"O MY GAAAAWD! Ellaaaaa!" Charlie schreeuwt in mijn oor. Marie, Charlie en ik zijn aan het skypen. " Jullie hebben gewoon gekust!" riep marie nu ook.Ik bloosde. " hij zei dat hij gewoon met me wou praten en dan kuste hij mij opeens." ze gilden allebij. " het is zoooo duidelij dat hij je leuk vind!" zei Charlie. ik bloosde er op los. " en jij ook tomatenhoofd!" ze lachten allebij. " hij heeft ook zijn nummer gegeen." ik toonde het briefje. "aaaaah!" riepen ze weer. " zeg ik kan jullie perfect horen jullie hoeven niet te schreeuwen!" ze lachten. " genoeg geschreeuwd" zei ik " ander onderwerp." even was het stil. maar dan hopte Marie uit haar stoel. " je raad nooit wat er gisteren gebeurd is?" vroeg ze " wat?" vroeg ik. " gisteren stonden we naast de tribune waar de prinses op zat en opeens keek ze recht in mijn ogen!" riep Marie. Ik wou dat ik nooit van onderwerp was veranderd. " ze deed me aan iemand denken maar ik weet niet wie." zei ze.
" papa vraagt of je gaat komen eten." vraagt cat die opeens in het deurgat staat. " ik kom er zo aan." zei ik. ze knikte en vertrok. " wie was dat?" vroeg charlie." Euhm niemand gewoon." ze kijken me beide vragend aan. " ik moet gaan." voor ze nog iets konden zeggen klapte ik mijn laptop dicht en liep naar beneden.
Aan tafel is het stil. je hoort alleen het bestek tegen de borden of tegen elkaar. Cat die normaal zo'n spraakwaterval is zat er ook maar stilletjes bij. ze had vandaag een schoolreisje. ze is echt moe. " En hoe was het bij jou op school vandaag?" vraagt mam. " niets speciaals....." zei ik. ze knikt. " eigenlijk heeft een jongen me mee gevraagd naar het bal zaterdag." pap kijkt op. " oh echt waar!" zei pap. ik knik. " mag ik gaan?" Vroeg ik. Pap dacht na. " ik weet het niet? met een jongen?" zei hij onzeker. " nee met een meisje." zei ik sarcastisch. " komaan papa, ik heb nog een oude jurkje dat ik er normaal kan laten uitzien door er een paar dingen af te halen?" zei ik. hij zuchte en keek naar mam. ze knikte toestemmend en keek naar mij. " ok je mag gaan." Zei pap. " Yey! dankje pap." ik gaf hem een knuffel. Cat viel zowat bijna in slaap op haar bord. mam,pap en ik lachte. " ik ben klaar met eten, ik breng ze wel even naar boven." cat keek op en knikte. ze stond op, gaf mam en pap nog een zoen en ging dan mee.
"Ella?" vroeg ze toen ik ze in bed wou steken. ze had haar pyjama al aan en haar tandjes gepoetst en was klaar om naar bed te gaan. " ja?" Vroeg ik. " als ik groot ben mag ik dan ook naar een bal?" vroeg ze. ik knikte. " tuurlijk. je bent nu zelfs voor een uitgenodigd in dromenland, en het enige wat je moet doen om daar te komen is door te slapen." zei ik. ze knikte en kroop onder de dekens. " slaap lekker." zei ik. maar ze lach al te slapen. ik glimlachte en deed de licht uit en verliet haar kamer.
AUTHORS NOTE:
Hey allemaal.
Het is even geleden maar ik heb weer een nieuw stukje. school is weer begonnen na een lange Paasvakantie, dus heb ik het weer druk. wat vonden jullie?
Leave a comment and dont forget to vote! <3
JE LEEST
hide who I am ( dutch)
General FictionElla, een gewoon tienermeisje van 16 jaar. Ze heeft twee beste vriendinnen: Marie en Charlotte. Maar Ella verbergt een groot geheim dat niemand mag weten. die zwarte lokken van ella zijn eigenlijk lokken die de bruine lokken van prinses elisabeth...