25 gün sonra
Gözlerimi yavaşça araladim.Burası neresiydi sanki yoğun bakım odasına benziyordu.Ben sağa sola bakınırken içeri hemşire ve doktor girdi.Bemi kontrol ettiler.Gözlerime falan baktılar.Daha sonra ikiside dışarı çıktı.Tahminen 5 10 dakika sonra annem ve babam içeri girdiler.Hemen beni öptüler."Kızım güzelim iyi misin?"dedi babam."İyi miyim ki bilmiyorum daha yeni uyandım"Annem"canım kızım hayatımın anlamı Allah'ıma çok şükür seni bana bağışladı."bende bir dakika hareketi yaptım ve doğruldum."Kankalarım nerede?"diye sordum."okuldan sonra gelecekler,10 dakika falan okuldan çıktıkları"Ben kaç günden beri hastanedeydim ki?"baba ben kaç günden beri hastaneyim?"tam babam cevap verecekken içeri kankalarım girdi.En önde Ezgi sonra İrem,Tuğba, Mert,Barış ve Emir vardı.Sebebsizce Emir'i Burda olmasına sevindim."24gündür"diyerek girdiler.Hemen espiri patlattım."eee noldu şimdi?""Nasıl yani "dedi Barış."Siz kimsiniz ya?"dedim."Ezgi yere çökerek "bir akıllı kankam vardı onu da kaybettim."İrem sinirlenmiş gibi yaparak"Ben varım burda. Ben ne güne kaldım."Hemen kahkaha atarak cevap verdim."şaka şaka ben iyiyim bana olanları hemen anlatım bakayım."dedim.Söylediklerine göre şoför bilerek kaza yapmış.Kaza yapmadan önce otobüsten atlayarak kaçmış.Ama o da biraz yaralanmış.Fakat yakalanamamış.İçindekilerde gönüllü oyuncuymuş.Yani bana bir suikast girişimi olmuş gibi bir şey.Sıkıldım ve sorunu sordum."Okula ne zaman gidicem?"o sırada aklıma TEOG'un olduğu geldi ve "Eyvaahh"dedim "ne oldu iyi misin?"diye sordu Emir."TEOG var ben hiç çalışmadım." Diye dövündüm.Ezgi"Kanka sıkıntı yapma milli eğitim bakanlığı 1ay erteledi açıklanmayan bir sıkıntı var.""ohh bee "çok rahatlamış tüm 25 günün hemen hemen aynı çalışma gününe denk gelmişti.Babam içeri girip"taburcu olup yarın çıkıcaz kızım.1 2 günde evdesin ama."dedi peki der gibi kafa salladim."Peki ben kaç günden beri hastanedeydim unuttum ya" Emir"Tam 23 gün 2 gün komada kaldın ama şuan toplam 25 gündür burdasın." Oha be çocuk herkesten önce taramalı tüfek gibi konuştu. "Peki o zaman."
⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️⏱️
Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Nasıl oldu bu ya ben sadece uyumuştum. Sağıma ve soluma baktığımda annem ve babam vardı.Hemen"Ne ara eve geldim ben." Babam"Kızım sen uyuyordun doktorlar da uyku ilacı verip seni iyice uyuttular."Kafa salladım. Daha sonra yatağımdan kalkıp balkona doğru yürüdüm. Bizim evimizin arka tarafında bir nehir vardı.Arkasida orman gibi bir şey. Ama evin ön tarafında cadde gibi şeyler var. Nefesimi içeriye çok derinden çektim."Oh be dünya varmış."dedim.🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛🕛
Bugün hiç aksiyonlu geçmemişti. Ben sıkıcı bir hayata alışkın değildim.Ne yapsam diye düşünürken. Aklıma TEOG'un yaklaştığı geldi. Hemen odama gittim ve test çözmeye başladım.
1 saat sonra 350 soru çözmüştüm. Annem kapıyı tıklatıp,içeri girdi "kızım yeter artık hastaneden yeni çıktın bu ne halin hemen test çözmeye başlamışsın."ben de "Anne bak sağlamım. Hiçbir şeyim yok. Ayrıca TEOG yaklaşıyor.Karışmayın Bana hani TEOG için bana karismiyacaktiniz?" Annem "Peki tamam tamam bari şimdi biraz mola ver yemek ye hadi gel." "Tamam geliyorum."dedim ve test kitaplarını masada bırakarak içeri gittim.Babamı öptüm o sırada annem geldi onu da öptüm ve sofraya oturdum. Aklıma abim ne yapıyor acaba sorusu geldi. Hemen babama "Baba abim ne zaman gelecek onu çok özledim ben." Babam " onu bunu bırak sende bi bizim odadan gazetemi getirsene." İsyancı bir şekilde "peki"dedim ve odaya gittim kapıyı açtığımda karşımda abim vardı."Abbiimm"diyerek koşa koşa ona sarıldım.Onu gerçekten çok özlemiştim. Öptüm kokladım."Canım abim seni çok özledim."dedim abim "bro'nda seni" dedi. O cümleyi duyunca hemen gülmeye başladık. gülmemizin sebebi ben abimin telefonuma Bro diye kaydetmiştim.Bro ne derseniz İngilizce'de brother abi demek ya kısaltıp Bro yapmıştım."Hadi gel abim yemek yiyorduk."deyince abim hemen"Annemin yemeklerini çok özledim bunu kaçıramam."dedi hemen yürümeye başladık.O sırada kapı çaldı. Abime ben bakarım hareketi yaptım.Abim "bekle bir birlikte bakalım" dedi."tamam"dedim. Kapıyı açtığımda yutkundum. Onların burda ne işi vardı ki. Ama maalesef karşımda onlar vardı...Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum 😘
Öpüldünüz 💜 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başarılı Aşk
ChickLitÇok çalışan aşk nedir bilmeyen İngilizce prosu ve sosyal olan biri.Ortaokuldan mezun hepsi bir anda duman oldu.Çünkü...Gersini öğrenmek için okuyun 😁