Capitolul 10

23 7 0
                                    

   Dimitrie pov .

Eram  într-o temniță și acolo era Elizabeth plină de răni . Îmi cerea ajutor. Pe ușă temniței intra tatăl ei. O chinuie și o torturează . Ea în cere ajutorul,dar eu nu mă pot mișca . La un moment dat  tatăl ei scoate o sabie și o înjunghie in inima  .

Eu:Nuuuuuuu!

Mei:Frate trezește-te!

Eu: Nuuuuuuu, Elizabeth!

Mei:Hey,gata a fost un coșmar.Ce ai visat?

Eu:Eram într-o temniță și acolo era și Elizabeth apoi intra tatăl ei și o omoară .

Mei:A,duci tu nu ai aflat!

Eu:Ce sa aflu ? Ea tace . Mei ce sa aflu? O  întreb apăsat.

Mei:După ce am plecat noi Elizabeth a fost torturata o ora și acum e slugă la palat timp de o luna . Sora ei găsește mereu cate ceva să o pună în dificultate și după o bate cu biciul . Ea nu ne ținea captive mă îngrijea pe mine. Ne aducea mâncare și ne vorbea mereu despre noul ei  profesor de lupte. Ea a avut încredere în tine. De aceea ți-a spus de noi . După ce eram eu vindecata complet ne lasă să plecăm .Vroia chiar ea sa ne escorteze. De aceea vroia să învețe să lupte. Ne arata mereu ce învăța. Nu a mai spus nimic nimănui pt că riscam sa ne omoare. 

Eu:Cum adică să vă omoare ?!

Mei:Pai vezi tu prințesa aceea Ana ,Amna ...

Eu:Amber ?

Mei:Da ea a vrut să ne omoare pt că așa putea crea un posibil război și o putea onora pe Elizabeth. Și putea fii ea regina după asta. Tot ea a omorât-o si pe fosta regina și a plătit doctorul să spună că a fost bolnava de o boală pe care o are   de la nașterea lui Elizabeth. Așa regele o putea ura . Trebuie să facem ceva .

Eu:Doamne de ce am înțeles greșit totul când mi-a spus de voi?

Mei:Tu erai profesor de lupte? Înseamnă că de tine e îndrăgostită!

Eu: Îndrăgostită?

Mei:Da!

Eu:Probabil acum mă urăște .

Mei:Bani! Ea te iubește! Și tu pe ea!

Eu:Cere? Nu!

Mei:Ba Da ,dar acu trebuie sa o salvam! Da așa e.

  Așteaptă iubito o să te salvam . De ce nu am aflat mai devreme . Timp de o săptămână tu ai fost chinuita . Așteaptă și am să te salvez.

Împreună cu tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum