Çocuk resmen ölmüş😮😮

27 4 2
                                    

Çocuğun suratına baktığımda yüzü berbat olmuştu.Ağzı burnuna gözü kaşına karışmıştı.Bir ara ben bile nasıl yaptığıma şaşırdım.Emir'le bakışıyorduk.Gordugume göre o da şaşırmıştı.Müdür içeri gelin bakışı attığında kendi ruhuma el-atiha okudum.İceri tam olarak girdiğimizde yüzünü daha net gördüm.Harbiden çocuğu dagitmistim.Müdür konuşmaya başladığında yutkundum.O sırada içeri Mete'nin annesi girdi.Ama umrumda olmadı.İceri girip hemen oğluşunun yanına koştu."Kim yaptı sana bunu"dedi.Mete"Emir"diyince sinirlendim."Hayır yalan söylüyor,b n yaptım isterseniz olayı anlatayım" dedim ve anlatmaya başladım.Konusmam bittiğinde "Anlatılanlar doğru mu Mete?"diye sordu.Mete doğrulayarak kafa salladı.Müdür bize gidebilirsin hareketi yaptı ve dışarı çıkardı.Emir'le dışarı çıktığımızda birbirimize sarıldık.Bir anda "Artık sende bizim tayfadansın dedim.O da "yaşasın"dedi ve sınıfa doğru yürüdük.

⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️

Okul sonunda bitmişti.Ben normalde Ezgi ile birlikte eve gidiyordum.Ama Emir'de bizim oraya yakın oturduğu için onunla birlikte gidecektik.Onlara tuvalete kadar gideceğimi soylerek yukarıdaki tuvalete çıktım.Cunku ilk katta tuvalet yoktu.Tam çıkarken birisi beni kenara çekti ve bogazimi sıkarak konuşmaya başladı."Oğlundan uzak dur yoksa başına geleceklerden ben sorumlu değilim.Bu Mete'nin annesiydi.Bende umursamaz bir şekilde "bu kelimeye oglunuzda söylemişti ama ikimizde umrumda değilsiniz.Ayruca asıl sen oğlunu benden uzak tut."dedim.Kadin tam bana vuracakti ki annemin gösterdiği savunma hareketlerinden bir tanesini kullanarak Ban vuracağı kolunu tutup döndürdüm ve şöyle dedim."Kimse bana karışamaz ve en önemlisi bana vuramaz bunu aklınıza kazıyın yoksa ben kazimasini çok iyi bilirim."ve kadını iktirdim ve elini serbest bıraktım.Kadin bana sana bunu göstericem bakış atarken bende görüşürüz bakışı atarak bizimkilerin yanına gittim.Olaylari anlattım ve aferin sana salak diyerek beni suphelendirdiler.Bende "en fazla ne olabilir ki ?"dedim"kızım olnlar zengin her şeyi yaparlar "dedi."banane umrumda değiller".dedim.o sırada Ezgi ve benim evime gelmistik.Karsilikli oturuyorduk.Emir de kızım oraya gelince "ne oldu bize mi geliceksin?" dedim gulerek."Hayır yan tarafında taşındık bugün"deyince bı sevindim."Herkese bay bay "dedim ve eve girdim.Anneme hiçbir şeyden bahsetmeden odam girdim üstümü değiştirdim ve salona geçip oturdum. Annem yoktu çünkü arkadaşına gidecekti.Sıkılmıştım bende odama geçip test çözmeye başladım.Annem gelene kadar toplam 500 soru çözmüşüm.Aranizda okula yeni başladın nasıl test cizuyorsun diyenler varsa ben okula yeni başlamadım 1 hafta izinliydim ayrıca ikinci TEOG sınavına girmemize 2 buçuk ay vardı.Ama ikinci TEOG sınavına.Birinci yeogdan 492 puan almıştım.Herneyse annem ve babam geldiğinde yemek yedik.Ben yine odama çekildim bu sefer kitap okudum.1 saat sonra telefona baktığımda yine aynı şeyle karşı karsiyaydım.1500 mesaj nedir yaa.Yuh yani.Telfonumu sessize alıp yattım. CD çalara karışık bir şeyler koydum.Ama kapatmadan uyumuşum.Yine annem veya babam kapatacaktı.

Sabah çalar saatin sesiyle uyandım.Hemen kalktım ve elimi yüzümü yıkadım yine banyo yaptım.Daha sonra okul kiyafetlerimi giyip annemin yanına gittim.Cayini içerek gazete okuyordu.Onu öptüm ve sofraya oturdum.Bir anda"Dün olanları neden Bana anlatmadin" dedi.Ben hemen pes ettim çünkü bu tür işleri hiç beceremedim.Ama sadece anneme ve babama karşı.Aslinda abime karşı da var ama o okumak için yurt dışına gitti.O yüzden suanlik bir birey eksiktik.Herneyse kızarsın"diyerek anneme cevap verdim.Bütün olanlari Ezgi'den aldım" dedi vay alçak demek bana ihanet etti ama bir yanda annemden korkmuştur mantıklı.daha sonra "Ben çıkıyorum"dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım annem arkadan iyi dersler gibi şeyler söyledi.Bende sağol aşkım dedim.Bugün hava yağmurlu gibiydi o yüzden 2 parmak topuklu notlarını giydim.Ama bunlarla birisine tekme atsan adamı sakat ederdi valla.Herneyse evden çıkıp otobüs durağına doğru yürüdüm.Yine az kalsın otobüsü kaçırıyordum.Ama yakaladım.Kulaklılığımı takıp tümünü karıştıra bastım ilk şarkı Liam Payne aitti.Otobusten inip yürümeye başladım.Okula geldiğimde bizimkiler bahçedelerdi.Hemen yanlarına gittim .Biraz konuştuk sonra sınıfa gittik.İlk ders başlamıştı.
⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️

Okul bitmişti.Bugün Ezgi başka bir yere gidecekti o yüzden babası onu alacaktı.Emir ise kurs icin okulda kalacaktı ben ise annemin yanına gidecektim.O yüzden otobüse binecektim.Biraz bekledim ama sonunda geldi.Sonra bindim ama şoför biraz farklıydı otobüsün içinde ilkbaharda yünlü ceket ve bere giymişti.İçimden banane ya diyerek en arkaya geçtim.biraz ilerledikten sonra bir anda ani bir giren sesi geldi.Daha sonra dünyam döndü ve aniden kendimi tutamayarak gözlerim karanlığa gömüldü.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Sizi çok seviyorum 😘

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizi seviyorum öpüldünüz 😘💜❤️

Başarılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin