alt üst oldum

12 3 0
                                    

Ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Daha sonra neden böyle bir cevap verdiğini anlamadan"bir beş dakika şu içeyim ondan sonra. Ssööyyllesem" diyerek kekeledim. "Peki" dedi hemen alandan dışarı koşarak kendimi duvarın arkasına geçerek düşünmeye başladım. Gerçekten onunla ne günlerimiz geçmişti beni bayilinca hastaneye götürmeye ve daha neler neler yapmişsiz. Aslında smokin'ini giyip geldiğinde ağzım açık kalmıştı. Yani denemekten zarar gelmezdi herhalde ya bı dakika diyerek yanıma geldi ezgiler "kızım sen böyle olaylardan nefret ederdin. Kızım sende birşeyler var. Sen yoksa seviyor musun onu. Allah yaşasın. Sonunda bir enişte buldum. " Ağzına hafifçe bir tokat patlatarak "kızım kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum" İrem "içinden ne yapmak gciyorsa onu yap." İçeri hızlı hızlı yürümeye başladık. Ama hâlâ içimden geçeni bilmiyordum. Emir beni görünce heyecanlanma pozisyonunna geçti."emir teklifi kabul ediyorum."dememle Emir'in cildirmasi bir oldu. Mete yanıma gelerek fisildadi "ne diyorsun sen ya bunu bana yapma tamam beni sevme ama onunla ne olur çıkma" Mete'ye bakarak" bu benim hayatım ben birisi için kendimi değiştiremem " emir "seni çok seviyorum" tebessüm ettim. O sırada bana edilen çıkma teklifinin aynısı onlara ettiler. Ben konuşmaya başlayarak ezgiye söylendim" ne oldu knk bana dışarda ne demiştin böyle kapak olursun işte" diyerek kapak işareti yaptım daha sonra Ezgi ve İrem eşlerine dönerek evet dediler. Bayağı biz kankalar nasıl çıkıyorduk lan . İlginç işler bunlar.

Artık balo bitmişti. Biz sadece emir'le sahilde oturuyorduk. Konuşmaya başladı "istesen hayır diyebilirdin neden evet dedin?"
" Ben istediğimi söyledim"
"Yani beni seviyorsun?"
"Suanlik tam sayılmaz çünkü seninle yaşadıklarım bana sana şans verebileceğini söyledi ve yaptım."
Emir"o zaman bir şeyi yapabilir miyim.?"
"Kizmiyqcagim birseyse tamam"
Dedim ve benim kokumu içine alırken bir yandan da bana güçlü bir şekilde sarıldı. Bende karşılık olarak ona sardım kollarımı. "Seni seviyorum" dedi. Birşey diyemedim. Tam o sırada seda teyze aradı Emir'i."oğlum nerdesiniz siz birseymu oldu yoksa?" "Hayır biraz sahilde konuşuyoruz geliriz birazdan." "Birazdan değil hadi uyuyun güzelce son bir haftaniz kaldı." "Tamam geliyoruz."
.
"Hadi gidiyoruz" "tamam"

Yolda giderken aklıma birşey geldi bir anda "emir " kırmızı ışığa gelmistik. Hmen baktı"evet aşkım"
Aşkım kelimesi ilgincime gitti. "Annen biliyormu bunları"
"Bilmesin mi?"
"Hayır o anlamda değil sadece sordum."
"Suanlik hayır ama eve gidince bilecek."
Biraz ilginçti bu yaşadıklarım ben inek öğrenci , ölümcül kavga yapan, insan ve en önemlisi sevgili yapmaktan nefret eden insana ne olmuştu böyle ya. Ama diyeceğim tek şey gün doğmadan neler doğar.

Eve gelmistik. Asansör tamiri sonunda bitmiş, Allah'ım sana çok şükür. O yüzden rahatça yukarı çıktık. Kapıyı seda teyze açtı. " Oooo en güzel çift gelmiş yahu gözleriniz yollarda kaldı" "geldik işte anneciğim babam geldi mi ?" Dedi Emir "hayır o bir ay gelmeyecek. Gitmek zorunda kaldı."
". Hadi içeri geçelim sana anlatacaklarim var " heyecanlanmiştim.

Koltuklara oturdugumda biraz heyecanliydim. Daha doğrusu utangaç. Emir herşeyi anlatmıştı.

"İyi oldu bu ne zamandır bunu bekliyordum zaten. Şimdi Emir dışarı çık biz konuscaz.

Tatlım ben bunu bekliyordum zaten da fakat gördüğüme göre sen şuan çok kararsızsın. O yüzden bence şuan sadece dene . Ayrıca utanma gerek de yok. Seni üzmeyecektir . "
Sadece kafa sallayabildim. Ne yapacaktım . Herneyse bugün'ün stresinden kurtulmak üzere suanlik kaldığım odama girip banyoya geçtim. Küvette oturdum.
Yıkandıktan sonra şort ve askılı t-shirt giyip yatağa geçtim. Kulağıma kulaklığımı takıp tümünü karıştıra bastım ilk şarkı aşkla aynı değil çıktı.
Artık uyumakta başka çarem yoktu.

Sabah biraz erken kalkmıştım. O yüzden kahvaltı hazırladım ve bir not bırakıp dışarı çıktım. Notta' ufak bir isim var halledip geliceksin afiyet olsun' yazıyordu.
Sahilde boş bulduğum bir kaya'ya oturdum.
Yarım saat gibi süredir ordaydim herhalde. Artık donmeliydim. Hem biraz usumustum.
İçeri girdiğimde emir ve annesi kavga ediyordu herhalde. Hiç karışmadan odama geçtim. Üstümü çıkarıp yatağa yattım. Tavana baktım. Sadece tavana. Daha sonra üşüdüm. Belki de uyuyabilirdim. Üstümde ağırlık vardı biraz hadi hayırlısı bakalım.


Arkadaşlar okul başladı biliyorsunuz.
Bu yüzden fazla aktif değildim.

Ama hızlı şekilde atmaya calisicam.

Sizleri çok seviyorum 😘

Öpüldünüz 💜

Başarılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin