Zeref Lucy'i bekliyordu. Parmaklarını ritimle masaya vurarak kendince zaman geçiriyordu. Kapısı çalındığında gülümsedi.
" Gir. " İçeri sekreter girdiğinde derin bir nefes alıp karşısındaki kıza döndü.
" Efendim Levy ? " minyon kızLucy'i gösterdi kapının arkasından. Zeref gülerek içeri almasını gösteren bir takım işaretler yaptı. Kız sevecenlikle kafasını salladı. Lucy mahcup bir tavırla içeri girince Zeref tek kaşını kaldırdı.
" Sen Lucy değilsin ? " Lucy bir anda kafasını kaldırdı.
" Ne ? " Zeref güldü.
" Eski Lucy bu kadar karamsar değildi. " Lucy gülümsemeye çalışsada Zeref'İn masasındaki çerçeveyi görünce ağlamaya başladı. Zeref şaşkın bir halde yanına gidip mendil uzattı.
" İleri gittiğim için üzgünüm. Senin hayatına karışmamam gerekirdi. " Lucy göz yaşlarını sildikten sonra Zeref'in ısrarıyla koltuklardan birine oturdu.
" Natsu'yu çok özlüyorum sadece. " Zeref iç çekti.
" Onu bugün ziyarete gittim. " Lucy kafasını kaldırıp beklentiyle Zeref'e baktı.
" Nasıldı ? " Zeref gözlerinin dolmasını engelleyememişti.
" Bugün bana odasını gösterdi. Duvarları bembeyaz , ruhsuz ve soğuktu... " Lucy'nin umudu boş çıkmıştı.
" Tanrım... " Zeref burnunu çekip devam etti.
" Ek olarak doktoruyla konuştum. Adamı sevmedim , gerçi kardeşime ve sana yaptığı şeylerden sonra nasıl onu sevebilirim ki ? " Lucy dikkatle onu dinlemeye devam etti.
" Natsu'ya ne olmuş ?! " Zeref bir anda akan göz yaşlarını umursamadan Lucy'nin gözlerine baktı.
" Sırtında ve göğsünde kemer izleri vardı. Çeşitli yerlerinde yaralar ve morluklar da bulunuyordu. Ben kendimden nefret ediyorum. Bu kadar kötü bir abi olmamalıydım. LANET OLSUN ! " Lucy ne yapacağını bilememişti.
" Lütfen Bay Dragneel kendinizi tutmayın. " Zeref Lucy'den onayı aldığında sarsılarak ağlamaya başladı.
" B-ben sadece onu L-Lisanna'dan korumak istemiştim. " Lucy tek kaşını kaldırdı.
" Neden Natsu'yu koruma ihtiyacı duydunuz ? Sonuçta nişanlılardı ve evleneceklerdi. " Zeref burnunu çekti.
" Lisanna onu aldatıyordu. Ama Natsu'yu bilirsin , beni dinlemedi. Çocuk gibi de zaten ama bu sefer bana karşı çıkışı farklıydı. Resmen dövüşecektik. Ama ona gerçekleri gösterdim. " Lucy şaşırmıştı.
" Nasıl ? " Zeref mendile burnunu sildikten sonra dudaklarını yaladı.
" Peşine ajan taktım. Yani sadece Natsu'nun görmesi için istemiştim. Ama video'da sonra çok değişik şeyler gördüm. Lisanna öldürülüp denize atılmıştı. " Lucy'nin elleri ağzına kapandı.
" İşte bu yüzden cinayet silahı ya da ceset bulunamadı. " Zeref kafasını salladı.
" Bunu polise gösterdim ama montaj olabileceğini düşündüler. Bende çok üstelemedim ve bıraktım. " Lucy duyduklarına bir anlam veremiyordu. Halbuki polis memuru Laxus'a herhangi bir görüntü olmadığını söylemişti.
" Aman Tanrım ! " Lucy çantasını aldı. Zeref olayı idrak etmeye çalışıyordu.
" Nereye gidiyorsun ? " Lucy telaşla çantasında telefonunu aradı.
" Suçsuz olduğumuzu kanıtlamaya. "
******************************************************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
FanfictionNalu fanfictir. Natsu Lisanna'nın ölümünden sonra dağılır. Yeni doktoru ona yeni hayat sunar ve onu biraz olsun eski haline döndürür. " Seni sevdim doktor. " Bu üç kelime hayatlarının dönüm noktası olacaktır. Tüm hakları Lucy'nin defterinde saklı...