Dromen voor 2

308 21 2
                                    

•Maya's POV•

"Zach, doe dit niet! Nee, please doe het niet!" Riep ik.
"Sorry Maya, maar ik heb geen keuze"
"Nee, please. Doe het niet, denk aan je familie en vrienden" Zach aan de rand van de klif zien staan doet me huilen.
"Maya, je begrijpt het niet. Ik heb geen andere keuze! Niemand zal me missen"
"Zeg dat niet Zach!"
Hij stond klaar om te springen maar ik pakte nog snel zijn hand.
Er rolde tranen langs zijn wangen. Ik knuffelde hem. "Ik ben blij dat er niets erg is gebeurd" Op dat moment hoor ik een raar geluid. De rots stort in, Zach springt nog weg maar ik ben te laat, ik val naar beneden en...

"Maya! Wakker worden! Maya!"
Ik schrik wakker. Ik huilde en zag Zach voor me, het was allemaal een droom. Ik knuffelde hem en liet niet los. Dit is de ergste nachtmerrie ooit!
"Rustig maar, het is oké. Er kan niets erg gebeuren, ik ben bij je"

•Jills POV•

"Zach, doe dit niet! Nee, please doe het niet!" Riep ik.
"Sorry Jill, maar ik heb geen keuze"
"Nee, please. Doe het niet, denk aan je familie en vrienden" Zach aan de rand van de klif zien staan doet me huilen.
"Jill, je begrijpt het niet. Ik heb geen andere keuze! Niemand zal me missen"
"Zeg dat niet Zach!"
Hij stond klaar om te springen maar ik pakte nog snel zijn hand.
Er rolde tranen langs zijn wangen. Ik knuffelde hem. "Ik ben blij dat er niets erg is gebeurd" Op dat moment hoor ik een raar geluid. De rots stort in, Zach springt nog weg maar ik ben te laat, ik val naar beneden....

•Jonah's POV•

Het is 1:40AM. Ik ben nog steeds bij Jill in het ziekenhuis, nog steeds is er niets gebeurd. Ik kan niet slapen en kijk wat op me telefoon, niets speciaal, natuurlijk wie zit er nu om 1uur 's nachts op zijn of haar mobieltje.
Het enige wat je hoort is de hartslagmeter die verbonden is met Jill en ik die de hele tijd zucht en dan een stomme klok die op me zenuwen werkt.
Ik wil hier weg maar ik wil Jill niet achterlaten.

Het gepiep van Jills hartslagmeter gaat steeds sneller en sneller. Maar dan hoor ik een lange, eentonige piep. Ik roep snel een dokter. Haar hart staat stil?! Nee, dit kan niet. Ik word de kamer uitgestuurd. Ik neem me telefoon en bel Maya.
"Jonah? Waarom bel je? Is er iets met Jill?"
"Jill haar... haar ha-hart staat/stond stil. Ze doen er alles aan om haar terug te krijgen. Maya, ik ben bang..." ik voelde wat tranen langs me wang rollen. "Ik kom er zo snel aan!" Voor ik wat kon zeggen beëindigde ze het gesprek.

Even later komt de dokter terug.
"En? Hoe is het met haar? Is alles oké?" Vroeg ik meteen.
"Rustig maar, alles is weer oké"
"Wat was er? Hoe komt het dat dit gebeurde?"
"Dat kan ik niet zo zeggen, er kan van alles zijn dat dit veroorzaakte. maar geen zorgen het gaat weer goed met haar"
Ik ging niet meteen naar binnen, dit alles maakt me best bang. Ik wil haar niet kwijt. Ik besluit even naar buiten te gaan om het allemaal te verwerken.
Wanneer ik buiten sta zie ik Maya en Zach aanlopen.
"Jonah! Hoe is het met Jill? Is alles weer oké?" Vroeg Maya. "Alles is weer goed met haar maar ik ben gewoon bang, wat als dit nog eens gebeurd en het komt niet goed?"
"Jonah, dat zal niet gebeuren. Jill red het wel. Je moet niet bang zijn. Heb je liever dat ik hier blijf?"
Ik knikte zacht en we gingen alle 3 terug naar binnen.

•Maya's POV•

We gingen terug naar binnen, ik ben blij dat alles oké is met Jill.
Na ongeveer een uur lag ik weer te slapen, net als Zach en Jonah.
Ik droomde deze keer over Jill en mij.
Niet dat zij in coma was maar ik. Het was allemaal ingewikkeld, het voelde net alsof het echt was.
Al gauw was de droom voorbij maar ik droomde over iets anders.

"Dit is jouw fout! Door jou lig ik hier! Ben je blij?" Jill was boos op me.
"Jill, ik begrijp het niet. Wat heb ik gedaan? Hoezo is dit mijn fout?"
"Wat je hebt gedaan? Komaan Maya, dat je het niet weet! Je hebt heel me leven verpest, maar die kus was te ver! Het is altijd Maya dit, Maya dat maar nooit werd er aan mij gedacht! En dat alles heeft voor dit gezorgd! Ga weg en zorg dat ik je nooit meer zie!" Riep ze.

•Jills POV•

"Dit is jouw fout! Door jou lig ik hier! Ben je blij?" Ik was boos en riep tegen Maya. "Jill, ik begrijp het niet. Wat heb ik gedaan?Hoezo is dit mijn fout?"
"Wat je hebt gedaan? Komaan Maya, dat je het niet weet! Je hebt heel me leven verpest, maar die kus was te ver! Het is altijd Maya dit, Maya dat maar nooit werd er aan mij gedacht! En dat alles heeft voor dit gezorgd! Ga weg en zorg dat ik je nooit meer zie!" Riep ik woedend.

Don't worry I'm on my way {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu