Capitolul 3

35 8 0
                                    

Regatul Luminii de Nord.

         Dimitrie pov.

Sall,eu sunt Dimitrie si sunt prințul viitor rege al acestui regat. Am 19 ani si știu sa ma lupt cu sabia si corp la corp cel mai bine din regat.Iubes caii si ii urăsc pe cei din​ Regatul Luminii de Sud,deoarece din cauza fiicei lor Ambar  au murit sora mea si cu mama mea.Se zvonește ca sunt doua prințese ,dar eu știu ca e doar una. 

Nick:Printe va cheamă tatăl dvs in sala tronului.

Eu:Vin acum .

   Nic e cel mai bun prieten al meu. Si e si sluga mea personala .Am ajuns  in sala tronului.

Eu:Da ,tata ce e?

Tata:Vreau ca tu si cu Nick sa va deghizați in slugi si sa va duceți in Regatul Luminii de Sud si sa va angajați si aflați tot ce se poate pt ai distruge.

Eu:Da tata.

  Ma duc la mine in camera si il strig pe Nick  .

Eu:Nickkk!

Nic:Da?

Eu:Vreau sa imi aduci haine de la tine si mergem la Regatul Luminii de Sud deghizați in slugi pt a afla ce ii poate dobori .

Nick:Da,Printe.

Eu:A,si imi vei zice pe nume pt a nu fi descoperiți .

Nick:Da,Dimitrie.

                •••••••••••

Acum ne aflam la porțile regatului. Am intrat si am dat de un băiat de vârsta mea .

Eu:Buna,ai cumva posturi libere pt slugi?

El:Da ,dar cum va numiți?

Eu:Eu sunt Dimitrie ,iar el e Nick prietenul meu.

El:Eu sunt Mark si sunt răspunzător de grajduri ,am grija de cai. Va pricepeți ?

Eu:Da.

Mark:Bine chiar aveam nevoie de niste ajutoare. Haideți cu mine.
     Am mers cu el până la grajduri si am văzut cel mai frumos cal pe care l-am văzut până acum .

Eu:Pot sa il iau sa ma plimb?

Mark: Da. Nick ramai tu aici.

   Am mers cu Mark până  in fata grajdurilor si am încălecat pe el.
Apare o fata de 1,60 cu parul ca fe ciocolata si cu ochii de un albastru ca cerul.

Ea:Mark am nevoie sa ma strecori din castel. Si el cine e? 

Mark:Iar ai o cursa? Ea da din cap. El e Dimitrie. Dimitrie ea e prințesa Elizabeth dar vrea sa ii spunem pe nume.

Elizabeth:Incantata. Si zi ma strecori ? Spune când se întoarce la Mark.

Mark: Da,dar vin cu tine,apropo ce iti mai face spatele?

Elizabeth:Bine. La ora 22:00. Poți veni si tu Dimitrie. Spune si pleacă.

Eu:Ce a patit la spate?

Elizabeth:Vad că il călărești destul de bine pe Star,e calul meu. Tipa ea când e aproape de castel.

Mark:A,pai Maria prietena noastră era sa fie biciuita din cauza că a întârziat cu ceaiul de scorpie de Ambar si Liz s-a pus in fata ei.
  

Eu:Dar ,eu știam că e doar o prințesa aceea fiind Ambar.

Mark:Da ,Ambar e sora vitrega a lui Liz ,mama lui Liz a murit. Si zi vrie sa o vezi pe Liz cum câștigă o cursa de mașini  ?

Eu:Da.

Mark:Bine la zece sa fi aici. Spune si pleacă.

 

Împreună cu tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum