κεφάλαιο 20

1.2K 78 3
                                    

Ρεγγίνας pov

Σήμερα σηκώθηκα καθώς οι  αχτίνες του ήλιου αντανακλούσαν στο πρόσωπο μου,και είπα στον εαυτό μου ότι αρχίζει μια καινούργια ημέρα για εμένα. Όμως ακόμα δεν έχω συνηθίσει την ζωή μου όπως είναι τώρα ποιος θα το φανταζόταν ότι μετά την αποκάλυψη του αχιλλέα θα άλλαζαν τόσα  πράγματα αυτό δεν το περίμενα καθόλου. Σκέφτομαι καθώς τρώω το πρωινό μου να πάω μια βόλτα καλό θα μου κάνει. Αν και τα συναισθήματα μου δεν έχουν αλλάξει καθόλου ακόμα αισθάνομαι αυτό το κενό μέσα μου. Η τελευταία φορά που είδα τον άρη ήταν εκείνο το βράδυ πριν φύγω. Γιατί όμως τον σκέφτομαι ακόμα;;; και το χειρότερο είναι πως είμαι σίγουρη πως τα συναισθήματα μου γι' αυτόν δεν θα αλλάξουν όσα χρόνια και αν περάσουν. Τον έχω συγχωρέσει για αυτό και του το είπα πριν φύγω δεν ήθελα να φύγω και να νιώθω αυτό το βάρος μέσα μου....

Ο αλέξανδρος τελικά πέρασε εκεί που ήθελε και είναι στο καλύτερο πανεπιστήμιο της αμερικής. Η μαρία μένει μαζί του και τα πάνε πολύ καλά μεταξύ τους καμία φορά κάθομαι και τους χαζεύω, αυτοί οι δυο είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο. Πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω τον αλέξανδρο τόσο ξέγνοιαστο και χαρούμενο. 

Εγώ με τον αχιλλέα γίναμε ζευγάρι τελικά αλλά αποφασίσαμε να το λήξουμε επειδή εγώ δεν είμαι έτοιμη ακόμα για μια κανονική σχέση μετά από αυτά που πέρασα με τον άρη. Όμως μερικές φορές είμαστε πως να το πω friends with benefits είναι καλύτερα έτσι για να μην πληγωθεί κανένας από του δυο μας.

Αχιλλέας pov

Στην ρεγγίνα είπα την απόλυτη αλήθεια και για τον άρη τότε αλλά και για την οικογένεια της. Δεν θέλω να ελπίζω για κάτι παραπάνω μαζί της επειδή είμαι σίγουρος ότι σκέφτεται ακόμα τον άρη. Εγώ δεν μπορώ και δεν θέλω να την πιέσω μου φτάνει έτσι όπως είμαστε τι να πω είμαι πραγματικά ερωτευμένος με την ρεγγίνα μόλις με αγγίζει νιώθω όλο το κορμί μου να παίρνει φωτιά. Όταν μπαίνω μέσα της χάνομαι, νιώθω πως όλο το κορμί μου έχει φτιαχτεί για αυτήν. Μου αρέσει να την αγγίζω, μερικές φορές μένω ξάγρυπνος όλη την νύχτα και πηγαίνω στο δωμάτιο της και την βλέπω να κοιμάται είναι ένας άγγελος. Ξέρω ότι η ρεγγίνα νιώθει πράγματα για μένα το καταλαβαίνω όταν με κοιτάει με αυτά τα σμαραγδένια μάτια της και   από τον τρόπο που κάνουμε έρωτα. Απλώς φοβάται να το πάει παρακάτω μετά από αυτό που έγινε με τον άρη δεν θέλει να ξανά πληγωθεί για αυτό έχει υψώσει ένα τοίχο στην καρδιά της και στα συναισθήματα της. 

Όταν επιτέλους νιώσει έτοιμη και σταματήσει να βάζει φραγμό στα συναισθήματα της τότε μόνο θα νιώσει το απόλυτο. Άλλα ξέρω πως αυτό ακόμα δεν είναι εφικτό και το σέβομαι μου φτάνει όπως είπα και πριν αυτό που έχουμε, την έχω δική μου και αυτό μου φτάνει. Επίσης ξέρω ότι ακόμα έχει συναισθήματα για τον άρη δεν πιστεύω να τον έχει ξεχάσει, τον ερωτεύτηκε με όλη της την ψυχή αλλά ξέρω πως και εμένα με θέλει τώρα δεν ξέρω ποιον θα διαλέξει αργότερα αν η μοίρα ξαναφέρει στην ζωή της τον άρη. Είναι ελεύθερη να διαλέξει όποιον αυτήν θέλει αλλά μέχρι τότε είναι δικιά μου. Τώρα θα αναρωτιέστε πως είναι δυνατόν να έχει μέσα στην καρδιά της δυο άτομα αυτό δεν το ξέρω θα δούμε τι θα γίνει στην συνέχεια. 

Ευχαριστώ σε όσους διαβάζουν και ψηφίζουν την ιστορία μου. Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι, ακολουθήστε με και βάλτε την ιστορία μου στην βιβλιοθήκη σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν ανεβάζω καινούργιο κεφάλαιο. Σας παρακαλώ μην είστε ghost readers. Επίσης όσοι την διαβάζουν ας πατήσουν το αστεράκι για να μπορώ και εγώ να συνεχίσω την ιστορία μου. Αφού κάνετε τον κόπο και την διαβάζετε ας την ψηφίσετε κιόλας πιστέψτε με δεν θα πάρει πολύ από τον χρόνο σας. 



Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου!!!Onde histórias criam vida. Descubra agora