8

109 12 0
                                    

Pirmadienis
Ryna Pov.

Vos įėjus į mokyklą buvau stipriai apkabinta.
"Kaip tavęs pasiilgau!!!!"- šūktelėjo Lu.
"Mes matėmės vakar" - pavarciau akis.
"Ouuu šiandien kažkam bloga nuotaika."
"Užsičiaupk kauše"- tarstelėjau.
"Gerai gerai, kokia dabar pamoką?" - paklausė.
"Dailė"- kiek per šiukšciai pasakiau.
Iki kabineto ejom tylėdamos. Atsisėdom paskutiniam suole prie lango. Dailės mokytoja ir LABAI pikta. Nors kartais ji būna visai nieko. Moka klasiokus "suvaryti".
"Labas rytas vaikai."- linksmai paskė. Na , atrodo man vienai šiandien bloga nuotaika.
"Šiandien suskirtysiu kas su kuom sėdės"- pasakė." Tvarka tokia : berniukai sėdi su mergaitėmis."- prunkštelėjau. Kokia kvaila idėja.
"Kas tokio juokingo PANELE Peterson?"- paklausė. Ak , tai aš jai vadinasi panelė, na gerai , kaip ji man taip ir aš jai.
"Nieko, Ponia mokytoja."- mačiau kaip ją tai suerzino.
"Nevadink manęs Ponia!!!" - šūktelėjo. Dar kartą prunkštelėjau.
"Tai nevadinkit manęs panele." - pasakiau.
" Viskas, gana tu sėdi su Martinus, o tavo draugė kartu su Marcus."- atsidusau.
Krestelejau į Martinus suolą
"Bloga nuotaika?" - paklausė.
"Uhm.."- sumurmėjau.
"Vaikai šiandien turiu daug darbų , taigi leidžia jums užsiimti savo veiklą" - nepatenkinta tarstelėjo. " Tik tyliai!!!"- šūktelėjo.
Aš pasiėmus telefoną pradėjau žaisti kažkokį žaidimą su garsu. Atkaukšėjus iki mano suolo mokytoja griežtai pasakė:
"Duok telefoną."
"Kaip jums negėda, mes tik šiandien susipažinome o jūs jau prasote mano telefono" - visa klasė, pradėjo juoktis. Mokytoja įpykus išplėšė telefoną man iš rankų. Ilgai galvojau kaip čia atgavus telefoną.... Aaaaa tiksliai .. muhahaha žinos kaip iš manęs atiminet telefoną. Pabaksnojau Martinus į šoną. Tas šoktelėjo. Cha bijo kutenimo.
"Duok telefoną"- gražiai paprasiau.
"O kam tau?"- paklausė
"Duok tik , paskui pamatysi."
Jis davė man telefona. Ji atrakinus ir nuėjus į adresatus suvedziau savo numerį ir paspaudžiau skambinti. Per visą klasę suskambėjo mano telefonas. O ant skambučio tono buvo uždėta daina "Despacito" . Pusė klasės pradėjo tūsintis pagal ją.
"Peterson!!! Pasiimk tą telefoną ir nutildyk!"- sušnypšte kai gyvatė.
Prunkštelėjau ir pasiėmus telefoną jį nutildziau. Sekanti pamoka buvo vėl dailė. Cha puikumėlis. Prasidėjus pamokai mokytoja pasiėmė mano tilifončika ir pasidėjo sau ant stalo. Atsisukau į Martinus.
"Man telefonas issikrove"- pasakė
"Fuck" - tyliai nusikeikiau. Staiga mano telefonas vėl pradėjo skambėti. atsisukus į Martinus reikšmingai į jį pažėjau. Tas iškėlė rankas lyg vaidindamas nekaltą.
"Peterson!!!"- " atsiliepk ir nutildyk tą prakeikta telefoną!!"- šukavo. Ji ištiesė man telefoną aiškiai parodydama kad pizdinčiau iš klasės. Aš apsimeciau nesuprantanti ir atsiliepiau tiesiog klasėje.
*Įdėmiai.
*Labas čia Thomas!! Nepasiilgai?* - šūktelėjo į ragelį mano buvęs geriausias draugas, gaila jis turėjo išsikraustyti.
*Thomai, šimtas metų!!!- visa klasė prunkštelėjo. * Aišku kad pasiilgau * - mačiau kad Martinus susiraukė. Ot gaidys. Pavydi.
*O tu kaip matau neatsikratei įpročio skambinti per pamokas*- prunkštelėjau
*Opsy Daisy. Visai pamiršau ,ok ate netrukdysiu* - tai pasakes padėjo ragelį.
Taip ir praėjo diena. Grįžusi namo padariau nd, paziurejau porą filmų ir kadangi jau buvo vėlus vakaras atidariusi langą nuėjau į dušą o paskui planavau jau eit miegot. Nusiprausus išėjau iš vonios tik apsivyniojus rankšluosčiu. Šiek tiek nustebau pamačius ant lovos sėdinčius Marcus, Martinus ir Lu.
"O" - tik tiek pasakiau. Paskui atsitokėjus paklausiau:
" Kaip jūs čia patekot ? Duris tai lyg ir uzrakinau.." susimascius kalbėjau.
"Pro langą " atsakė visi trys.
"Ai nu"- prunkštelėjau nuo minties apie tai kad vėl pamiršau uždaryti langą.
"Taigi ką veikiam?"- nejaukiai pasimuiste Martinus. Prunkštelėjau.
" Aš tai einu rengtis , o ką jūs čia apskritai veikiant tai aš nežinau" - tai pasakius nuėjau iki spintos pasiėmiau ilgą tėčio maikute kurią kažkada buvau "pasiskolinus" ir nuėjus į vonią ją persirengiau ir atėjau vėl į kambarį. Jie vis dar sėdėjo tose pačiose vietose. Kadangi buvau labai isvargus griuvus į lovą išprašiau visus lauk. Ir po keletos minučių uzmigau.

"Einu parkeliu staiga man suskamba telefonas, atsiliepiu.
*Sveiki ar kalbų su Ryna Peterson?* - Paklausė vyriškis.
*Taip*
*Aš ponas Stilinkis*
*Tokio nepažįstu*
*Skambinu iš policijos. Skrendant iš Ispanijos į Londoną susprogo lėktuvas kuriame buvo jūsų mama, labai apgailestaujame, niekas buvęs lėktuve neišgyveno*- išgirdus šiuos žodžius, telefonas iškrito iš rankų. Suklupus ant žemės pradėjau rėkti ir trankyti kumščiais asfaltą ir verkti. Jutai nežmoniška skausmą viduje. Praradau mama. Tą kuri mane augino ir rūpinosi visą gyvenimą."

Atsibudus nuo susapnuoto košmaro atsisėdau lovoje ir giliai kvepuodama , galvojau ką toks košmaras gali reikšti. Laikui bėgant labai įsisiautėjo galvos skausmas. Šeip ne taip nusigavus iki virtuvės pasiėmus termometrą pasimatavau temperatūra. 39,6 pff nėr ko stebėtis kad taip plyšta galva. Išgėrusi vaistų nuo galvos skausmo, nuėjau miegoti.
7:30 atsikėlusi nusprendžiau kad į mokyklą neeisiu nes susirgau. Paskambinau ir pasakiau Lu kad praneštų mokytojomis kad manęs porą dienų mokykloje nebus. Ji susirūpinusi paklausė kas atsitiko, pasakiau jog susirgau . Ji prizadejus kad po pamokų ateis aplankyti padėjo ragelį.

Heartbeat/M&MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora