weggelopen en verloren

401 20 1
                                    

•Zach's POV•

Ik liep de voordeur uit en rende weg.
Mijn beste vriend kust met mijn vriendin. Ik blijf lopen en lopen terwijl er af en toe een traan langs me wang rolt. Na een lange tijd stopte ik en keek rond me. Waar de f*ck ben ik? Ik ben zo ver gerend dat ik niet meer weet hoe terug te gaan en waar ik was.

Ik ging zitten op een rots en legde me hoofd in me handen, terug te denken aan wat er gebeurde.
Mijn gsm ging af waardoor ik uit me gedachten werd gehaald.
het was Maya.

"Hallo?" zei ik.
"Zach?! OMG! Waar ben je? Het word al laat en ik..." ik onderbrak haar.
"Ik weet het niet en het boeit me niet!Ik wil je niet meer spreken! DAG MAYA!"
er rolde nog een traan over me wang en ik beëindigde het gesprek. Ik was boos en verdrietig, gebroken dus.
Waarom moet het met mij gebeuren?
Ik kan niet eens een relatie hebben die goed gaat net zoals die van Corbyn en Christina.

•Maya's POV•

Zach beëindigde het gesprek. Hij weet niet waar hij is en het word al laat, ik moet hem zoeken! Ook al wilt hij me niet spreken hij zal het wel doen als ik hem vind!
Ik stap samen met Corbyn en Jack de auto in, Jonah en Daniel gingen de andere auto in. We reden best ver weg, we kwamen aan bij een groot bos.
We besloten om op te splitsen en te gaan zoeken. Ik zet de flashlight van me gsm aan en loop rechtdoor.

•ongeveer 1uur later•

Ik zoek nu al een uur en nog steeds geen Zach. Corbyn en Jack zouden bellen als ze hem hadden gevonden, maar ook nog steeds niets. Ik maak me zorgen en voel de tranen in me ogen komen. Ik had kou, honger en heb het gevoel dat ik verdwaald ben. Waar kan hij toch zijn?!?

Ongeveer een kwartier later belde Jack me.

"Jack? Heb je Zach gevonden?!" vroeg ik snel.
"Ja, we gaan nu richting de auto, als ik de weg terug vind"
"Oké, ja ik weet ook niet echt waar ik ben en waar ik naartoe moet"
"Moeten we eerst naar jou komen?" vroeg hij.
"Ik weet het niet, ik bevries alleen maar dat is alles"
"Bel Corbyn of hij naar jou kan komen, dan zien we elkaar bij de auto terug"

Na dat gesprek belde ik Corbyn. Ik zei dat ik aan een riviertje en een waterval stond zodat hij me makkelijker kan vinden. Niet veel later zag ik hem naar me toe rennen.
"Maya! Ben je oké?" vroeg hij.
"Alleen kou en honger maar voor de rest gaat het helemaal"
Corbyn deed zijn vest uit en gaf hem aan mij. We begonnen een random kant uit te lopen maar vonden de auto niet.

Weer zo'n 40 minuten te stappen waren voorbij en dat zonder succes.
Ik hoorde opeens stemmen van rechts, ik keek maar zag niets. Corbyn hoorde ze ook en besloot samen met mij die richting uit te rennen. De stemmen waren van Zach en Jack. Toen ik Zach zag vloog ik meteen in zijn armen, maar hij knuffelde niet terug hij duwde me weg.

"Zach, please laat me alles uitleggen. Of zeg iets tegen me"
"Laat me alleen" en hij deed een paar stappen naar achter.
"Serieus? Ga je het zo spelen? Oké, ik kan het ook hoor!"
Ik ging terug bij Jack en Corbyn staan.
"Hey, het komt wel goed. Laat hem nu even alleen en later kan je het weer bijpraten" Jack gaf me een knuffel.
"Weet jij eigenlijk de weg naar de auto?"
"Nee, ik en Zach zijn zelf verdwaald. Dit is een veel te groot bos" ik lachte een beetje. "We stappen gewoon die richting uit en zien waar we uit komen" Corbyn wees naar een random plek weer we naartoe stapte, ik en Zach bleven uit elkaars buurt en zeiden niets tegen elkaar, wat me best wel kwetst.

A/N: Dit was 'Weggelopen en verloren' hopelijk was het een goed en leuk deel:-D In het volgende hoofdstukje zie je wat er nu met de 4 gaat gebeuren.
groetjes, Stephanie😘❤️

Don't worry I'm on my way {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu