Peki ya o kız kimdi? Neyin nesiydi şimdi? Nerden çıkmıştı? Ne işi vardı Siracın yaninda?
Ben tüm bunları düşünürken Siraç yanima geldi ve poşeti uzattı, kulağıma eğildiğinde sanki kalbim durmuştu ağzından dökülen bir çift laf karşısında donakalmıştım. "Sevgilimle tanış" iliklerime kadar üşüyordum çünkü o, o kıza sevgilim mi demişti. Sanırım ben o an öldüm ve üzerime buz gibi toprak atildi. Bir kaç dakika öylece durduktan sonra. Kız yanıma geldi." Merhaba ben Alara! Sende Rüya olmalısın?"
Morobo bon oloro sondo royo olmoloson hı çok komik sen ne sanıyosun kendini ya:(. Gülmümsemeye çalışarak "Evet bende Rüyayim canım."diyip Burak'ın yanına geçip oturdum. Tabiiki o sırada Siraça çok kötü bakışlar atıyordum. Taa ki ateşten ayakkabisinin bacığının yandığını görene kadar. Birden yerimden fırlayıp Siraç'a doğru yöneldim:
-Ayakkabın yanıyor Siraç! diye bağırmaya başladığım sırada gözümden bir damla yaş süzülmüştü. Siraç'ın masum ve bi okadarda sert sesiyle kendime gelmiştim çünkü Alaranın ayağına takılıp yere yığıldım.Ve Alara ordan gülüyor kahretsin ki şuan yine yerde 160 cm boyumla iki seksenim ama bu sefer Siraç kahkaha atmak yerine beni kucağına canımı acıtmadan alıyor. Evet şuan kucağındayım ve parfüm kokusunu tamaıyla hisaediyorum. Kulağıma fısıldamasıyla irkiliyorum ve "canının yanmasına izin vermem ufaklık" diye fısıldıyor. Ama onun sevgilisi var neden bana bunu yapiyor diye dusunurken kendimi çadırda buluyorum. "Yat dinlen sabah görüşürüz ufaklık iyi geceler." Bu neydi simdi? Neden bana acı çektiriyor bu? Biraz uzağımda duran çantama uzanıp siyah kaplı defterimi ve kalemimi alıp yazmaya başladım."Bu neydi şimdi aşk mı acı çektirmekmi? Aşıkmısın bana yoksa canımı yakmaya mı çalışıyorsun. Senin beni sevdiğini düşünmüştüm oysa ki. Sahiplenmiştim seni bu neydi şimdi? Canım yana yana izlemek gözlerini, o dünyanın en güzel elasını izlemek. Gökyüzü vardı sanki orda, sanki bende içinde uçan bi kuştum ama ama sen naptın şuan bana. Geldin hayatımı mahvettin. Sevdin sandım be beni sevdin sandım. Sobra elinden tutup bir kiz getirdim "Sevgilimle tanış" dedin bana. O gökyüzünde uçan kuşu yaraladın kanadını kırdın uçamıyor artık. Sonra ne mi yaptin? Kucağına aldın beni ve hafifce fısıldadın "Canının yanmasına izin vermem ufaklık" bunu derken bile canımı yaktın nasıl izin vermiyosun ha nasıl? Ben senin canın yanmasın diye kosarken sen benimkini yaktın? Bak ağlıyor ufaklık elinde bir kalem bir defter seni anlatıyir kağıtlara iç sesi diyor ki git bağır çağır tokat at gel buraya ama kıyamıyor sana be ufaklık."
Kelimeler kağıda göz yaşlarım kalbime dökülürken gelen mesaj sesiyle irkildim.
Emine💩
Uyudun mu?Gönderilen: Emine💩
Uyumak mümkün mü bu acıyla bu göz yaşlarıyla. Benliğim unuttu uykuyu tek hatırladığı şey kalbinde uyuttuğu.Yazıp gonderdim. Hemen cevap gelmişti.
Emine💩
Peki ya hiç uyku olmadan olur mu Rüya? Yat uyu şimdi sabah ariycam konuşucaz uyumuyosan Buraki gonderrim yanina...Ahhh be Emine uyucaktim ama bir saniye Siraçla Alara'nın sesi geliyordu çadırın arkasından ne Alara ona Abi mi demişti?
"Abi Vallaha kız çok üzülüyor bu kadar rol yeter sabah herşeyi bir bir anlatıcam Rüya ister izin ver ister verme ben dediğimi yaparım." Dediğimde sanki bütün dünyalar benim olmuştu. Hemen bavulumdan adını Siraç koyduğum ayıcığımı çıkarttım ve ona sarıldım (gerçeğine sarılmak biraz sıkıyorda) sanırım gözlerim yavaş yavaş kapanıydu ve uykuyaaa daldım.Burak'ın ağzından;
Aslında Siraçla herşeyi planlamıştık ben Rüyayla buraya gelcektim ve 3-4 saat sonra Siraç Rüyaya mesaj atcakti ve öylede oldu. Rüyanın o mesajaşırkenki hali harikaydı ilk defa onu öyle görüyordum mutlu. Ama Siraçın yanında kardeşi Alarayla gelmesi üzmüştü onu çünkü sevgilisi sanıyordu. Ahh be piremsesim ne üzülyon kardeş onlar neyse herşey Alaranın Rüyaya çerme takmasına kadar planlanmıstı. Rüya yere düşünce Siraç'ın öyle bir canı yanmıştı ki bunu her halinden anlayabiliyordum ve olanlara hiç karışmıyordum. Onu kucağına aldığında hafifce sırıttım ve fotoğraflarını çektim. (Tabiki haberleri yok.) Siraç kulağına fısildadığında sırıtmam bütün yüzüme yayılmıştı ve karşımda oturan Alaranında. Onlar çadıra doğru ilerlerken tabiki ben Emineye mesaj attim Rüyayla ilgilensin diye.
Gönderilen: Emine (Rüya arkadaşı)
Rüyayla ilgilen...Emine (Rüya arkadaşı)
Tamam!Bölüm sonu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sendeki Sessizlik Bendeki Ölüm
RomanceBirdaha sesini duyamiycağımı bilmek çok kötü... @gnlnkpln kqpak tasarimi bu arkadasimkza aittir tesekkur ederiz.