Bölüm 10 : ENDİŞE

342 41 66
                                    

Natsu mutlulukla aldığı ejderhaya sarılırken diğerleri bu sırada ikisini sinema salonunda bekliyordu. Laxus bilet saatine bakıp iç geçirdi.

" Gelmeyecekler herhalde. " Nova babasının bacağına sarıldığında Laxus sakinleşerek Nova'yı kucağına aldı. Erza Mirajane ile tuvalete gittiği için iki erkek kızların bakışlarına aldırmadan kızları bekliyorlardı. Yürüyen merdivenlerde bitik Lucy'i gördüklerinde kızın haline acımışlardı. Natsu torbalarla dolu yanlarına gelirken Gerard gülerek Lucy'nin omzuma elini koydu.

" Seni anlıyorum..." Laxus göz devirip gözlerini oğlunun üzerinde sabitledi. Nova Laxus'un gömleğinin düğmelerini çekiştirirken aniden birini kopardı. Düğme yerde yuvarlanırken kızlar Laxus'a gözlerinden kalpler çıkararak bakıyorlardı. Düğme nasıl olduysa tuvaletten yanlarına gelen Mirajane'in önünde durdu. Mirajane yerdeki düğmeyi anında tanımıştı. Kızların Laxus'a baktığını görünce düğmeyi alarak sırt çantasındaki ceketi Laxus'un kafasına attı.

" Eve gidene kadar bu çıkmayacak ! " Mirajane'in sesi sessizliğe neden olmuştu. Gerard Erza'yı alarak başka bir tarafa geçtiğinde Mirajane Nova'yı kucağına aldı. Laxus hala ceketle bakışıyordu.

" Canım bu yaz sıcağında ceket giymesem olmuyor mu ? " Mirajane hiddetle kafasını iki yana salladı.

" Bu sıcak havada takım giyiyorsun ya ! " Laxus Lucy'e yalvaran gözlerle baktığında Lucy 'Ben karışmam' diye dudağını oynatarak omuz silkmişti.

" Tanrım...Mirajane bir kez bana anlayış göstermek senin için ne kadar zor ? Ben sen üzülme diye her şeyi anlayışla karşılamaya çalışıyorum ama sen sürekli böyle olay çıkarıyorsun ! " Artık insanların olması ikisininde umrunda gibi görünmüyordu. Gerard kafasını iki yana salladı.

" Umarım ayrılmazlar...." Natsu oyuncak ejderhayı poşete koyup Lucy'e döndü.

" Daha yemek yerken iyilerdi , değil mi Luce ? " Lucy dudağını ısırıp kafasını salladı. Gerard'la göz göze geldiklerinde ikisininde gözlerinde aynı duygu vardı : Endişe. Mirajane Nova'yı yere bırakıp Laxus'a işaret parmağını doğrulttu.

" Seni evlenmeye ben zorlamadım. Hep böyle olduğumu biliyordun ! " Laxus ellerini saçlarına geçirdi.

" LANET OLSUN ! Keşke evlenmeyip bir süre daha sevgili kalsaydık ! " Mirajane'in dolan gözleri artık inci tanelerini andıran göz yaşlarını akıtıyordu. Lucy Nova'yı kucağına alarak yanlarına geldi.

" Artık eve gidelim. Evde konuşursunuz. " Mirajane tebessüm etmeye çalışarak Lucy'nin peşinden ilerledi. Laxus saçlarını çekiştiriyordu.

" Ne yaptım ben ?! " Gerard yanına gelerek elini omzuna koydu.

" Eve gidip bu konuları konuşun ve kendinize kurallar belirleyin. " Laxus ruhsuzca başını sallayarak asansöre ilerledi.

***********************************************************************************************

" Mirajane bugün Nova bizde kalsın siz de bu konuları konuşun bence. " Lucy dikiz aynasından Mirajane'e bakıyordu. Natsu bu sırada kucağında oturan Nova ile pamuk şeker yiyordu. Erza Mirajne'İn sırtını sıvazladı.

" Kendini üzme sakın ! Eğer çok istemiyorsa kendini ezdirmeden yanımıza gel. " Lucy Erza'ya yalvaran bakışlar atıyordu.

" Mirajane ben bir nevi psikoloğum. Laxus'la görüşmeden önce bize söyleyeceğin bir şey var mı ?" Mirajane bakışlarını kaçırdı.

" Şey...Aslında haklı taraf Laxus. " Erza kaşlarını kaldırdı.

" Mirajane o zaman özür dilemek yerine neden olayları büyüttün ? " Mirajane dudağını ısırdı.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin