Marcus POV.
"Martinus, tiesą drąsą?"- paklausiau Martinus. Tuoj aš jam kai sugalvosiu.......
"Tiesa"-atsakė. Ot. Bailys.
"Turi simpatija?"- paklausiau to kol jis labiausiai bijojo.
"Ne"- per greit atsakė. Ot melagis. Nu gerai koks skirtumas vis tiek žinau atsakymą į tą klausimą.
"Gerai dabar abudu lauk iš mano namų aš noriu pabūti tik su savo bff"- man dar nepradėjus ginčytis su Martinus pasakė Ryna.
"Niu.... Gal galim dar pabūti...?"- paklausiau.
"Ne" - šaltai atsakė.
Iskeliau rankas lyg pasiduodamas ir kumstelejau Martinus kad atsibustu iš komos.Ryna Pov.
Kažkas čia dedasi labai įdomaus... Reikia išsiaiškinti. Išėjus dvyniams atsisukau į Lu ir nusišypsojau evil sypsena.
"Nu skelk ka jau sugalvojai"- ji mane pertraukė prieš ką nors pasakant.
"Tei va iškresim mes JIEMS pokštą................"*************
Naktis. 00:00 .
Misija - nesakysiu vėliau patys sužinošit.**
Lygiai vidurnaktį su Lu susitikom prie dvynių namų vartų abi įėjusios paziurejom ar durys neuzrakintos. Užrakintos. Issiemiau iš plaukų špylkute ir pasukiojus rakto skylutę durys atsivėrė. Su Lu abi kikendamos įėjom į namus. Tyliai uzlipom laiptais į jų kambarį ir paziurejom ar jie tikrai miega. O taip... Miega kai užmušti. puikumėlis.
"Nagi duok greičiau ir dingstam"- sušnibždėjau.
"Ok"- atsakė. Ir iš kuprinės išsitraukė rožinius purškiamų plaukų dažų buteliukus. Galvojat kad jie greit atsiplaus? Ne.... Jiedu su ryskiai rožiniais plaukais vaikščios visą mėnesį. As nupurskiau Martinus plaukus dažais o Lu Marcus. Oi... Ryt bus iš ko pazvengt.... Baigusios savo šedevrus tyliai ištipenom iš jų namų ir besijuokdamos grizom atgal į mano namus.***********
Rytas. 8:00
Martinus Pov.
Atsibudęs ryte iškart pastebėjau po kambarį laistant Marcus su rožinia ševeliūra. Pradėjau žvengt iš jo.
"Tu į save pažiūrėk"- pasipiktinęs pasakė. Isputes akis nubėgau prie veidrodžio. Mano plaukai irgi rožiniai!!!!!!!
"Lu su Ryna" - abu vienu metu pasakėm. O paskui taip pat apsirengę. Nubegom iki Rynos namų ir pradėjom spaudinėt durų skambutį.
"Užmušiu tą kuris mane prižadino!!!!!! Užmušiu!!!!"- pasigirdo pilnas pykčio Rynos balsas. Atidarius duris ji piktai į mus pažiūrėjo bet pamacius mūsų plaukus pradėjo žvengt , prie jos žaibišku greičiu atsirado Lu ir irgi pradėjo žvengt. O mes šelmiškai nusišypsoję pradėjom lėtai eit link jų.
"O ne......" - pradėjo bėgti Ryna su Lu nuo mūsų.Ryna Pov.
Pajautus kad nebegsiu tai man bus kaput. Susizvalgiusios su Lu pradėjom bėgti. Uzbildejom į mano kambarį ir palindom po lova. Po poros sekundžių pamatem dvi poras kojų vaikštant po kambarį ir mūsų ieškant.
"Jų čia nėra"- pasakė kažkuris ir jie išėjo is kambario. Mes su Lu pradėjom tyliai kikent. Nebegirdedamos jokių garsų namuose islindom iš po lovos ir atidarėm duris. Už jų stovėjo dvyniai. Jie greit mus pakėlė nuo žemės ir nunešė į svetainę tada numetė ant minkšto kilimo ir kol mes galėjome ant nugaros jie greit atsisėdo mums ant liemens ( pošlas mintis šalin ) ir pradėjo kutent.
"Neeeee prašau baikit!!! Padarysime bet ką tik nustokit!!!!!"- klykėm su Lu. Jie sustojo.
"Bet ką..?"- paklausė. Martinus žvelgdamas man į akis.
"Bet ką tik daugiau nekutenk."- netvirtai atsakiau.Marcus Pov.
"Pabučiuok mane"
Martinus Pov.
"Pabučiuok mane"
Ryna Pov.
Išgirdus tokius žodžius apstulbau. To tikrai nesitikėjau.
"In your dreams!!!!"- sušukau. O jis gūžtelėjes pečiais pradejo toliau kutent.
"Gerai gerai !!!bet tik į žandą!!!"- pasidavus sušukau. Marcus su Lu stebėjo ši spektaklį. Martinus nustojęs kutent atsisedo ant kilimo ir atkišo žandą . Susinervinus jau norėjau Pakštelt į žandą bet vis staigiai pasuko galvą ir aš nespėjus sureaguoti netyčia pabučiavau jam į lūpas. Greit atšokus paziurejau į jį . Ir atsistojus greit nubėgau į antrame aukšte esančią vonią, nenorom ašaros jau riedėjo mano skruostais bekukčiodama uzsirakinau vonioje ir atsiremus į duris nuslydau ant žemės.Lu Pov.
Kai Ryna nubėgo laiptais į vonią , sustabdžius ją besivijanti Martinus pasakiau:
"Palik ją viena"
"Bet kodėl ji taip sureagavo ???" - susikrimtęs paklausė. Atsidusau.
"Ji prieš metus turėjo vaikiną ji galvojo kad jis ją myli kaip ir ji jį. Bet vieną kartą ji pabučiavo jį į lūpas. O jis ją atstūmė ir išsityciojo. Pasakė kad tai buvo tik lažybos. Po to atsitikimo ji nepasitikėjo nei vienu vaikinu ir visus atstumdavo. Stebuklas kad ji jus prisileido." - papasakojau.Martinus Pov.
Išgirdęs istorija dar labiau susikrimtau. Lu islidejo mus.Ryna Pov.
Apsiraminus nuėjau į savo kambarį, jame jau sėdėjo Lu.
"Tu jiems papasakojai?" - paklausiau.
"Taip" - atsakė. Atsidusau. Dar šiek tiek paplepejusios susiruošėm miegoti. Lu užmigo greitai bet man miegot neleido prisiminimai. Krūptelėjau supypsėjus mano telefonui. Kas gali man tokiu metu rašyt? Atrakinus pamačiau kad žinutė nuo Martinus. Atidariau žinutę.
M# labai atsiprašau. Aš nežinojau.... # - nieko nelaukdama atrašiau jam.
R# nieko tokio :-)
M# tikrai???? Galim toliau draugauti?
R#taip
M#šita... Eee gal....
R#kas?
M#gal nori būti geriausiais draugais?
R# na galim. Būsi mano bff Nr.2 :-)
M# ok. Labozzz. :-D
R#labozzz:-D
Padėjus telefoną ant spintelės po poros minučių užmigau.Vote, Com . Tikuos patiko!!!😘😁😅💙
YOU ARE READING
Heartbeat/M&M
Teen FictionTai istorija apie 15 metų Ryna į kurios klasę ateina du naujokai...? Daugiau sužinosite istorijoje!!!