9

123 12 0
                                    

Lu Pov.

Visą dieną mokykloje buvau susimasciusi. Galvojau kaip Ryna jaučiasi.
"Apie ką taip įtemptai galvoji?"- iš niekur atsiradęs Marcus paklausė.
"Kaip tu čia taip greit atsiradai?"- paklausiau nustebusi. O jis tik prunkštelėjo.
"Ėjau šalia tavęs visą laika. Tik matosi kad tu to nepastebėjai." -atsakė.
"Atleisk , tiesiog esu labai susimasciusi."
"Apie ką?- paklausė kaip iš žemės išdygęs Martinus. "By the way, kur Ryna?"
"Ji susirgo todėl šiandien neatėjo, ir turbūt neateis dar porą dienų."- pasakiau.
"Kaip tai ji susirgo!?"- pusiau šaukdamas paklausė.
"Dieve mano , ko taip nervinies." - paklausiau. Tas nieko neatsakes nuleido galvą.
"Šiandien po pamokų eisiu jos aplankyti"- tarstelėjau.
"O mes galėsime kartu?"- paklause abu vienu metu.
"Na... Manau kad taip"
"Yay"

Po pamokų.

Po pamokų pakeliui užsukau į parde. Reikia gi pasirūpinti tą sergancia panele. Nupirkau jai šokolado ledų ir daug zefyriuku.
"Kokio velnio tu jai perki ledus jei ji serga?"-paklause Martinus. Aš tik prunkštelėjau ir nieko neatsakiau. Aš viena kart irgi sirgau. Nors Tėtis neleido vistiek suvalgiau ledų ir kaip nekeista po poros dienų pasveikau.
Išėję iš parduotuvės tipenom per sniegą namo. Atėję radom tai ko nesitikėjom. Durys buvo atrakintos o iš namo sklido garsi muzika. Įėję į namus pamatem ant sofos snaudžiančia Ryna. Kaip ji gali taip ramiai miegoti kai visas miestas skamba nuo jos muzikos..?
"Dievą ži, pritildyk ta muzika"- suurzge dvyniai užsikimšę ausis. Pritildziau ir tada paaiškėjo kad Ryna visai nemiegotjo.
"Kauše, ko mjiuzika isjungiai?- Paklausė.
"Tylėk vaikas , tu sergi ."- prunkštelėjau. Ši tik atsiduso.
"O ko šitie du dalbajobai atsitempė?"- paklausė o aš prunkštelėjau ir patrukciojau pečiais.
"Mes irgi atėjome aplankyti"- pasakė Martinus.

Ryna Pov.

"Mes irgi atėjome aplankyti"- pasakė Martinus, prunkštelėjau. O jis visai fainas galėtų būt mano best friend Nr.2 . Pirmoji žinoma visada bus Lu.
"Nu gerai...." - įtariai pasakiau. Staiga suskambo telefonas. Visi suziurom į jį, aš nuėjau ir pasiėmus ji atsiliepiau.
*Įdėmiai*
*Sveiki ar kalbu su Ryna Peterson?*- Paklausė kažkoks vyriškis.
*Taip*
* Aš ponas Stilinkis. Skambinu iš policijos.* - išgirdus šiuos žodžius apsvaigo galva. Prisiminimai sapną.
*Kas atsitiko?*- paklausiau susijaudinus.
*Apgailestaujame, iš Ispanijos į Londoną skrendantis lėktuvas susprogo. Visi buvę lėktuve neišgyveno.*- kaip tik tada prisiminiau jog šiandien turėjo perskristi mama. Telefonas iškrito man iš rankų. Griuvau ant grindų ir pradėjau verkti. Negali Taip būti. Negali Taip būti. Negali Taip būti. Vis kartojau mintyse bet realybėje po truputį susitaikau su žiauria tiesa.
"Kas atsitiko" - susirūpinusi Paklausė Lu.
"Lėktuvas.Mama.Sprogimas"- tik tiek išstenėjau.
"O Dieve..." - ji mane apkabino ir stipriai suspaudė o aš verkiau jai į petį. Po poros valandų apsiraminau. Visi sėdėjo svetainėje ir tylėjo. Iškvėpiau. Su mama daug nebendravau. Iš jos pusės motiniškos šilumos nejaučiau. Buvau tėčio mergaitė iki tol kol jis išėjo. Mama man buvo svetima. Ji niekada manęs nesuprasdavo. Galbūt todėl dabar lengviau susitaikyti su jos netektimi.
"Taigi, ką veikiam?"- paklausiau. Jų nustebę žvilgsniai susmigo į mane.
"Neziurekit taip į mane, su mama daug nebendravau ji manim šlykštėjosi, todėl jos mirtis man nėra tokia skaudi." - pasakiau.
"Na galim .... Galim pažaisti tiesą drąsą!!"- pasiūlė Lu.
"Man tinka"- atsakiau. Paskui abi reikšmingai pažėjom į dvynius.
"Mums tinka"- atsakė abu.
"Puiku , aš pradedu."- pasakiusi Lu liepė visiems susėsti ratu. Sėdėjau jai iš dešinės prie manęs Marcus , o Lu prie kairės Martinus.
"Ry, tiesą drąsą?"
"Drąsą"
"Suvalgyk pomidorą."- pasakė. Ji žino kad nekenčiu pomidorų.
"Blyn" - tik tiek pasakiau ir nuėjus į virtuvę ir pasiėmus pomidorą atsikandau ir ismeciau į šiukšlių dėžę.Lu stovėjusi šalia paplojo.
"Marcus, tiesą drąsą?" - paklausiau.
"Tiesa"- prunkštelėjau. Cha nevykėlis.
"Kokia tavo svajonių mergina?" - paklausiau.
"miela ir šiek tiek "pačiuožus"-nustebau nuo jo tokio atsakymo . Jam nesvarbu kokia jos išvaizda. Bet pagal charakterį tai galiu drąsiai teigti kad apibūdino man iš kairės esanti asmenį.
"Martinus, tiesą drąsą?"

Tikuos patiko Vote Com ;-):-D
Tęsinys kitoje serijoje.



Heartbeat/M&MWhere stories live. Discover now