6

139 12 1
                                    

Ryna Pov.

Ryte atsikėlusi pastebėjau kad esu ne savo namuose ir ne savo lovoje.Ka aš vakar veikiau..?Aaaa juk buvau atėjus pas Martinus daryt projekto...pala tai kaip čia išėjo? Aš užmigus pas jį namuose? Pala pala... Juk šiandien į mokyklą!!! Greit dokai iš lovos. Pala o kaip aš ten atsidūriau? Aiii koks skirtumas svarbu išsimiegojau. Nubėgus laiptais žemyn pamačiau ant sofos su Pūkiu miegantį Martinus. Hmmm keista, kaip jis dar negavo infarkto su mano ciuciku miegodamas..? Pastebėjau kad Marcus kažką daro virtuvėje.
"Labas rytas !!! Ką čia darai?" - pakankamai garsiai šūktelėjau.
"Turiu negadink taip..." - pašokęs iš išgaščio pasakė jis.
"Beje gaminu pusryčius visiems" - greit pridūrė.
"Na iš kart sakau kad aš pusryčius valgai per pietus" - pasakiau
"Ok" - paprastai atsakė
" O kiek dabar valandų?"- paklausiau.
"10:34"- atsakė.
"Kaip tai!!!! O kaip mokykla?! juk mes vėluojam!!!"
"Nerėk tu taip šiandien į mokyklą neeisim"
"Ai nu ,ok , man tinka"
"Aik va pažadink Martinus." - pasakė. " Vistiek neturi ką veikt."
"Okay"- pasakiau ir nušypsojau klastinga sypsena...
Nuėjau prie kriauklės pripyliau pilna stikline šalto vandens ir nutipenau į svetainę. Priėjus Martinus išpyliau visą vandenį jam ant veido o tas pašokęs nukrito nuo sofos. Aš pradėjau žvengt kai nesveika , nes buvo ŽIAURIAI juokinga.
"Visai nejuokinga" - išstenėjo jis.
" Tau gal ir ne"- nusijuokiau
"Lu!!! Lipk žemyn!!"- surėkė Marcus
"Tuojau!!!!" - atšaukė ši
Gerai... Tai jau darosi labai keista opa!!! Muhahaha reik juos shipint.
"Greičiau stokis kvailį mums reikia pasikalbėti"- pasakiau Tinus.
" O kam?" - Paklausė durno klausimo.
"Nu reiikiiaa" - pradejau zyzt.
"Gerai gerai tik nezyzk" - nepatenkintas sumurmėjo.
Greit nusitempiau jį į kambarį kuriame miegojimo.
"Na tai apie ką norėjai pasikalbėti?" - paklausė šis.
"Apie Marcus ir Lu" - greit sumaliau.
"O kas su jais ?"
"Tu ka nepastebėjai?"
"Ko?"
" Jie viens kitam patinka tik akivaizdžiai bando to neparodyti!". - tyliai sušukau.
"Aaaaa apie tai..." - numykė jis.
"Taip taip apie tai. Reikia kaip nors juos suvesti" - tyliai sau sumurmėjau.
"Turiu idėja!!" - šūktelėjo Tinus.
" Nu nu rėžk."
"Žėk einam pavedziot Pūki į netoli esantį parkeli?"
"Emmmmmm gerai bet kuom tai padės mūsų planui? - paklausiau.
"Durne, gi jie tada vieni pasiliks" - pasakė.
"Aaaa nu gi tiksliai... , O tu ne toks bukas kaip maniau." -prunkštelėjau. Martinus tik pavardė akis ir parodė kad eitumem į apačią.
Greit nubildėje nuo laiptų, na žinoma aš nebuciau aš jei neuzkliuciau už jo nors nematomo. Laimei Šalia buvo mano gelbėtojas. Spėjo mane pagauti kol nesitėskiau nosim į grindis.
"Tu visada taip?" - paklausė.
"Nu taip...." - numykiau.
"Ė balandėliai, mes einam pavedziot Pūki!!!" - surėke jis maudamasis batus. aš dariau tą patį..
"Jokie mes ne balandėliai!!" - atšaukė abu. O mes su Martinus pradėjom žvengt ir kartu su Pūkiu išbėgom i lauką.
Kelią iki parkelio praejom tylėdami.
" O kur jūsų tėvai?"- paklausiau staiga prisiminus kad vakar jų nemačiau.
"Jie 3 mėnesių komandiruotėje" - atsakė.
"Pasisekė"- tarstelėjau
Staiga suskambo mano tilifončikas. Hmmm keista paprastai man niekas niekada neskambina..
-alio
- labas Ryna, čia mama norėjau pasakyti kad isvykstu darbo reikalais į Ispaniją keliems mėnesiams. Šaldytuvas pilnas ir jeigu nori gali pasikviesti kokia nors drauge kad nebūtų nuobodu.- sausai pasakė
-gerai, iki.
Atsisveikinau ir padėjau ragelį. Staiga į galvą šovė nuostabi mintis. Net nepagalvojus apie Martinus pradėjau bėgti atgal pas juos į namus, palikdama Martinus su Pūkiu. Ivirtus į namus pamačiau keista vaizdelį. Marcus bučiuoja Lu. Gerai dabar dar keisčiau negu buvo. Atsikrenkščiau.
"Ohh emm Ryna... Jau grįžai..." - pradėjo mikčioti Lu
"Na taip bet kaip matau sutrugdziau.." - leptelėjau.
"Ne ne... čia netyčia taip išėjo..."- pradėjo savo kalbą Marcus
"Taip taip ėjot ir atsitrenkėt lūpomis" - pavarciau akis." Lu einam pas mane į namus vistiek čia nebėra ką veikti."
"Ok"
Išėjimo iš namų ir kaip tik tada į kiemą ilėkė Marcus su Pūkiu. Marcus buvo visas uzduses. Aš perėmiau iš jo Pūki ir ėjau i savo namus kartu su padruške.


Penktadienis ( sori kad taip peršokau)

Beeidamos namo su Lu plepėjom apie niekus.
"Klausyk , durne, pasidarom šiandien filmų vakarą ? - pasiūliau.
"Man tinka" - atsakė
"Tada einam i parde reikia prisipirkti nesveiko maisto."
"Okie"
Parduotuvėje: nusipirkom 5 pakelius guminuku 3 čipsų 2 Coca-Cola butelius 6 šokolado plyteles 2 pakelius zefyru.
Partempėm viską pas mane į namus.  Pastebėjome kad  jau vakaras tai išdėliojom visą maistą ant lovos ir atidarėm langą kad nebūtų taip karšta.
"Tai ką žiūrėsim?" - paklausė Lu.
""Paauglių paplūdimys" , "Skambutis" " Skambutis 2", Skambutis 3 , " Ir velnias dėvi Prada" "Trolls" ir gal viena sezoną "Jaunasis vilkolakis".- išdėsčiau.
"Man viskas tinka"
Pirmą nusprendėm žiūrėti "Skambutį". Per vidurį filmo pajaučiau kad kažkas šalto liečia man koja. Susizvalgiusios pradėjom rėkti o kažkas už mūsų žvengt. Atsisukusios pamatem kad tai Marcus ir Martinus. Abi lengviau atsikvėpėm.
"Kaip jūs čia patekot?" - paklausiau.
"Palikot atvirą langą" - pasakė abu vienu metu.
"Ak žinoma" - trenkiasi delnų sau į kaktą. Kaip galėjau tai pamiršti?
"Gal galim kartu su jumis žiūrėti filmus?- vėl abu vienu metu paklausė.
" Emmmmmm taip žinoma"- atsakė Lu o aš į ją pažėjau kai į debile.
Mac ir Tinus atsigulė ant lovos mums iš šonų. Keista kad visi tilpom. Pažiūrėjus dar kelis filmus man pradėjo merktis akys į nė pati nepajauciau kad atsirėmusi į Martinus uzmigau.

Martinus pov.

Staiga pajaučiau kad Ryna atsirėmė į petį. Šiek tiek isitempiau.
"Nusiramink, ji užmigo" - jau taip pat beveik miegodama pasakė Lu. Atsipalaidavau ir taip pat greit smigau.

Marcus POV.
Aww Kaip Martinus ir Ryna mielai atrodo... Pasiėmęs telefona nufotkinau ir idejau į Instagram. Uztaginau juos abu. Ką galiu pasakyti. Ryt gausiu velnių.
"Labanakt"- pasakė Lu jau beveik miegodama.
"Labanakt"- taip pat pasakiau ir atsistojęs , paėmęs pledai nuo kėdės visus apklojau ir pats atsigulus bei po kelių minučių nulūžau.

// Tikiuos patiko komentuotinkit,vote.😘😘

Heartbeat/M&MWhere stories live. Discover now