Η συνέχεια της ιστορίας μου κεφάλαιο 25

1.1K 66 4
                                    

Λοιπόν η ιστορία μου σε λίγα κεφάλαια τελειώνει λοιπόν ας ξεκινήσουμε με το κεφάλαιο 25. Το τραγούδι να το βάλετε να παίζει αν θέλετε όταν θα αναφέρω το pov του αχιλλέα όμως από την δική μου πλευρά. στο επόμενο θα μπει pov αχιλλέα. Spoiler  για το επόμενο μπορεί να είναι και η τελευταία φορά που θα δούμε τον αχιλλέα........

Τώρα ας ξεκινήσουμε με το κεφάλαιο 1 χρόνος μετά...........

Pov  Ρεγγίνας

Λοιπόν ένας χρόνος μετά απορώ κιόλας πως πέρασε με όλα αυτά που είχαν γίνει στην ζωή μου τον τελευταίο καιρό. Με τον άρη είμαστε μαζί βέβαια ξαναγυρίσαμε  στην ελλάδα και με τον αδερφό μου και με την κολλητή μου. Ο άρης πλέον είναι καθηγητής πανεπιστημίου, εγώ σπουδάζω και παράλληλα δουλεύω το ίδιο και τα παιδιά.

Είμαι πολύ χαρούμενη που ξαναγυρίσαμε πίσω νιώθω τελείως διαφορετική από την τελευταία φορά που ήμουνα εδώ όσο τα σκέφτομαι λέω γιατί έπρεπε να τα περάσω όλα αυτά????. Αλλά μετά σκέφτομαι ότι είμαι πιο δυνατή μετά από όλα όσα έχω περάσει. Έχω αλλάξει πολύ μετά από όσα πέρασα. 

Πριν από λίγες μέρες έμαθα ότι είμαι έγκυος από το παιδί του άρη. Όμως δεν το έχω πει ούτε στον άρη ούτε και στα παιδιά. Εδώ καλά καλά δεν το έχω συνειδητοποιήσει εγώ η ίδια δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να αποκτήσω ένα παιδί τώρα.

Ειδικά μετά από όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό. Εξάλλου δεν νομίζω ούτε ο άρης να είναι έτοιμος για να γίνει πατέρας από τώρα δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένη δεν ξέρω τι θα κάνω με το παιδί. Δεν ξέρω αν θα το κρατήσω. Ο μόνος που έμεινε πίσω στην αμερική είναι ο αχιλλέας και ξέρω ότι είναι χάλια επειδή εγώ ξαναγύρισα στην ελλάδα . Αλλά δεν θέλω ο αχιλλέας να είναι χάλια με στεναχωρεί αφάνταστα αυτό. Μακάρι να ξαναφτιάξει την ζωή του με άλλη και να με ξεχάσει.

Στον αχιλλέα χρωστάω πολλά ακόμα και την ζωή μου ξέρω ότι είναι θλιμμένος που είμαστε μαζί με τον άρη. Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Δεν μπορώ να βγάλω από την μνήμη μου το βλέμμα του όταν του είπα ότι θα φύγω και θα πάω στην ελλάδα μαζί με τον άρη. Αυτό το βλέμμα νιώθω πως θα με στοιχειώσει λες να είναι αυτός ο λόγος που δεν θέλω να κάνω ακόμα παιδί με τον άρη???????

Τέλος pov Ρεγγίνας

Pov αχιλλέα όμως από την πλευρά της συγγραφέως ..........

**********************************************************

Ο αχιλλέας από όταν έφυγε η ρεγγίνα από την ζωή του έγινε ένας άλλος άνθρωπος. Τώρα πια δεν τον αναγνωρίζει κανένας αυτήν η γυναίκα ήταν η σωτηρία του. Η μόνη γυναίκα που αγάπησε πραγματικά, η μόνη που τον έκανε να νιώσει όλα αυτά τα πράγματα. Όταν έφυγε η ρεγγίνα από κοντά του ένιωσε σαν να χάνετε η γη κάτω από τα πόδια του, τίποτα άλλο να μην έχει πια σημασία. Έχασε το νόημα της ζωή του. Μετά από δυο μήνες ο αχιλλέας έπαθε βάρια μορφής κατάθλιψη. Επειδή δεν άντεχε στην ιδέα πως η γυνάικα που αγαπάει είναι με άλλον. Δεν άντεχε να σκέφτεται πως την άγγιζε άλλος πως της έλεγε πως την αγαπάει.  Ο αχιλλέας όταν άγγιζε το κόρμι της  ένιωθε σαν να ζούσε για πρώτη φορά. Το φιλί της του έδινε ζωή. Το μόνο που ήθελε είναι να έχει αυτά τα πράσινα μάτια να τον συντροφεύουν μέχρι τα βαθιά γεράματα. Και τώρα πια δεν μπορεί να τα έχει αυτά. Σκέφτεται ότι δεν έχει πια νόημα να ζήσει εφόσον δεν έχει το κοριτσάκι του. 

Ευχαριστώ σε όλους όσους διαβάζουν και ψηφίζουν την ιστορία μου. Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι, ακολουθήστε με και βάλτε την ιστορία μου στην βιβλιοθήκη σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν ανεβάζω καινούργιο κεφάλαιο. Αυτά από εμένα καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση. Περιμένω τα σχόλια σας όσοι θέλετε από κάτω.

Ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου!!!Место, где живут истории. Откройте их для себя