•Maya's POV•
Eindelijk kwam er een dokter onze richting uit, thanks god!
"En? Hoe is het met haar?" vroeg ik.
"Ze is stabiel maar in een coma"
"Kunnen we haar zien?"
"Ja, maar hou het rustig en misschien is het beter met niet te veel naar binnen te gaan" ik knikte.
"Jonah, wil jij mee naar binnen?" hij schrok, net alsof hij wakker werd gemaakt uit een droom.•Jonah's POV•
"Ze is stabiel maar in een coma" zei de dokter.
Een coma. Dit kan niet! Waarom moet dit bij Jill gebeuren? Ik kan dit niet geloven. Wat als ze er niet uit komt?
"Jonah, wil jij mee naar binnen?"ik word uit me gedachten gehaald.
"Uh wat?"
"Wil jij mee? Naar Jill?" vroeg Maya.
"Ja, oké" Ik, Maya en de dokter gingen naar binnen. We zagen hoe Jill daar lag. Ik voelde tranen in me ogen.
Maya ging aan de ene kant staan en ik aan de andere kant.
Maya zegt wat tegen haar en houd haar hand vast, ik zat daar alleen maar te kijken."Jonah, wil je alleen zijn?" ik keek op naar Maya en knikte zacht. Ze verlaat de kamer en daar zat ik dan, helemaal alleen met Jill. Ik heb nooit echt een kans gehad om het aan te vragen door alles wat is gebeurd.
"Jill, ik weet dat je me niet hoort maar toch ik had nooit echt de kans om dit te zeggen. Ik wou dat je wist dat ik van je hou, weet ook dat ik er altijd voor je zal zijn, ik doe alles wat je me vraagt het enige wat ik vraag aan jou is om wakker te worden of toch minstens een teken geven dat je er bent. Jill ik hou van je!" ik hield haar hand stevig vast en gaf een kus op haar voorhoofd.
Jill kwam terug binnen met, ik denk, haar moeder.•Maya's POV•
Ik ging de kamer uit en ging naar de jongens, Zach knuffelt me wanneer hij ziet dat ik aan het huilen ben.
"Oh nee, mam. Ik moet mam nog bellen" ik neem me mobieltje en bel haar. Niet veel later kwam ze aangelopen.
"Maya! Wat is er? Gaat het met je?"
Zonder iets te zeggen ga ik met haar de kamer in. Mam gaat meteen naar Jill.
"Mam, dit is Jonah" ze groet hem en begint met hem te spreken. Ik voel me overbodig en ga de kamer uit.
Laat dit asjeblieft goed aflopen, Jill heeft niets misdaan!Even later komen mam en Jonah ook de kamer uit.
"Maya, ik ga nu naar huis, ik zie je daar wel weer oké? Zorg goed voor jezelf. En Jonah, zorg goed voor Jill en jezelf. Het komt wel goed oké" daarna ging mam weg, wat is er net gebeurd?
"Jonah? Wat was dat?" vroeg ik.
"Je mam vertrouwd me, ze is heel aardig"
"Dat, is een wonder! Mam en mensen vertrouwen is echt een wonder! Heb je goed gedaan""Kom, je bent moe. We gaan naar huis en wat rusten" zei Zach. "Euhm, ik blijf hier. Als het kan" zei Jonah. Ik knikte en ging met de andere naar huis.
Ik en Zach gingen meteen naar zijn kamer. We gingen op zijn bed liggen en vielen snel inslaap.
JE LEEST
Don't worry I'm on my way {DUTCH}
FanfictionMaya moet mee met haar zus naar een concert van Why Don't We. Ze kende de band niet echt. Op het concert zit 1 van de jongen de hele tijd naar Maya te staren. Ze leren elkaar kennen maar na het concert zien ze elkaar een lange tijd niet...