Elena si copii lor.

Dimitrie:Amber e de vina,din cuza ei mama si cu sora mea erau la un pas de moarte!

Eu:E adevărat,  Amber?

Amber:Nu,tata nu am nicio vina!

Elena:Ba da! Avem dovada ,fiica mea a înregistrat-o pe telefon.

Spune si imi arata filmarea de pe telefon unde Amber vorbea cu slugile ai vum sa le omoare. Si când ma gândesc ca am pedepsit-o pe Eli a mea din cauza ei.

Eu:Garzi! Luați-o si duceți-o in temniță. Imi pare rău, va fii pede… dar nu mai apuc sa scot un sunet ca ușile sunt trântite la perete si pe ele intra Mark care o tine in brate   pe Elizabeth?! Care e plină de sânge!

Eu:Ce i s-a întâmplat fiicei mele ?!

Mark:A avut accident de mașina! Ii trebuie îngrijiri!

Eu:Masina?! Nu înțeleg!

Mark:Ea participa la curse cu mașini asa se descărca de stres! Dar vom vorbii după are pulsul slab!
   Am dus-o la spitalul castelului! Nu vreau sa o pierd si pe ea!

Împreună cu tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum