2

179 12 0
                                    

Suskambėjo tas velnio nerštas žadintuvas!!!Ahhh kaip aš jo NEKENČIU.
Šeip ne taip atsikėlus dar pasėdėjau ant lovos krašto kad susiprasčiau kur esu ir ką čia veikiu.....taip taip rytais absoliučiai nesusiradai kur esu.
Pažiūrėjus į laikrodį pamačiau kad jau.... 07:10 !!!! O tu šventas šūde !! Jeigu greit nesusiruošiu pavėluosiu į pragarą!!!bėgte nubėgau į vonią pasidariusi visus rytinius ritualus nubėgau prie spintos išsirinkau drabužius:

Susirišau plaukus į išsipešiojusi kuoduką ir nudirdėjau laiptais į pirmą aukštą,mama jau buvo išvažiavusi į darbą pasiėmusi iš šaldytuvo obuolį išėjau iš namų (kadangi mokykla 10 min nuo namų tai greit ten nusigavau) atėjus pradėjau žvalgytis kur ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Susirišau plaukus į išsipešiojusi kuoduką ir nudirdėjau laiptais į pirmą aukštą,mama jau buvo išvažiavusi į darbą pasiėmusi iš šaldytuvo obuolį išėjau iš namų (kadangi mokykla 10 min nuo namų tai greit ten nusigavau) atėjus pradėjau žvalgytis kur mano padruškė .. ir staiga pajaučiau šaltas rankas ant akių, atsisukusi pamačiau lygiai taip pat apsirengusią Lu .. abi tai pastebėjusios pradėjom žvengt kai nesveikos. Visi į mus pažiūrėjo kai į beprotes .. na bet spėkit kam px ant visų tų pusgalviu? O gi man ir mano bestukei pirmą pamoką prasidės už 5 min nuėmimo iki matkės kabineto įėjusios į klasę atsisedom į prieš paskutinį suolą.. kaip visada...... Ohh by the way mūsų auklėtoja sena matiekos mokytoja kurios charakteris kaip pas chamiaka ... Krc atėjusi pranešė jog į klasę ateis du naujokai
Oohhh dar dviem debilais daugiau bus klasėje... Wooohooo!!!!(sarkazmas) na ir po poros minučių į klasę įžengė du bachuriukai kurie aiškiausiai buvo broliai nes buvo absoliučiai vienas kito kopija....
"Sveiki aš Marcus bet visi mane vadina Mac" - pasakė vienas.
"Labukas aš Martinus bet visi mane vadina Tinus" - pasakė antras.
"Ja ką berniukai sveiki atvykę į mūsų klasę, sėskites kur tik yra laisvos vietos" - sausai pasakė auklėtoja.
Jie atsisėdo už mūsų ... Fuck aš jau jų nemėgstu.... Mokytoja nusisukus pradėjome aiškinti nauja tema kurios visa klasė nei kiek nesiklausė. Mokyklos fifačkos varvino seile dėl tų naujokų. Fu... Šlikštynės.. jos dažnai prikimba prie manęs dėl visokių menkniekiu.. Pamokos gale pajaučiau deginantį žvilgsnį sau į pakaušį..
Atsisukusi nepagalvojus leptelėjau kažkokia nesąmone:
"Gal baigėsi man pakaušyje skyle degint?"
"Ar aš??" - apsimetė nekaltučiu ...eee kaip jis ten ...a!! Martinus

"Nevaidink nekaltučio , beje pasakyk savo broliui kad nespoksotu i mano padruške"- šiurkštokai pasakiau.
"Gerai,gerai pikčiurna.."
Martinus kažką sušnibždėjo Marcus ir tas iškart susigėdęs nusuko žvilgsnį...
Likusios pamokos praėjo kaip ir įprasta : nuobodžiai ir užknisančiai .
Kadangi Lu gyveno ten pat kur ir aš tik jos namas priešais mano tai viskas čiki. Beeidamos pastebejom kad mus seka tie naujokai abi susizvalgiusios pradėjom bėgti pribegusios prie mano namo greit šmurkštelėjom vidun uzsirakinom , uzbildejom į mano kambarį ir ziurejom ką tie du dalbajobai darys...
Neeee!!!! Nu kodėl gyvenimas mus taip baudžia!?!!? Jie nuėjo į namą man iš dešinės!! Velniava dar to betrūko kad būtume kaimynai!!
"Klausyk, gal tu pas mane pasilik nakvoti?" - paklausiau Lu. Ji nusvitus griebė telefoną į rankas ir sumaige žinutę savo tėčiui
"Man leido!!!!" - uzreke ji man tiesiai į ausį .
"Gerai gerai tik nerėk taip dar apkursiu.."- sumurmėjau...
Visa kita laiką mes klausemės muzikos ziurejom "Skambutį" ir galiausiai darem namų darbus... Mano mama grįžta apie 23:00 . Yup mano mama darboholikė - mes beveik nesikalbam? Į pavakarę vėl pradejom šokt ir dainuot kiek tik jėgos leido...
Šiek tiek isvargusios sugriuvom ant mano dvigulės lovos pasukus galvą į mane jis staiga sustingo ... Paklausiau jos kas yra bet ji tik spoksojo į už manęs esanti milziniska langą nieko nesupratusi taip pat į jį nusisukau ir pamačiau..............

Heartbeat/M&MWhere stories live. Discover now