Bölüm 5 : İNTİHAR

404 45 38
                                    

Natsu Zeref'i odasını göstermek için kolundan çekeliyordu.

" Natsu ben yürüyebilirim. " Lucy ikisinin bayağı arkasından telefonla konuşuyordu. Natsu Zeref'i odaya soktuktan sonra Lucy'nin elindeki telefonu alıp kapattı.

" Hey Natsu ! " Natsu telefonu cebine atarak içeri girdi. Zeref yeni sildiği gözlerini yine siliyordu.

" Bunları sen mi yaptın Natsu ? " Natsu gülerek ensesini kaşıdı.

" Aslında ikimiz yaptık. " Natsu Lucy'den abisinin geleceği zamana yetişmesi için yardım istemişti. Zeref Lucy'e baktı. Lucy kafasını sallayarak odadan çıktığında Natsu kaşlarını çattı.

" Luce niye çıktı şimdi ? " Zeref Natsu'nun omuzlarına ellerini koydu.

" Seninle konuşmam gereken bir konu vardı. " Natsu kafasını kaldırdı.

" Ne konuşacağız ? " Natsu içten içe heyecanlanıyordu. İlk kez abisiyle ciddi ciddi konuşacaktı.

" Doktorun hakkında. Ona aşık mısın ? " Natsu durdu. Kızarmıştı ve Zeref çoktan cevabı anlamıştı.

" E-evet. " Zeref Natsu'nun eğdiği kafasını kaldırdı.

" Peki Lisanna ? " Natsu Zeref'in kollaru arasından ayrıldı.

" Gün geçtikçe ona olan sevgim azalıyor. " Zeref kafasını sallayarak kapıya yöneldi.

" Bu arada , odanı çok beğendim. " Natsu cevap vermemişti. Lucy kapının önünde bekliyordu. Zeref başını eğdi.

" Evet. " Lucy şaşırdı.

" Ne evet ? " Zeref yüzünü avuçlarının arasına aldı.

" Natsu. Sana aşık olmuş. "
***********************************************************************************************
Gerard avukat arkadaşından yardım istemek için yarım saatten fazladır bürosunda bekliyordu. Sekreter Gerard'ın karşısına oturmuş onu kesiyordu. Gerard bir kez daha saatine baktıktan sonra ayağa kalktı.

" Sikerim toplantılarını ! " Bir anda sekreter peşine düştü.

" Efendim ciddi bir toplantı yapıyorlar. " Gerard onu umursamadan içeri daldı. Gözleriyle tanıdığı kişiyi gördükten sonra eliyle gelmesini işaret eden bir takım el hareketi yaptı. Sarışın avukat ayağa kalkarak diğerlerinden izin istedi. Gerard sekreterin hala koluna yapışmış olduğunu görünce ona alyansını gösterdi.

" Ben evliyim. Hatta yakında bir bebeğim oluyor. Bı yüzden biraz mesafeyi aç . " Kız suratını asarak Gerard'dan ayrıldı.

" Üzgünüm Laxus ama konuşmalıyız. " Laxus kollarını göğsünde birleştirdi.

" Acaba nedir bu en önemli toplantımın içine sıçacak kadar önemli olan şey ? " Gerard gözlerini devirdi.

" Lucy'i bulup konuştum. " Laxus'un bakışları değişti.

" Sana ne anlattı ? " Gerard saçlarını karıştırdı.

" Yapılan cinayetle hiçbir ilgisi olmadığı belli. Bunun hata olduğunu sanıyor. " Laxus elini çenesine dayadı.

" Ya yalan söylüyorsa ? " Gerard kafasını iki yana sallayarak telefonunu çıkardı.

" Ağzını bayağı yokladım ama kız masum. " Derin nefes alarak koltuklarından birine oturdu Laxus.

" Lanet olsun ! Dönüp dolaşıp aynı yere dönüyoruz. Peki ilaç şişelerindeki sarı saçları nasıl açıklayacağız ? " Gerard'ın göz bebekleri irileşti.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin