κεφάλαιο 29

1.2K 52 2
                                    

Πλευρά ρεγγίνας

Έχω φτάσει πλέον στο τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης μου. Περιμένω αγοράκι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που θα γεννήσω το καρπό του έρωτα μας με τον άρη. Τον προηγούμενο μήνα που πήγαμε στο γιατρό ο άρης ήταν δίπλα μου, όταν ο γιατρός μου έκανε τον υπέρηχο μας ρώτησε αν θέλουμε να μάθουμε το φύλο του μωρού και δυο μας είπαμε ότι φυσικά θέλουμε να το ξέρουμε. Αλλά πριν το δούμε μας έβαλε να ακούσουμε με το μηχάνημα την καρδούλα του μωρού μας. Εγώ δεν το πίστευα είναι το πιο γλυκό πράγμα που έχω ακούσει ποτέ μου. Ήμουνα πολύ συγκινημένη εκείνη την στιγμή. Ο άρης μόλις άκουσε την καρδούλα του μου έσφιξε το χέρι και ένα δάκρυ κύλησε στο πρόσωπο του.

Όταν ο γιατρός μας ανακοίνωσε ότι το φύλο του παιδιού είναι αγοράκι και ότι η εγκυμοσύνη μου πάει πολύ καλά ο άρης μου λιποθύμησε δεν μπορούσε να το αντέξει ο γλυκός μου. Ξέχασα να σας πω ότι και ο αδερφός μου με την μαρία περιμένουνε το πρώτο τους παιδάκι. Εξάλλου μου αρέσει πολύ αυτό επειδή τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν μαζί όπως και εμείς. Η μαρία περιμένει κοριτσάκι μακάρι να συμπεθεριάσουμε . Ναι το ξέρω ότι ο αλέξανδρος δεν είναι πραγματικός μου αδερφός αλλά μεγαλώσαμε μαζί πριν μάθω ακόμα την αλήθεια ότι δεν είναι αδερφός μου δεν μπορώ να τον δω διαφορετικά. Επίσης είμαι πολύ χαρούμενη που για πρώτη φορά μας πάνε όλα καλά και σε εμένα αλλά και στον αλέξανδρο το αξίζουμε όμως και οι δυο.

Αυτήν την στιγμή κάθομαι στο παιδικό δωμάτιο του μωρού μας. Ο άρης επέμενε να το φτιάξουμε από τώρα για να είναι έτοιμο, εγώ τακτοποιώ μερικά πράγματα. Ο άρης μου βλέπεται έχει πάει να μου αγοράσει σουβλάκια και παγωτό που του ζήτησα. Τι να κάνουμε λιγούρες της εγκυμοσύνης είναι. Μόλις του το είπα πήγε αμέσως να το πάρει ο γλυκός μου. Σε δυο εβδομάδες είναι ο γάμος μας εγώ του είπα να περιμένουμε μετά αφού γεννήσω και αυτός μου είπε ότι είναι καλύτερα τώρα τι να κάνω και εγώ δέχτηκα. Εφόσον η εγκυμοσύνη μου πηγαίνει καλά και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα είναι εντάξει.

Αυτό ήταν για σήμερα. Το επόμενο κεφάλαιο θα είναι ο επίλογος και επιτέλους ο γάμος του άρη και της ρεγγίνας. Την ιστορία μου μην την βγάλετε όμως από την βιβλιοθήκη σας επειδή θα ανεβάσω και bonus κεφάλαια.

Πραγματικά ευχαριστώ σε όσους διαβάζουν και ψηφίζουν την ιστορία μου. Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι, ακολουθήστε με και βάλτε την ιστορία μου στην βιβλιοθήκη σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν ανεβάζω καινούργιο κεφάλαιο αυτά από εμένα καλή ανάγνωση εύχομαι. 

(Αυτή η γυναίκα στην εικόνα είναι η ρεγγίνα τώρα που είναι έγκυος)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Αυτή η γυναίκα στην εικόνα είναι η ρεγγίνα τώρα που είναι έγκυος).

Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου!!!Where stories live. Discover now