💥♻️🤬

8 1 0
                                    

1 hafta sonra

Gözümü yavaşça araladım. Kafamı sağa çevirdiğimde yanımda abim annem ve babam vardı. Abimin burda olması beni sevindirmişti fakat bu çok kısa sürdü bir anda sol tarafıma sanki bir bıçak 🔪 saplandı. Abim hemen uyandığımı görünce "meliss"
"A-a-bi"
"kızım"
"Anne"
O sıra da babam konuşamadı sadece doktora koştu.
Sanki bana kin beslenmiş gibiydi.
"anne babama noldu"
"kızım sonra anlatırım"
Ya neden böyle oldu ki
Anlayamıyorum ki
O sırada içeri doktor girdi. Abim ve annem kenara çekildi doktor gözüme baktı. Kontrol etti ve
"melis hanım"
"e-öhoo evet" öksürmüştüm
"durumun şuanlık iyi,ayrıca kolun iyileşmiş durumda motorun camı tam kaburga na saplanmış. Onu ameliyatta çıkaramadık. Çünkü camı çıkarmaya kalksaydık kan kaybından ölebilirdin. Çünkü mobese kayıtlarında tam 3 takla attığını gördük. Tam bu sırada ağaca çarpıyorsun. İşte nasıl bir hızla gittiysen artık motorun altında kalmışsın. Olay bu kaburganda küçük bir çatlak var. Ama yine ucuz kurtulmuşsun bence ve eklemek istediğim bir şey var çok sağlam bir vücuda sahipsin kıymetini bil başkası olsa şimdiye ölebilirdi. İyi günler küçük hanım 1 gün sonra taburcu olursunuz. "
" eee cam parçası"
" akşam ameliyat yapacapağız"
"tamam"
Babam hiçbirşey demeden çıktı odadan. Neler oluyor ya "anne babam neden Trip atıyor?"
"anlamadın mı daha?"
"hayır"
"baban öğrendi."
"emir'i mi?"
"evet"
Çok güzel iş. Muhteşem ya
"nasıl öğrendi.?"
"bize haber verdiler biz içeri sessizce girdik. Doktor izin verdi. İçeride emir vardı bizi görmesi herhalde sonra şey dedi"
"ney dedi anne söyle"
"aşkım hadi kendine gel"
"hass"
"sonra baban emir'in yanına gitti omzuna şaplak attı. Sen hayırdır yaptı. Falan sonra dışarı çıktılar."
"bana emiri bulun"
"olmaz"
"neden"
Abim araya girdi
"babam eve götürdü ayrıca bir kötü haberim daha var"
"gönder zaten vuruldum"
"babam seni okuldan alıyor ve Antalya 'ya taşınıyoruz"
"..."
Ağzım açık kaldı. Ama ama
"bunun yüzünden mi taşınıyoruz?"
"sayılmaz çünkü babam iş yüzünden düşünüyordu senin bu işin de iyice bitirdi kalma ümidimizi"
Ne yapacaktım ben şimdi arkadaşlarım. Herşeyde o kız yüzünden oldu. Yelloz. Seni bitirince kızım.
Akşam ameliyat zamanı
"annecim hadi ben gittim by"
"hala şaka peşinde yaw"
"babam yine yok'
" BURDAYIM"
"Tamm b-abacım"
"sonra seninle konuşacaklarımız var."
"p-e-ki"
Benim acil emir ile konuşmam lazımdı. Ama ondan önce o kızın ağzına sı*mam lazımdı.
Ameliyat sırasında
Doktor:neşter
Hemşire:buyurun
Doktor:nabız kaç
Hemşire:104
Doktor :çok dikkat edin
Hemşire :efendim nabız 90'a düşüyor!
Doktor:hızlı olun
Hemşire : tamam
Ameliyattan sonra
Melis iyimisin? Dedi emir
Cevap vermeden kafamı çevirdim. O sırada içeri babam girdi.
Emire sertçe
"dışarı çık"
Korkuyordum birazda olsa
"Melis iyimisin?"
"galiba"
"bana neden söylemedin?"
Sustum. Çünkü söylenecek sözün yoktu.
"biliyorum korkuyorsun. Ama korkmana gerek yok aslında sadece bana söylemediğin için sinirliyim sana."
"aslında babam haklıydı. Çünkü biz babamla arkadaş gibiydik ve baban her zaman benim onunla paylaşmam gereken şeylerin olduğunu bilir ve söylememi isterdi. O yüzden sinirli olmadı normaldi.
Gözlerim dolmuştu.
" Özür dilerim baba. Beni affet. İstersen emirden ayrılırım."
"hayır hayır gerek yok. Sadece sarılmayın. Bir baba olarak zoruma gider eğer mutluysan gerisi gelecektir zaten."
"seni seviyorum babişkomm"
"bende canım kızım"
Sarıldık hem de 3 4 dakika falan
İçeri annem gelince birbirimize kurala gibi sarılmayı bıraktık
1 hafta sonra
"aman anne lütfen diyorum patladım evde yahu"
"öof tamam arkadaşlarınla gez dolaş biraz zaten yarın tercihlerin açıklanacak"
"tamam tontişim"
Bugün biraz gezecekyim sonunda sürekli olarak evde oturmak bana göre değil.
Bizim tayfa çift olarak gezecektik.
Aslında içimdeki his tam olarak emir ile barışmam istemiyordu. Fakat bu isteği daha sonra değerlendirecektim. Çünkü giyinme lazımdı. Dolabımdan Enes batur'un muhteşem tişörtünü çıkardım. Bu tişörtü giydiğimde kendimi aşırı güvende hissediyorum. "Ee nasıl olsa birtanemin tişörtü" nasılsın dedim ve "benim tişörtümü mü bastırdın" diyen emrin sesi yankılandı. "ciddi bir şekilde" üstümü giyineceğim çıkarmısın? "
" emriniz olur hanfendi"
Gözümü devirerek kapıyı suratına kapattım.
Alatıma mavi kotumu giydikten sonra saçımı topuz yapıp odadan çıktım. Converslerimi giyip "emiirrr" diye seslendim

"gelldimm"
İçimdeki o istek bir anda açığa çıktı ve bir anda konuşma başlattım.
"emir nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama...."
Tabi bunları söylerken arabaya yönelmiştik. Arabaya oturup tam kapımı kapattığımda söyleyiverdim"Emir galiba ben ayrılmak istiyorum "
Emir aniden kafasını bana çevirdi ve
" NEEE? "
" Emir bilmiyorum ama babam öğrendikten sonra hatta kaza yaparken aslında benim bu tür işlerle uğraşamaycağımı anladım. Emir belkide senin için yeterli değilim veya tam tersi. Ama sen daha iyilerine olabilirsin seni kırmak istemezdim ama bana birazcık zaman vermeni istiyorum. Bana zaman verirmisin? "
"... "
Emirden ses yoktu.
" madem öyle bu izin verdin anlamına geliyor galiba"
Kapıyı açtım ve çıktım. İçimdeki his aslında çok doğru birşey yaptığımı söylerken diğer organlarım adeta 'ne yaptı bu keriz' diyordu. Hangisine 'haklısın' diyeceğimi bilmiyordum ama içimdeki ses kaydı karanlık birboşluğa sürükleneceğimi söylüyordu.

Evet bu bölümlük bu kadar
Umarim bölümü beğenmişsinizdir

Diğer bölümlerde görüşmek üzere kendinize bakın bitanelerim

ve baybaayy
😘😘❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başarılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin