de volgende morgen als ik het schoolplein oploop zijn charlie en marie nergens te bespeuren. ik plaatste mijn tas op een bank en hing ernaast zitten.
" hey" zei een mannelijke stem. ik keek op en zag jens de hunk van de school " hey " zei ik terug. " mag ik?" vroeg hij. hij wees naar de plek naast mij op het bankje. ik knikte. hij ging zitten. " ga je zaterdag naar het schoolbal?" vroeg hij? " ik denk het wel.. jij?" vroeg ik. hij keek op. " ja.. ik wou eigenlijk vragen of je meschien zin had om euhm... met mij te gaan?" vroeg hij nerveus. mijn hart maakte een sprongetje.
ik had al een crush op Jens sinds ik hem voor het eerst zag. Maar toen dacht ik aan Christina de bitch van de school die een relatie heeft met Jens. " maar Christina dan?" vraag ik. " daar heb ik het gisteren mee uitgemaakt." Zei hij nonchalant. "oh " zei ik gewoon. maar vanbinnen danste ik in het rond. " dan zou ik graag met jou naar het bal gaan." zei ik enthousiast.
" geweldig mag ik je adres dan pik ik je om 7 uur op." Vroeg jens. ik verstijfde. " nee!" zei ik zonder nadenken. "nee?" vroeg hij. ik kon mezelf wel slaan. " euhm. ik kom liever zelf naar hier." zei ik " oh "zei hij een beetje teleurgesteld. " wel tot zaterdag!" zei hij. Ik knikte en hij liep weg. "OMG!" ik schrok op. Charlie stond vlak achter me. " heeft dè junk van de school jou net uitgevraagd?" vroeg ze. ik knikte enthousiast. ze slaakte een kleine gil. "Ella! je hebt gewoon een date!" zei Charlie. " wie heeft een date?" vroeg Marie die kwam aanlopen. " Ella heeft een date en raad eens met wie." zei Charlie. " euhm... Harry Styles?" grapte Marie. " veel beter... met Jens!" zei Charlie. " nee! echt? OMG!" riep Marie. ik bloosde. toen ging de bel. " tijdens de lunch wil ik details!" zei Marie.
tijdens de lunch vertelde ik uitgebreid dat hij het had uitgemaakt met Christina. " No way!" riep Charlie. " die twee waren bijna 2 jaar samen!" Charlie keek verwonderd " heeft hij het zomaar uitgemaakt?" vroeg Marie. " blijkbaar, ik weet niet hij heeft alleen gezegd dat hij het heefd uitgemaakt." zeg ik. " omg! weet je wat dat betekend," riep Marie. " DE hunk van onze school heeft interesse in jou!" riep Charlie. ik bloosde maar schudde mijn hoofd. " hij heeft me gewoon uitgevraagd meer niet." zei ik. " tuurlijk!" zeiden ze tergelijkertijd.
na de laatste les wou ik naar huis fietsen maar werd tegenhouden. Jens had me bij de arm vastgenomen. " heb je even tijd?" vroeg hij. ik knikte we zaten neer op het bakje achter de fietsenstalling. de lessen waren al een kwartier gedaan dus was de school zo goed of leeg. " waar wou je mij over spreken?" vroeg ik. " over dit" zei hij. hij drukte zijn lippen op de mijne. mijn hart sloeg op hol. ik was nog nooit zo blij geweest om hier te zitten. ik ging mee in zijn zoen. opeens trok hij weg en gaf hij mijn een papiertje. " bel me" zei hij. en hij reed weg. ik stond versteld. we hebben gekust!
JE LEEST
hide who I am ( dutch)
General FictionElla, een gewoon tienermeisje van 16 jaar. Ze heeft twee beste vriendinnen: Marie en Charlotte. Maar Ella verbergt een groot geheim dat niemand mag weten. die zwarte lokken van ella zijn eigenlijk lokken die de bruine lokken van prinses elisabeth...