Elizabeth povestește.
Eram la mine in camera când vine Mark ,roșu la față și transpirat.
Eu:Hey,ce s-a întâmplat?
Mark: Suntem atacați de cei din Regatul de Nord!
Eu:Ce?!
Nu am mai așteptat să îmi răspundă și am plecat în sala de tron . Acolo era tata cu regele Mihai.Eu:De ce ne atacați ?
Mihai(regele): Pentru că voi le ține captive pe soția mea și fica mea!
Tata:Cum adică? Nu ținem pe nimeni captiv!
Mihai:Tu poate nu ,dar fica ta Elizabeth da!
Tata:Cum?! E adevărat ?
Spune spre mine.
Eu:Nu .
Mihai:O,ba da,chiar tu ai spus cu gura ta lui Dimitrie.
Tata:E o neînțelegere,eu nu am știut nimic. Va rog sa așteptați și le va da drumul. Acum Elizabeth unde sunt prințesa și regina?
Eu:Sunt in cabinetul medical,dar nu le puteți lua au nevoie de îngrijiri.
Mihai':Da da poate asta vrei tu!
Eu: Ba nu,Amber vroia să le omoare că pe mama ,dar am ajuns la timp și le-am salvat . Înțelegeți ea e de vina nu eu.
Tata: Destul! Spune și îmi dă o palma peste față.
Regele Mihai pleca împreună cu soția și fica lui și cu Dimitrie care e și el tot fiul lui.
Tata:Pt asta vei fi aspru pedepsită! Gărzi luați-o și duceți-o in temniță după ce va fii torturată va fi sluga la palat timp de o luna. Și ai spus că Amber a omorât-o pe mama ta,ei bine nu tu ai omorât-o din cauza ta a murit daca nu te năștea nu de mai îmbolnăvea,te urăsc !
•••••••••••
Sunt de o ora in temniță și am fost torturată în toate modurile posibile ,nu mai pot merge niciun picioare.
••••••••••••
Acum sunt în camera lui Mei nu mai am voie la mine in camera.Amber: Elizabeth vreau o ceașcă de ceai.
Ma ridic cu greu și mă duc în bucătărie. Acolo erau Mark și Maria.
Mark :De ce te- ai ridicat din pat? Spune în timp ce mă ajută să mă așez pe scaun.
Eu: Amber vrea un ceai . Spun și Maria îl face . Când ies din bucătărie cu capul Amber da peste mine și card ceaiul pe ea.
Amber:Nemernico ! Spune și cere să îi fie adus biciul. Se apuca sa de-a in mine simt cum îmi dă sângele. Încet ,încet mi de inchi ochii și totul se face întuneric.
CITEȘTI
Împreună cu tine
RomansaAmândoi sunt din lumea regala. Ea:O prințesă mai rebelă,dar bună cu toată lumea El:Un print,viitor rege ,un tiran cu o inimă de gheață care se comportă mizerabil cu supuși săi numai cu sluga sa personală care e și cel mai bun prieten al său. Ce s...