Ρεγγίνα pov
Ξύπνησα σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον αχιλλέα να κοιμάται σε μια καρέκλα δίπλα μου. Τον κοιτάω και σκέφτομαι έμεινε μαζί μου για να με προσέχει, μόνο ο αχιλλέας δεν μου είπε ψέματα σχετικά με τον παρελθόν τις οικογένειας μου και ευτυχώς μου αποκάλυψε τα πάντα για τον άρη. Βέβαια δεν είμαι αχάριστη μπορεί να μην είναι η πραγματική οικογένεια μου αλλά με πρόσεχαν πάντα παρόλο που μου είπαν ψέματα το έκαναν για να με προστατέψουν. Κάνω μια κίνηση για να σηκωθώ αλλά κάνω ένα μορφασμό πόνου και ξαναπέφτω στο κρεβάτι. Τα χέρια μου είναι με γάζες και το σώμα μου είναι γεμάτο μελανιές και με πονάνε τα πλευρά μου,αλλά σκέφτομαι ότι είναι από το πέσιμο.
Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό στον εαυτό μου τώρα όλοι θα ανησυχούν για εμένα και αυτό δεν το θέλω καθόλου. Πρώτη φορά στη ζωή μου νιώθω τόσο αδύναμη και νιώθω ένα κενό μέσα μου σαν κάτι να έσπασε σε χίλια κομμάτια, και τα κομμάτια που έσπασαν δεν θα ξανά ενωθούν όσα χρόνια και να περάσουν. Πρέπει να γίνω πιο σκληρή και να πάρω αποφάσεις που θα αλλάξουν τη ζωή μου. Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό στον εαυτό μου απλά ήθελα να σταματήσω να πονάω. Τελικά έχει δίκιο ο αχιλλέας πρέπει να πάρω εκδίκηση για τον θάνατο τον γονιών μου και να καθαρίσω το όνομα της βιολογικής μου οικογένειας.
Ταυτόχρονα θέλω να βρω αποδείξεις ότι αυτός που σκότωσε τους βιολογικούς μου γονείς σκότωσε και τους γονείς του άρη,όμως αυτός δεν το ξέρει αυτό νομίζει πως ο πατέρας μου τους σκότωσε. Ο αχιλλέας μου έδειξε κάτι και θέλω να μαζέψω και άλλες αποδείξεις για να του τις δώσω αλλά αυτό δεν το κάνω για αυτόν αλλά για εμένα επειδή δεν έμαθε ποτέ πως ένας εχθρός του πατέρα μου σκότωσε τους γονείς του και τα φόρτωσε όλα στον πατέρα μου. Ξέρω πως αισθάνεται τον καταλαβαίνω. Αλλά δεν θα τον συγχωρήσω για τα ψέματα που μου είπε και επειδή με έκανε να τον ερωτευτώ. Επειδή αυτός τον μόνο που τον νοιάζει είναι η εκδίκηση. Το θέμα είναι ότι έπρεπε να το ψάξει περισσότερο και όχι να με κατηγορεί και να θέλει να με εκδικηθεί. Τέλος πάντων θα ξυπνήσω τον αχιλλέα ο οποίος τόση ώρα δεν έχει καταλάβει που ξύπνησα. Αλλά καλύτερα επειδή σκέφτηκα μερικά πράγματα και τα έβαλα σε τάξη.
Είναι τόσο γλυκός όταν κοιμάται σαν άγγελος. φαντάζομαι ότι δεν θα με άφησε στιγμή από κοντά του. Ο γλυκός μου είναι πάντα δίπλα μου και με προσέχει του χρωστάω τη ζωή μου.
Τέλος Ρεγγίνας pov
Ρεγγίνα τεντώνομαι λίγο και τον χαϊδεύω στο πρόσωπο και τον φιλάω στο μάγουλο.
Αχιλλέας ξυπνάω και βλέπω μπροστά μου τη ρεγγίνα να με φιλάει στο πρόσωπο για να ξυπνήσω. Θεέ μου είναι τόσο γλυκιά και ταυτόχρονα έχει την πιο καλή και ευγενική ψυχή που έχω γνωρίσει. Δεν θα ρωτήσω γιατί έκανε την απόπειρα αυτοκτονίας την καταλαβαίνω της έπεσαν όλα μαζεμένα έμαθε και για την βιολογική της οικογένεια αλλά και για τον άρη. Της κόστισε πολύ και ήθελε να διώξει τον πόνο μου ένιωθε. Μόλις την βρήκα πεσμένη στο πάτωμα με αίματα ένιωθα ένα σφίξιμο στο στομάχι μου δεν ήθελα να την χάσω από την ζωή μου. Είμαι ερωτευμένος μαζί της από την πρώτη στιγμή που την είδα δεν θα την αφήσω να πάθει τίποτα μαζί μου είναι ασφαλής. Πόσο χαίρομαι που ξαναβλέπω αυτά τα πράσινα ματάκια της,μου φωτίζουν τον κόσμο μου ολόκληρο.
Ρεγγίνα αχιλλέα τι σκέφτεσαι τόση ώρα ;;;;
Αχιλλέας τίποτα μικρή μου εσύ πως είσαι;;;
Ρεγγίνα δεν θα σου πω ψέματα είμαι λίγο καλύτερα αλλά πονάω ακόμα
Αχιλλέας καταλαβαίνω μην σε νοιάζει τίποτα όλα θα διορθωθούν
Ρεγγίνα αχιλλέα σκέφτηκα μερικά πράγματα και έχεις δίκιο θέλω να καθαρίσω το όνομα της οικογένειας μου και θέλω να πάρω εκδίκηση για το θάνατο τους. Επίσης θέλω να μου βρεις ποιος είναι αυτός που σκότωσε την οικογένεια μου αλλά και του άρη. Ο άρης δεν έχει ιδέα για αυτό και θέλω να ξέρει πως ο πατέρας μου δεν έχει καμία σχέση με αυτό και πως είναι άλλος ο υπεύθυνος. Απλώς πρέπει να το ξέρει αυτό και να σταματήσει να με κυνηγάει, μην ανησυχείς δεν το θέλω στην ζωή μου μετά από που έμαθα. Πρέπει να τον ξεσκεπάσουμε επειδή αυτός χρησιμοποιεί τον άρη για να φτάσει σε εμένα.
Αχιλλέας έχεις δίκιο μην ανησυχείς έχω βάλει τους ανθρώπους μου να ψάξουν.θα γίνουν όλα όπως θέλεις, αυτός που σκότωσε της οικογένειες σας θα πληρώσει και ο άρης θα μάθει την αλήθεια και εσύ θα γίνεις αυτή που πρέπει θα τα μάθεις όλα σε λίγες μέρες πετάμε για αμερική και μετά θα πάμε ιταλία. έχω ένα σχέδιο θα σου το πω αργότερα για να μου πεις την γνώμη σου όλα θα πρέπει να γίνουν βάσει σχεδίου.
Το κεφάλαιο 17 τελείωσε. Ευχαριστώ σε όσους διαβάζουν και ψηφίζουν την ιστορία μου. Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι, ακολουθήστε με και βάλτε την ιστορία μου στην βιβλιοθήκη σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν βάζω καινούργιο κεφάλαιο.
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου!!!
RomanceΕίμαι η Ρεγγίνα Ιωάννου και είμαι 17 και πηγαίνω δευτέρα λυκείου. Είμαι ερωτευμένη με τον καθηγητή μου τον Άρη .Όλα όμως άρχισαν εκείνο το μοιραίο καλοκαίρι στην Ρόδο. Τι θα γίνει τελικά με αυτούς τους δύο; πως θα εξελιχθούν τα πράγματα με...