......pro langą pamačiau Marcus ir Martinus. Jie mus stebėjo, bet pamatę kad mes juos pastebėjome , išvirto pro langą o mes su Lu pradėjom žvengt iš jų kol jie gulėjo krūmuose vienas ant kito..:)) Po kiek laiko apsiraminusios pamatem kad jie vėl prie lango stovi ir bando kažką mums pasakyti. Aš pagalvojus kokie jie debilais priejau prie lango ir jį atidarius
"....as" - baigė kažką sakyt Martnus.
" Ką sakei ? Biški negirdejau nes buvau už UZDARO LANGO" pabrėžiau paskutinius du žodžius.
"Sakiau kad gražiai šįkart :)))" pasakė jis kol mano padruškė ir Marcus stebėjo vienas kitą kaip uzgipnotizuoti .... Okay..... Keista kažkas čia ne taip reiks stebėti juos ....
"Nu ačiū ačiū, kam tos gėlės... Užteks ir vazono...;-)" Pasakiau aš.
"Cha cha cha" - nusižvengė jis.
" Gal duosi savo telefono numerį?" - atsargiai paklausė jis.
Aš nusižvengiau ir pasakiau :
"Žinoma!!! Paskambink tada duosiu !" - prunkštelėjau aš.
"Nu c'mon... Ar tau gaila?"
" Nia negaila bet savo brangaus numeriuko tokiam pabaisiukui kaip tu nelabai norisi duot:-D" -prunkštelėjau iš jo mimikos.
Uzdariau langą ir užtraukiau užuolaidas. Pasisukus į drauge paziurejau į ją klausiamu žvilgsniu.
"Kas?" - apsimetė nieko nesuprantanti.
"Tau patinka Marcus?"- Ėjau tiesiai prie reikalo
"Ką!!!? Ne!!! Žinoma kad ne!" - greit sumale ji.
"Nu nenori nesakyk.."
"Einam jau miegoti ok? Ryt juk į pragarą..." - bandė pakeist tema.
"Nu ok"
Sugriuvom i lovą ir po kelių minučių užmigom.//Soriukas šį kart trumpą dalis//
P.S Vote'inkit ir komentuoti;-):-D:-)Marcus POV.
Vis galvojau apie Lu ji tokia graži tokia linksma....Tfu ką aš čia nusisneku juk negaliu jos įsimylėti, juk praėjo vos viena diena!! Su Martinus dar šiek tiek padurniaves nuėjau miegoti, manau jis taip pat....
YOU ARE READING
Heartbeat/M&M
Teen FictionTai istorija apie 15 metų Ryna į kurios klasę ateina du naujokai...? Daugiau sužinosite istorijoje!!!