Bölüm 6 : GİDİŞ

318 44 32
                                    

" Sonunda işime dönebileceğim. " Laxus ismi not aldıktan sonra kaşlarını çattı.

" Geriye kalan tek şey onu bulmak. " Lucy telefonunu çıkardı.

" Onu ben yapabilirim sanırım. " Gerard tek kaşını kaldırdı.

" Nasıl olacak bu ? " Lucy telefondaki Numarayı gösterdi.

" Ona mesaj atıp buluşmamız gerektiğini söyleyeceğim. " Laxus sırıttı.

" Tam o sırada biz devreye gireceğiz. " Mirajane herkese kahve getirmişti. Herkese verdikten sonra sandalye çekerek Laxus'un yanına oturdu.

" Kim olduğunu öğrenebildiniz mi ? " Gerard gülümsedi.

" Bulduk. " Laxus kahvesinden bir yudum aldı.

" O kadar emin olmamalıyız. " Lucy saati kontrol ettikten sonra ayağa kalktı.

" Konuşmamız bittiyse benim Natsu'nun yanına dönmem gerek. Bir şeyler olduğunu hissediyorum. " Laxus dudağını ısırdı.

" Peki sonra haberleşiriz. " Lucy çantasını aldıktan sonra kafeden çıktı. Laxus Gerard'a baktı.

" Nerede çalışmayı düşünüyorsun ? " Gerard keyifle kahvesini yudumladı.

" Sanırım cerrahlığa geri döneceğim. Eski hastanemde. " Mirajane ellerini masaya dayayıp Gerard'a yaklaştı.

" Bebeğinizin cinsiyeti ne ? " Gerard güldü.

" Kızım oluyor ! " Mirajane çığlık attığında Laxus kulaklarını tıkayıp gözlerini devirdi.

" Onu oğluma alacağım. " Laxus ikinci kez gözlerini devirirken Gerard yine gülmüştü. Mirajane'in telefonu çaldığında izin isteyip telefonu açtı.

" Efendim ? " Makarov telaşla Mirajane'i aramıştı.

" Kızım , Nova durmuyor. Her şeyi denedim ama hala ağlıyor. " Mirajane masaya baktıktan sonra dudağını ısırdı.

" Hemen geliyorum. " Çantasını aldıktan sonra Laxus'u yanağından öpüp çıktı.

" Bende gitsem iyi olur. " Laxus kafasını salladı. Gerard çıktıktan sonra kendisi de çıkarak kafeyi kilitledi.
***********************************************************************************************
" LANET OLSUN BENİM NEDEN BUNDAN HABERİM YOK ! " Sting ve Rogue Lucy'i sakinleştirmeye çalışıyorlardı.

" Bir avukat söylemememizi istedi. " Sting gergince gülümsediğinde Lucy duvara bir tekme attı.

" Siz şimdi adını bile bilmediğiniz bir avukattan mı emir aldınız ?! " Rogue Lucy'nin bileğinden tutup sıktı.

" Emir büyük yerden gelmeseydi sana söylerdik ! " Lucy Rogue'yu ittirdiğinde Gray çoktan duruma el koymuştu. Lucy'i sırtına almıştı ama Lucy tekmeler savurmaya devam ediyordu.

" Bırak beni Gray ! Seninle kötü olmak istemiyorum. " Gray Lucy'i daha sıkı kavrayarak odasına götürdü. Odaya girdiklerinde Gray Lucy'i bırakıp kapıyı kapatıp kapıyı kilitledi. Anahtarı cebine koyduktan sonra Lucy'e baktı.

" Neden benim Natsu'yla görüşmeme izin vermiyorsunuz ? " Gray derin bir nefes aldı.

" Natsu'yu kötü etkilediğini düşünüyorlar. " Lucy kapıya bir tekme attı.

" İyi ama neden ? " Gray yere çöküp bağdaş kurdu.

" Onun sana aşık olduğunu biliyorlar. Natsu sürekli olarak Lyon'a bu aşkından bahsediyor. Şahit oldum. " Lucy masaya yaklaştı.

" O benim hastam ! " Masanın üzerindeki küçük lambayı aldıktan sonra cam bölmeye fırlattı. Cam bölme tuzla buz olurken Gray şaşkınlıkla Lucy'i izliyordu. Lucy zaman kaybetmeden koridora atladı. Vücudundaki kesiklere aldırmadan Natsu'nun odasına koşmaya başladı. Gray sırıttı.

" Hala çok kötü bir yalancısın. " Lucy bu sırada doktorları atlatıp beyaz odaya girdi. Lucy'i görünce Natsu'nun gözleri doldu.

" Gelmişsin. " Lucy gözlerinden akan damlalara aldırmadan Natsu'ya sarıldı.

" Özür dilerim Natsu. " Natsu'da ağlıyordu. Lucy daha sıkı sarıldı.

" Seni buradan çıkaracağım. " Natsu burnunu çekti. İçeri doktorlar dolduğunda Lucy kaderine razı gelerek dışarı çıktı.
**********************************************************************************************
" Bakın Bayan Heartfilia size sunduğum teklif hala geçerli. Hastamızı kötü etkiliyorsunuz. Ve hastanemize zarar veriyorsunuz. " Lucy yarım saattir adamla konuşmaya çalışıyordu.

" Kabul ediyorum. Natsu bana aşık ama benimle bu konu hakkında hiç konuşmuyor. " Adam tek kaşını kaldırdı.

" Sizin dışınızdaki herkes biliyordu Bayan Heartfilia. " Lucy direnmenin bir mantığı olmadığını biliyordu. Derin bir nefes alıp saçını kulağının arkasına tıkıştırdı. Adam konuşma gereği duyarak alnındaki teri sildi.

" Eğer sizi kovarsam siciliniz etkilenecek. Ama istifa ederseniz bir şey olmadan hayatınıza devam edebileceksiniz. İyi düşünmenizi öneriyorum. " Lucy gözlerini yumdu , göz yaşları görünmesin diye.

" Pekala , istifa ediyorum. "
*********************************************************************************************
Natsu sonunda kendi odasına getirilmişti. Ama hala bazı şeyler eksikti. Bir süreliğine Lyon ya da Gajeel'le görüşemeyecekti. Ve daha kötüsü Lucy'i görememişti. Kapı açıldığında uzandığı yataktan kalkarak İgneel'i yatağa bıraktı.

" Kimsin ? " Sarı saçları gördüğünde tebessüm etti. Elindeki kutuyu görünce gözleri parlamıştı.

" Kutuda ne var ? " Lucy kutuyu masaya bırakıp Natsu'ya sarıldı. Natsu hem şaşırmış , hem de kızarmıştı.

" B-ben gidiyorum Natsu. " Natsu'nun kızarıklığı geçmiş gözleri dolmuştu.

" N- nereye ? " Lucy hıçkırdı.

" Ö-özür dilerim Natsu. İyi bir doktor olamadığım , seni kendime aşık ettiğim için üzgünüm ! " Natsu Lucy'i kendinden ayırdı.

" Teşekkür ederim Luce. İyi bir doktor olduğun , beni kendine aşık ettiğin için teşekkür ederim. " Lucy ağlıyordu. Natsu masumca sordu.

" Geri dönecek misin ? " Lucy başını iki yana salladı. Daha fazla uzatırsa ayrılmanın daha zor olacağını biliyordu.

" Hoşçakal Natsu... " Tam gidiyordu ki Natsu onu kendine çekerek dudaklarını onunkilere bastırdı. Lucy karşılık verememişti. Natsu umudunu kaybetmişti.

O seni sevmiyor işte ! Dudaklarını ayıracakken Lucy elini Natsu'nun ensesine koyarak kendine çekti. Ayrıldıklarında Lucy daha şiddetli ağlamaya başlamıştı.

" Lütfen Luce gitme ! Söz veriyorum bir daha beyaz odaya girmeyeceğim ! Seni üzmem LÜYFEN GİTME ! " Lucy karton kutuyu alıp kapıya ilerledi. Natsu Lucy'e arkadan sarılmıştı ama Lucy ona bakamıyordu. Natsu'da ağlamaya başlamıştı.

" L-LUCE GİTME ! " Lucy kendini Natsu'dan ayırıp odadan çıktı. Natsu bağırarak kapıya tekmeler savuruyordu. Bir kaç dakika sonra yorgun düşerek kapıya yaslandı ve yere doğru yavaşça kaydı. Natsu Lucy'nin ismini haykırıyordu.

" LUCE GERİ DÖN ! "

Hello !
Daha fazla yazamayacağım. Gözlerim doldu. Umarım beğenirsiniz. Aklımda çok güzel bir kurgu var bundan ilerisi için.
Hoşçakalın...

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin