Bölüm 2 : YENİ HASTALAR

495 43 55
                                    

" Evime hoşgeldin doktor. " Lucy etrafına bakındı. Her yer bembeyaz , cansız ve soğuktu. Lucy gülümsemeye çalıştı ama gözleri dolmuştu. Natsu çocuksu bir tavırla etrafına ve kendine baktı.

" Yoksa evimi beğenmedin mi ? " Lucy ağlama isteğini geri iterek Natsu'nun yaralı ellerini tuttu.

" Burayı biraz renkli hale getirmek ister misin ? " Natsu'nun gözleri parladı.

" Çok isterim doktor. " Lucy güldü.

" O zaman yarın sana boya getireceğim tamam mı ? Bugün hangi renkleri istediğini konuşacağız.  " Natsu kafasını sallayıp masaya oturdu. Lucy'de karşısına oturup pembe bir defter çıkardı. Natsu elleriyle ritim tutuyordu. Lucy gözlüklerini takınca Natsu güldü.

" Neden güldün Natsu ? " Natsu elleriyle ağzını kapattı.

" Özür dilerim. İstemeden oldu. Sadece gözlüklerinle çok şirin gözüküyordun ve ben kendimi tutamadım. " Tam bir çocuk gibiydi.

" Sorun değil Natsu sadece sebebini merak etmiştim. " Natsu bir anda ayağa kalkıp yatağına ilerledi. Lucy'e küçük peluş bir ejderha getirip masanın üzerine bıraktı.

" Bak bu İgneel. Onu çok seviyorum. Tabi o da beni çok seviyor. Sana tanışma hikayemizi anlatacağım... " Lucy hikaye bitene kadar onu sabırla ve heyecanla dinlemişti. Bitirdiğinde Natsu şaşkınca Lucy'e baktı.

" Yine ne oldu Natsu ? " Natsu'nun gözleri dolmuştu.

" Beni Lyon'dan sonra dinleyen ilk kişi sensin. Acaba s-sana sarılabilir miyim ? " Lucy şaşırsada kollarını açmakla yetinmişti. Natsu küçük bir çocuğun annesine koştuğu gibi Lucy'nin kollarına koşup ağlamaya başlamıştı.

Seni bırakacağını biliyorsun Natsu. Sen sadece onun HASTASISIN ! Aşkın karşılık bulamayacak ve bana döneceksin ! Bu kez onu umursamadan Lucy'e daha sıkı sarıldı. Ayrıldıklarında Lucy ona bir peçete uzattı. Natsu burnunu silip çöp kutusu olmadığı için cebine tıkıştırdı. Lisanna yanılıyordu. Lucy'nin onu bırakmayacağını Natsu biliyordu. Ve bunun için bir şey kanıtlaması gerekmiyordu. Natsu tekrardan masaya oturunca Lucy kalemini aldı.

" Evet ne istiyorsun ? " Natsu elini çenesine dayadı.

" Sakura rengi , sarı , siyah , mavi , kırmızı , yeşil... kısacası her renkten bir kova istiyorum. Ayrıca boyut boyut fırça istiyorum. Ve bir...yok iki defter. Biri resim için diğeri de günlük için olsun lütfen. Sanırım senden çok şey istedim ama abim Zeref'e söyleyebilirsin. Beni ara sıra ziyarete geliyor. Masrafları o karşılayabilir. " Güldüm.

" Hayır Natsu. Bunlar benim hediyem olacak. " Lucy Natsu'yla vedalaştıktan sonra dışarı çıktı. Natsu kendini yatağa attı.

Artık seni sevmiyorum Lisanna , duydun mu beni !  Cevap gecikmemişti.

Ama hala benimle kınuşacak kadar acizsin Natsu. Sen eziğin tekisin bunu kafana sok ! Natsu onu bir kez daha umursamamıştı.

*******************************************************************************************

" Merhaba abi. Bugün buraya gelebilir misin ? " Zeref hattın diğer ucundan derin bir nefes aldı.

" Ancak öğleden sonra gelebilirim Natsu sana uygun mu ? " Natsu gülümsemişti.

" Evet evet ! Bize çok uygun. " Telefonu kapatıp Lyon'a döndü.

" Gelecek. Ona güzel bir sürpriz hazırlayacağım. " Lyon gülümsedi.

" Keşke beni de ziyaret eden biri olsaydı. " Natsu arkadaşının omzuna vurdu.

" Doktorun seni ziyaret etmiyor mu ? " Lyon nefesini verdi.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin