Een stap dichter bij

376 20 11
                                    

•Maya's POV•

"Misschien moeten we eerst denken wie het niet zou gedaan hebben" zei ik.
"Ja, dat gaat makkelijker zijn" antwoordde Zach.
"Jonah al niet want hij is met Jill weg" hem konden we al uitsluiten.
"Corbyn ook niet want hij is met Christina" weer een stap dichter, het gaat nu tussen Jack en Daniel.
"Jack of Daniel? Dit is te lastig, ze hebben beiden geen vriendin en ze hebben geen bewijs dat ze het niet hebben kunnen doen" zei Zach.
"Maar in het restaurant, heb je toen niets opgemerkt? Of op het strand?"
"Nee geen idee, ik begrijp het niet. We zijn er de hele tijd bij en toch weten we niet wie het is en hoe hij het heeft gedaan! Dit is gek worden!" Zach zuchtte, hij heeft gelijk, dit is gek worden!
"Laten we even stoppen, we zijn nu al een lange tijd hiermee bezig" zei ik wanneer ik alles aan de kant leg en op me bed ga zitten.

•Zach's POV•

Maya stelde voor om even te stoppen.
Ik neem me telefoon en stuur Daniel en Jack een bericht.
Allebei sturen ze terug met dat ze van niets weten over briefjes in de tas van Maya. Of 1 van hun liegt of ze hebben er echt niets mee te maken.
Wat moet ik geloven? Wat is echt en wat is niet echt? Wie zou dit doen en Waarom? Ik zit met duizenden vragen en op geen enkele vraag kan ik antwoorden.
Plots kwam het  in me op. Als Jack of Daniel het zou hebben gedaan dan weten ze nu dat ik en Maya er mee bezig zijn, hoe dom kan ik zijn!?!
Ik heb het verpest, net wanneer we dichterbij kwamen zorg ik ervoor dat we terug van 0 kunnen beginnen.

•Jack of Daniels POV•

Ik krijg een bericht van Zach.
Ik bekijk het en ben geschrokken.

Zach: Hey, weet jij iets meer over briefjes in Maya's tas. Het is gebeurt op het strand en in het restaurant.

Toen ik dat las wist ik meteen dat ze me op het spoor hebben. Ik stuur snel terug dat ik. Van niets wist, het is natuurlijk een leugen maar beter dan dat ze het weten en dat Zach boos op me is en Maya niet eens vrienden meer wil zijn. Ik moet ervoor zorgen dat ze niet te weten komen dat ik het heb gedaan.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 22, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Don't worry I'm on my way {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu